Hemmabio, Apple TV4, mm, 1:-

Permalänk
Medlem

Hemmabio, Apple TV4, mm, 1:-

Hej!

Det är dags att sälja av lite av varje. Allting fungerar som det ska och kvitto och orginalkartonger finns på det mesta (förutom ett beg. köp).

Som vanligt reserverar jag mig att sälja till vem jag vill för det pris jag vill när jag vill.

Det är bud på allt som gäller, inga reserverade priser. Om ett tillräckligt bra bud kommer in så kan jag ta det direkt så ingen idé att vänta om det är något speciellt ni är ute efter. Avhämtning prioriteras (OBS! nr 1 endast avhämtning, alternativt kan jag hjälpa till med utkörning mot bensinpengar i Stockholmsområdet).

Det som säljs:

nr 1: Komplett 5.1 Hemmabio: Svart högglans Dynavoice Magic-EX (5 st högtalare), Svart högglans subwoofer Andersson HIS 3.1, Yamaha RX-V667 Surroundreceiver (svart), Yamaha BD-S671 Blu-ray spelare (svart). (Högtalarna och receviern inköpta 2011 på ljudfokus.se, Blu-ray spelaren inköpt 2012 från CDON och subwoofern är från 2015 från Netonnet).

Allt fungerar som det ska och får gärna testas innan det säljs. Skickas inte (av förklarliga skäl ).

nr 2: Nvidia Shield mediaspelare. Från 2015 Elgiganten. Handkontroll och fjärrkontroll och samtliga sladdar medföljer.

nr 3: Apple TV Gen 4 32GB. Inköpt 2015 från Macforum. Fjärrkontroll och sladdar medföljer.

nr 4: Tangentbord Ducky DK9008 G2 + Ducky handledsstöd. Mekaniskt med Cherry MX Brown. Inköpt på Swec marknaden.

Bud registreras i tråden. Går bra att buda på separata saker i hemmabiopaketet också.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Nr3 150kr+ frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

500 plus frakt för apple tv

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem

Var i stockholm finns allt?

Permalänk
Medlem

@Skrotnisse92: Finnes i Sundbyberg

Permalänk
Medlem

Budar 500:- plus frakt för nr 2.

Permalänk
Medlem

600kr + frakt för Apple tv4

Permalänk
Medlem

Hur mycke tänkte du ta för tangentbord?
Börjar med en bud av 100kr i alla fall om du vill/kan möttas i centralen.

Permalänk
Medlem

@iknight: 100 kr funkar absolut som ett bud .

Permalänk
Medlem

150 + frakt för tangentbordet

Permalänk

800 plus frakt för apple tv och tangentbord

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem

170kr för tangentbord +hämtar i centralen.

Permalänk
Medlem

600+frakt för nr 2: Nvidia shield

Permalänk

Ångrade mig, sorry..

Permalänk
Medlem

700kr + frakt för Apple tv4

Permalänk
Medlem

750kr + frakt för Apple tv4

Permalänk
Medlem

700 + frakt för nr 2: Nvidia Shield.

Permalänk

Bjuder 1000:- för Nvidia shield och tangentbordet, kan hämta.

Permalänk
Medlem

1000:- för Nvidia shield.

Permalänk
Medlem

En kvällsuppdatering sålunda (avslutar gärna imorgon så att jag kan skicka ev. frakter på måndagen):

nr 2 (Shielden): Sveen 1000:-

nr 3 (Apple TV): casuaL 750:- +frakt

nr 4 (Duckyn): Knight2200 170:-

Permalänk
Medlem

1000kr + frakt för Apple TV o Duckyn.

Permalänk

200kr + frakt för tangentbordet.

Permalänk
Medlem

250 och hämtning før tangentbordet.

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem

300 + frakt för tangentbordet

Permalänk

350kr + frakt för tangentbordet.

Permalänk
Medlem

800kr + frakt för Apple TV

Permalänk
Medlem

Meddelar att tangentbordet är sålt, blev ett snabbt och bra bud på PM.

nr 1: frågor via pm, hoppas på snabb affär.

nr 2: Sveen 1000kr

nr 3: deffen 800kr

nr 4: sålt!

Permalänk
Medlem

Är det fortfarande avslut ikväll?

Permalänk
Medlem

@Sveen: Yes, siktar på i eftermiddag/kväll

Permalänk
Medlem

Börjar väl med 500:- på #1! Uppdatera gärna om vad du fick för bud via pm.

Visa signatur

Gamingrig | Intel Core i7-6700K @ 4.2 GHz | Nvidia GeForce GTX 980 Ti | ASUS ROG Maximus VIII Formula | 16GB 2133MHz HyperX DDR4 | SSD: Samsung 850 Pro 512GB + Intel 535 480GB + Samsung 840 Pro 256GB | HDD: 2x WD Black 2TB + 2x WD Green 4TB | Creative Sound Blaster ZxR+Sennheiser HD650 | Corsair RM1000 | Corsair H100i V2 | Phanteks P400S Tempered glass | Asus ROG Swift 1440p 165Hz + Asus 1440p PLS | Retina Macbook Pro | i7-3820QM | 8GB RAM | MS Surface Pro 3&4 | Intel i5 | 8GB RAM | 256GB SSD |