Permalänk
Medlem

Klockor - auktion!

Hej!

Jag har sålt mycket här på Sweclockers och det är helt klart min favoritmarknadssida med kunniga och trevliga och välinformerade köpare .

Den här annonsen gäller inte så mycket hemelektronik eller datorkomponenter utan jag vill sälja 2 st klockor:

1: Citizen ECO Drive World Chronograph Limited Edition

En mycket vacker Citizen klocka med Atomic Timekeeping via radiosignal med världstid för 26 städer. Svart och grå-mönstrad urtavla med silver och vita "sword hands". Kronograf-funktion med 1/20 sekund upp till 60 minuter. Perpetual calendar. Safirglas. ECO Drive (sol-driven quartz urverk) med power-indikator. 200 m vattentålig. Läderarmband orginal med Citizen deployant buckle.

Limiterad utgåva (nr 1976/2500) i lyxig presentationsask samt ytterask och all dokumentation. 5 års garanti från 2014-08-01 och kvitto från Ernest Jones 3069.

Orginalpris £499. Extremt gott skick då väldigt sällan använd, inte ett märke.

2: Graf Zeppelin "100 Jahre" Pilotklocka

Klassisk designad urtavla i silver med upphöjt och rundat glas och svarta visare. Kronograf upp till 12 timmar (Ronda 5130.D Quartz Schweiz). Datum-display vid kl 4. 42 mm i diameter. 11 mm hög. Mineralglas. 50 m vattentålig. Mörkbrunt läderarmband.

Kommer med orginalask och all dokumentation. Inköpt via Ebay för ungefär en månad sen. Obefintligt använd och perfekt skick.

En bra video om klockan

Jag kör bud och säljer till vem jag vill för hur mycket jag vill (när jag vill). Skicka gärna frågor i tråden eller via pm och jag skickar gärna mer bilder.

Kan skicka med frakt men föredrar upphämtning/avhämtning och helst Swish.

Avslutar budgivningen ikväll 2017-08-30 kl 23:00

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vad är ditt riktpris på Citizen uret?

Permalänk
Medlem

@elp: måste nog nå norr om 1200 i alla fall

Permalänk
Medlem

Riktpris på Zeppelin?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus Sabertooth X58 - Xeon X5680 - 12GB DDR3 - ASUS GTX1080 8GB

Permalänk
Medlem

@NcLr: På den så tänker jag minimum 900-1000(ish)

Permalänk
Medlem

Jag inleder auktionen med ett startbud på en tusing för Citizen klockan.

Permalänk

kan börja bjuda 1700kr för båda då

Permalänk
Medlem

Bud noterade, får försöka hålla isär detta när folk bjuder på en eller båda, kan bli svettigt

Permalänk
Avstängd

2000 för båda

Permalänk
Medlem

@videopac: Noterat och ledande

Permalänk

2100 för båda

Permalänk
Medlem
Permalänk

när tänkte du avsluta?

Permalänk
Medlem

@Järfällaboende: Tänkte låta rulla på ett par dagar till, men om det kommer ett väldigt bra bud så kan det gå fortare.

Permalänk
Avstängd

2200 för båda

Permalänk
Medlem

1200 för citizen

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|CPU: Intel i9-13900k |GPU: Gigabyte RTX 4080 OC |MB: Gigabyte Aorus Pro |RAM: 32GB |Chassi: Fractal Design Torrent |PSU: Seasonic PU Titanium 1000W|
Skärm: ASUS PG42UQ, Asus PG279Q

Permalänk
Medlem

@videopac: noterat och ledande

Permalänk
Medlem

Zeppelin - 1000 kr + frakt

Permalänk
Medlem

1300 Citizen.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

1400+frakt citizen

Visa signatur

|CPU: Intel i9-13900k |GPU: Gigabyte RTX 4080 OC |MB: Gigabyte Aorus Pro |RAM: 32GB |Chassi: Fractal Design Torrent |PSU: Seasonic PU Titanium 1000W|
Skärm: ASUS PG42UQ, Asus PG279Q

Permalänk
Medlem

@SKaKIG: noterat och ledande

Permalänk

1500kr för Citizen

Permalänk
Avstängd

2600 ihop + frakt

Permalänk
Medlem

1700+frakt för citizen

Visa signatur

|CPU: Intel i9-13900k |GPU: Gigabyte RTX 4080 OC |MB: Gigabyte Aorus Pro |RAM: 32GB |Chassi: Fractal Design Torrent |PSU: Seasonic PU Titanium 1000W|
Skärm: ASUS PG42UQ, Asus PG279Q

Permalänk
Medlem

I skrivande stund ser det ut så här:

1. @Thesoxie: Graf Zeppelin 1000 kr och @SKaKIG: Citizen 1700 kr
2. @videopac: 2600 för båda

Permalänk
Medlem

1800kr + frakt Citizen

Visa signatur

System: i7-4690k, Asus z97-a, 16GB hyperX fury, Gigabyte 970 G1, Nepton 280L, 250GB Intel, 1TB WD Blue, Phanteks Enthoo Pro windowed, EVGA Supernova 850w G2

Permalänk
Medlem

Hur fungerar det med Garantin för Zeppelin?

Permalänk
Medlem

@Yahbulon: Följer med 2 års internationell inskicknings-garanti från Graf Zeppelin. Stämplad med inköpsstället och daterat 2017-07-24

Permalänk
Avstängd

3000 för båda