Permalänk
Medlem

Corsair AX1200i

Har kommit fram till att jag aldrig mer kommer att köra SLI igen vilket också såklart innebär att jag aldrig heller kommer att ha behov av en 1200W PSU. Så nu kommer ett ypperligt tillfälle för er som antingen kör SLI eller kanske rent av GPU mining(schhh).
Nätagget behöver väl knappast någon närmare presentation
Digitalt kvitto finns från 26/6-13 och har därmed lite mer än 2 års garanti kvar
https://www.komplett.se/product/758535?noredirect=true#produc...

Bud i tråden, jag kommer att ignorera bud på PM. Har heller inget startbud så det är bara att buda på.
Vi kan köra budgivningen till Torsdag 12/4 kl 21.00 så blir det lagom att skicka iväg det(om det skulle behövas) på Fredagen den 13:e och hoppas att Postnord eller blocketpaketet tar väl hand om paketet.

Förskottsbetalning via banköverföring eller Swish och frakten betalas av köparen om det ska skickas.

Läs hela annonsen här

Permalänk

börja med ett bud på 1800 kr plus frakt,)

Permalänk
Avstängd

Körde du 6 kort samtidigt eller? varför 1200w till sli?

iaf.. hur länge har det faktiskt använts, och belastning 24/7 etc?
är nätagget plågat på något sätt i guess, är frågan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cuna:

Körde du 6 kort samtidigt eller? varför 1200w till sli?

iaf.. hur länge har det faktiskt använts, och belastning 24/7 etc?
är nätagget plågat på något sätt i guess, är frågan?

En gång i tiden (2013) så fanns det en del power-törstiga kort så skulle man ha 2 st kort eller fler vilket jag då hade planer på så behövdes det rätt mycket watt vilket sedan inte blev av och eftersom detta nätagget var så pass effektivt även vid låga watt så behöll jag det.
Kommer faktiskt inte ihåg om det har blivit direkt plågat. som mest har jag under 2 månader kört 2 x 1080 ti FE.
Antal timmar per dag har de senaste tre åren uppgått till i snitt kanske 4 timmar/dag

Permalänk

Bjuder 2000kr