Permalänk

MSI Geforce GTX 680 2GB

Har ett Msi GTX 680 2GB till övers då jag uppgraderade min burk med ett GTX 970.

Funkar klockrent utan bekymmer och hänger med häpnandsväckande bra för ett sådant "gammalt" kort.

Har tyvärr ingen kartong eller kvitto då det kommer från en ihopsatt Thor dator från Cdon men är ca 3 år gammalt.

Pris: 800 eller hbj.
Kortet ligger i Karlstad men kan skickas till en kostnad av 89kr över hela sverige.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Raijintek Ophion Evo | 9900K | EVGA GTX 1080Ti | Gigabyte Z390 | Corsair 16GB 3200Mhz Vengeance | Corsair H100i |

Permalänk
Medlem

bud

@IcarusAronsson:

Hello, budar 700 + frakt.

Med vänlig hälsning, Keno

Permalänk
Medlem

750:- + frakt

Permalänk
Medlem

800:- plus frakt

Permalänk
Skrivet av Caniii:

@IcarusAronsson:

Hello, budar 700 + frakt.

Med vänlig hälsning, Keno

Skrivet av bosteed:

750:- + frakt

Skrivet av Grillm:

800:- plus frakt

Alla bud noterade och "Grillm" har angett högst bud än så länge.

Avslutar budgivningen imorgon, Tisdag klockan 20:00.

Skickas med spårbart MyPack från mitt arbete så fort kortet är betalt och brukar vara framme redan dagen efter.

Mvh Mattias

Visa signatur

Raijintek Ophion Evo | 9900K | EVGA GTX 1080Ti | Gigabyte Z390 | Corsair 16GB 3200Mhz Vengeance | Corsair H100i |

Permalänk
Medlem
Skrivet av IcarusAronsson:

Alla bud noterade och "Grillm" har angett högst bud än så länge.

Avslutar budgivningen imorgon, Tisdag klockan 20:00.

Skickas med spårbart MyPack från mitt arbete så fort kortet är betalt och brukar vara framme redan dagen efter.

Mvh Mattias

811:- + frakt

Permalänk
Skrivet av bosteed:

811:- + frakt

Bud noterat!

/Mattias

Visa signatur

Raijintek Ophion Evo | 9900K | EVGA GTX 1080Ti | Gigabyte Z390 | Corsair 16GB 3200Mhz Vengeance | Corsair H100i |

Permalänk
Skrivet av IcarusAronsson:

Har ett Msi GTX 680 2GB till övers då jag uppgraderade min burk med ett GTX 970.

Funkar klockrent utan bekymmer och hänger med häpnandsväckande bra för ett sådant "gammalt" kort.

Har tyvärr ingen kartong eller kvitto då det kommer från en ihopsatt Thor dator från Cdon men är ca 3 år gammalt.

Pris: 800 eller hbj.
Kortet ligger i Karlstad men kan skickas till en kostnad av 89kr över hela sverige.

Läs hela annonsen här

861kr + frakt bjudet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av IcarusAronsson:

Har ett Msi GTX 680 2GB till övers då jag uppgraderade min burk med ett GTX 970.

Funkar klockrent utan bekymmer och hänger med häpnandsväckande bra för ett sådant "gammalt" kort.

Har tyvärr ingen kartong eller kvitto då det kommer från en ihopsatt Thor dator från Cdon men är ca 3 år gammalt.

Pris: 800 eller hbj.
Kortet ligger i Karlstad men kan skickas till en kostnad av 89kr över hela sverige.

Läs hela annonsen här

911:- + frakt

Permalänk
Skrivet av IcarusAronsson:

Har ett Msi GTX 680 2GB till övers då jag uppgraderade min burk med ett GTX 970.

Funkar klockrent utan bekymmer och hänger med häpnandsväckande bra för ett sådant "gammalt" kort.

Har tyvärr ingen kartong eller kvitto då det kommer från en ihopsatt Thor dator från Cdon men är ca 3 år gammalt.

Pris: 800 eller hbj.
Kortet ligger i Karlstad men kan skickas till en kostnad av 89kr över hela sverige.

Läs hela annonsen här

1011:- + frakt.

Permalänk
Skrivet av bosteed:

911:- + frakt

Skrivet av albin1897:

1011:- + frakt.

Era bud är noterade, Albin1897 leder budgivningen.

Budgivningen slutar 20:00.

/ Mattias

Visa signatur

Raijintek Ophion Evo | 9900K | EVGA GTX 1080Ti | Gigabyte Z390 | Corsair 16GB 3200Mhz Vengeance | Corsair H100i |

Permalänk
Medlem
Skrivet av IcarusAronsson:

Era bud är noterade, Albin1897 leder budgivningen.

Budgivningen slutar 20:00.

/ Mattias

SÅLD?

Permalänk
Skrivet av bosteed:

Såld och skickad till Albin1897.

/Mattias

Visa signatur

Raijintek Ophion Evo | 9900K | EVGA GTX 1080Ti | Gigabyte Z390 | Corsair 16GB 3200Mhz Vengeance | Corsair H100i |