Permalänk
Relik 📜

Bose QC20 (Android)

Säljer ett par nästan oanvända Bose QC20 (gen 1) för Android/Blackberry/WP. Inköpta förra veckan, men passar dåligt med/i mina öron. Originalkartong, alla tillbehör och kvitto medföljer. Givetvis i nyskick.

All kommunikation i kommentarerna, PM först när affären är i hamn. Jag kommer inte svara på privata meddelanden innan dess. Jag ser helst affär öga mot öga i Stockholmsområdet, men kan även skicka om köparen står för alla extra omkostnader. Jag förbehåller mig också rätten att sälja till den jag vill och som krånglar minst.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Inaktiv

Bjuder 1300 SEK, kan ses i stan redan idag.

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av anon15480:

Bjuder 1300 SEK, kan ses i stan redan idag.

Tack för erbjudandet! Avvaktar dock lite till.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Avstängd

Bara en fundering, följer det inte med earplugs i tre storlekar (s, m & l) och alla sitter illa i dina öron? Det gjorde det i alla fall med mina Bose MIE2 och åtminstone 1 par sitter bra, sen ska man "vrida" in dem framifrån och bakåt när man sätter på sig dem.

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av anon15480:

Intresset verkar rätt svalt, ramlar det inte in något mer kan vi göra affär imorgon om du fortfarande är intresserad.

Skrivet av Rajat:

Bara en fundering, följer det inte med earplugs i tre storlekar (s, m & l) och alla sitter illa i dina öron? Det gjorde det i alla fall med mina Bose MIE2 och åtminstone 1 par sitter bra, sen ska man "vrida" in dem framifrån och bakåt när man sätter på sig dem.

Det följer med tre, men jag upplever inte att någon variant sitter bekvämt. Antar att det är en smaksak som mycket annat, många har ju QC20 och tycker det är bästa sedan färdigskivat bröd. Själv köpte jag ett par QC25 istället, vilka (frånsett "klumpigheten") fungerar bättre för mig.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Inaktiv

Ska vi? Jag finns i stan (Hötorget, mitt emot Webhallen) fram till 17. Nås på XYZ. Ba hojta