Rensning. Tangentbord, mus, headset, chassi med mera.

Permalänk

Rensning. Tangentbord, mus, headset, chassi med mera.

Hej.

Tänkte sälja av lite grejer jag inte längre använder.

Logitech G810 - Inköpt 2017-12-07 och är i nyskick.

Zowie EC1-A - Inköpt 2015-05-13 och är i bra skick. Har legat i sin låda de senaste 1/5-2 åren.

Sennheiser G4me One - Inköpt 2014-05-21 och är i använt skick. Fungerar som de ska men kabeln är lite nött och vriden där den ansluts till hörluren. Är den första versionen som inte innehöll utbytbar kabel.

Noctua NH-U12S - Inköpt 2014-03-27. Har använts men är i fint skick. Inköpt innan AMD Ryzen släpptes så den innehåller inget fäste för AM4.

Cooltek/Jonsbo W1 - Inköpt 2014-03-27. I fint skick. Användes tillfälligt i ett bygge men har de senaste 3 åren legat nedpackat i sin låda.

Logitech Z200 - Inköpt 2016-12-26. I fint skick och fungerar som de ska.

Sätter inte några priser på grejerna utan det är budgivning som gäller. Kan skickas mot förskottsbetalning via Swish om köparen står för frakten.

Har ni några frågor så är det bra att hojta till i ett PM eller i kommentarsfältet.

Mvh Jonas

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

200kr+frakt för noctua

Permalänk
Skrivet av Bitfenix:

200kr+frakt för noctua

Noterat.

Permalänk
Medlem

300+ frakt för Logitech tangentbordet

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Skrivet av Jaxione:

300+ frakt för Logitech tangentbordet

Noterat!

Permalänk
Medlem

Tar tillbaka mitt bud, orkade inte vänta så köpte en ny D15 istället

Permalänk
Skrivet av Bitfenix:

Tar tillbaka mitt bud, orkade inte vänta så köpte en ny D15 istället

Noterat, tack för att du meddelar.

Permalänk

Logitech G810 är nu sålt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bacontree:

Logitech G810 är nu sålt

Hade ju vart schysst om du kollat här innan du sålde det på annat håll eftersom det var budgivning du var ute efter. Men men så kan det va.

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Skrivet av Jaxione:

Hade ju vart schysst om du kollat här innan du sålde det på annat håll eftersom det var budgivning du var ute efter. Men men så kan det va.

Hade någon bjudit över dig t.ex. via PM eller liknande så hade jag meddelat dig men i det här fallet så sålde jag det till en kompis som blev akut utan tangentbord i helgen. Han behövde det snabbt och jag hade ingen lust att dra in en kompis i en budgivning utan vi kom helt enkelt överens om ett pris som funkade för oss båda och gjorde en snabb affär. Jag ber om ursäkt men hoppas att du förstår hur jag tänkte.