Enklare ATX chassi och nätaggregat sökes

Permalänk
Medlem

Enklare ATX chassi och nätaggregat sökes

Hej!

Håller på att sätta ihop lite enklare speldatorer åt ett par vänner och letar lite delar.

* ATX chassi, mindre variant och helst ett stilrent utseende. Typ enklare Fractal Design chassi.

* Ett nätagg, typ 550W, 80+ bronze. Behöver inte vara modulärt. Typ Fractal Design Integra eller Corsair TX.

Letar efter enklare delar så tänkte mig en budget på runt 300 för chassi och 300 för nätagg.
Betalar med Swish. Möte hade varit bäst så om det finns någon runt Falun eller Gävle som säljer hör gärna av er.

Har även ett ASUS R9 290 DCII som jag eventuellt skulle vilja sälja om någon är intresserad, PMa för mer info.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

i7 6700K | RTX 2060

Permalänk

Har ett EVGA 500w white.

Permalänk
Medlem

Jag har ett passande vitt chassi: https://malzo.com/al/Ki

Permalänk
Medlem

Chassi köpt av KungFredda, letar fortfarande ett nätagg!

Visa signatur

i7 6700K | RTX 2060

Permalänk
Outtröttlig köprådgivare

XFX XXX Edition 750W 80+ Silver Halvmodulärt
Corsair CX750M 80+ Brons Halvmodulärt
Chieftec 400W
FSP 400W

Fractal Design Define XL Hyggligt skick, PCI-E plåtar och hårddiskslädar saknas, finns dock ett fåtal hårddsikslädar.
Antec P182 Mycket gott skick, kartong samt alla tillbehör finns.
Antec P182 Hyggligt skick, 5,25" och PCI-E plåtar samt chassifläktar saknas.

Möjliga fraktsätt är:

  • Postnord vid förskottsbetalning samt att ni betalar fraktkostnaden

  • Blocketpaket om ni betalar fraktkostnaden

  • Levererans inom Västra Götaland eller i Säffle för en mindre fraktkostnad

  • Överlämning i Göteborg

Skrivet av Ante Pan:

Har även ett ASUS R9 290 DCII som jag eventuellt skulle vilja sälja om någon är intresserad, PMa för mer info.

Intresserad, hur mycket skall du ha för det?

Visa signatur

|i5 6600K|Be-Quiet Dark Rock TF|Vengeance 2x8GB @2133MHz|2x850 EVO 500GB|Asus Z170I Pro Gaming|Lian Li PC-Q10|
Acer CB290Cbmidpr 29" 2560x1080 @76Hz|Infinity ErgoDox w/ Gateron Clear|Corsair K65 RGB w/ Cherry MX Red|Logitech M570|Steam Controller|Wii Remote Plus|Sennheiser HD 558|Antlion ModMic 4.0|

Permalänk
Medlem

Nätagg hittat, söker alltså inga fler delar

Visa signatur

i7 6700K | RTX 2060