Permalänk
Hedersmedlem

Oculus Rift (SÅLD)

SÅLD

Även om jag är helt såld på VR så har jag tyvärr inte tid till mer än lite HTC ViVe spel då och då så min Oculus Rift ligger mest i hyllan och dammar. Alltså lika bra att sälja av till någon som vill uppleva VR.

Oculus Rift må inte har roomscale (än) men det är ändå en häftig upplevelse, särskilt som det inte behöver lite mkt utrymme som VIVE.

Självklart finns allt med inklusive Xbox One-kontrollern och allt är i utmärkt skick.

Pris: 3500 kr eller bud

Finns i Huddinge och kan hämtas eller skickas. Köparen betalar då frakt.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Medlem

Är det en CV1 börjar vi med 3000:- är 3500:- köp nu så tar jag den för det.

Visa signatur

7700k maximus IX Apex, 1600X Crosshair IV Hero

Permalänk
Medlem

Jag är också intresserad om det är cv1 bor i sthlm så kan också hämta.

Permalänk
Medlem

Tror jag kan hämta den idag för 3500

Permalänk
Hedersmedlem

Hej, det stämmer det är en CV1 och köpt via oculus så har faktura/kvitto därifrån. Faktum är att jag också har "företräde" till att beställa touch-kontrollerna när de dyker upp för beställning ifall den som köper vill utnyttja det.

Jag har fått ett bud i natt för en som kunde hämta så jag kommer kolla om den personen fortfarande vill ha den, annars återkommer jag här.

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Medlem

Jag skulle också kunna gå upp någon hundring om det spelar någon roll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Björn Endre:

Hej, det stämmer det är en CV1 och köpt via oculus så har faktura/kvitto därifrån. Faktum är att jag också har "företräde" till att beställa touch-kontrollerna när de dyker upp för beställning ifall den som köper vill utnyttja det.

Jag har fått ett bud i natt för en som kunde hämta så jag kommer kolla om den personen fortfarande vill ha den, annars återkommer jag här.

4000kr kan hämta idag/nu.

Permalänk
Medlem

Mitt bud kvarstår kan sträcka mig till 3700 och kan hämta idag.

Permalänk
Hedersmedlem

Hej, tack för intresset och buden. Den blev såld under dagen och jag hann inte uppdatera det sista här. Nu är den upphämtad och har ett nytt hem.

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com