Rainbow six Siege, söker spelare.

Permalänk
Medlem

Spelar flera kvällar i veckan och har ganska blandat gäng som jag brukar lira med så blir att snacka engelska ibland. Om man vill haka på så är det bara att lägga till ZniiK. (med punkt på slutet) på uplay. 25 år gammal. Är guld 4 rank för tillfället.

Permalänk
Medlem

Adda gärna mig om någon vill spela, SirVoorhees på uplay. 37 år
Gillar detta spelet då teamwork och environment kunskap känns som en större faktor än i andra FPS.
Så alltid kul att spela med folk som samarbetar.

Permalänk
Medlem

Ska spela rätt mycket i eftermiddag har jag tänkt, blev silver 3 när jag rankade in igår, var guld 1 förra season.
Är 36 år gammal och ingen whiner.

Kaptenroed @ uplay

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5-4690K @ 4.5ghz/ 8GB / 250GB SSD / GTX 970 / Win 10

Permalänk
Medlem

Har lirat i ca 40 timmar, är 17 år. Har inte fått någon rank än men söker folk att lira med

Ollanmeister @Uplay

Permalänk
Medlem

Har precis köpt spelet och söker spelare som vill spela rankade matcher har är på level 40 just nu, selando@uplay

Permalänk

Jag har lagt ruskigt många timmar i det här fantastiska spelet. Jag hade inte haft så mycket erfarenhet av shooters innan men det har ändå flytit på ganska bra trots mitt gtx650 som bara fixar 40 fps @1080p med lägsta grafikerna. Level 95 nu, MWF_MechaFlex på Uplay. Spelar med vem som helst!

Permalänk
Medlem

Några som lirar fortfarande? Vi är några i klanen som plockade upp detta spel igen - vi tröttnade lite i början på buggarna och fuskarna. Men det är ju faktiskt ett grymt jäkla roligt spel som förtjänar att bli spelat mer!

Skicka gärna PM om ni vill lira lite, vi är runt 30+ i ålder och vi är inga proffs på något vis.
Eller kika in denna tråd om klanen för att få ett humm om vilken typ av spelare vi är:
http://www.sweclockers.com/forum/trad/1441133-mfm-medelalders...

Visa signatur

Intel i5 4690k, MSI GTX 970, 16GB DDR3, 2x250GB SSD, EVGA 750 W, Fractal Design R4, Win 10, General Lös

Permalänk
Medlem

Om det fortfarande är folk som är intresserade av att lira Rainbow så är det bara att adda Finemang_Knas på uplay. Jag är 20 år har mic och kör gärna rankat.

Permalänk
Medlem

Heter Swefanix på Uplay. 22 år gammal och har precis börjat lira så är inte något proffs. Men adda gärna om ni är sugen på lite casual.

Permalänk
Medlem
Skrivet av VictorBF:

Heter Swefanix på Uplay. 22 år gammal och har precis börjat lira så är inte något proffs. Men adda gärna om ni är sugen på lite casual.

Hej jag har addat dig på uplay jag heter Finemang_Knas.

Permalänk

orkar inte starta en ny tråd, men finns det några/någon som vill lira rss någon gång så lägg till mig : Swe_TantLyckra
Är i level 120 och lirar gärna med någon som är i ungefär samma level, men kan spela med några lägre med

edit: är 15 år

Visa signatur

Corsair Carbide Clear 400C White || Phoenix gtx 1070 (GS) || i7 6700k (med en corsair h45)|| 16gb (2x8gb) ddr4 @ 2666mhz ||MSI Z170A GAMING PRO CARBON || Crucial® MX300 525GB|| EVGA Supernova P2 750W Platinum || Acer XB270HU ||

Permalänk
Medlem

Vi söker aktiva och bra spelare. Vi kör i princip alltid rankat och önskar ha 5 pers varje gång så man slipper randoms. Vi har tappat några så vi är 2-4st beroende på vilken dag vi spelar.

Vi som spelar är kring 20-27år gamla.

Lägg till mig på Uplay och skriv till mig så skickar vi invite till Discord.
UPLAY : sweplx

Visa signatur

EVGA Z77 FTW, Intel i73770K@3,8GHz, Strix GTX970 OC 4gb, 16GB Corsair Vengeace, Razer Deathadder, Steelseries Apex 350, Plantronics Rig, Windows 10 64bit

Permalänk
CS-mästare

Söker folk att lira med

Hallå

Har nyligen börjat med detta spel och letar efter fler att lira med så att jag slipper spela med allsköns randoms.
Är 30 år gammal och verkar vara någorlunda bra för att ha spelat spelet i bara 30 timmar.
Söker främst efter folk som är 25+, skillnivå spelar ingen roll.

Tag på uplay: budobengt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nrldsgld:

Vi söker aktiva och bra spelare. Vi kör i princip alltid rankat och önskar ha 5 pers varje gång så man slipper randoms. Vi har tappat några så vi är 2-4st beroende på vilken dag vi spelar.

Vi som spelar är kring 20-27år gamla.

Lägg till mig på Uplay och skriv till mig så skickar vi invite till Discord.
UPLAY : sweplx

Fortfarande aktiv?

Visa signatur

MSI Z-790-A | 13700K | 64 GB D4 3600 MHz | 3080
YOUTUBE | ANDERS BURLIN

Permalänk
Medlem

Någon som söker spelare?

Visa signatur

MSI Z-790-A | 13700K | 64 GB D4 3600 MHz | 3080
YOUTUBE | ANDERS BURLIN

Permalänk
Medlem

Är någon aktiv än?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lunkan90:

Är någon aktiv än?

Absolut

Visa signatur

MSI Z-790-A | 13700K | 64 GB D4 3600 MHz | 3080
YOUTUBE | ANDERS BURLIN

Permalänk
Medlem

@AndersB: Finns under Paint-dry på Uplay

Permalänk
Permalänk

Sandpappret! Adda mig pls, vi är 3 som lirar ganska regelbundet

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem

Börjat lira igen, adda gärna Kaptenroed!

Med viss reservation att jag vissa kvällar fått lämna då något utav barnen vaknat 👼🏻

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5-4690K @ 4.5ghz/ 8GB / 250GB SSD / GTX 970 / Win 10

Permalänk
Medlem

Adda gärna mig med: OldSnake-86 på Uplay. Lirar de flesta kvällar i veckan

Permalänk
Medlem
Skrivet av agxii:

Adda gärna mig med: OldSnake-86 på Uplay. Lirar de flesta kvällar i veckan

Var sjukt kul att lira med dig igår!

Ska försöka dyka upp ikväll igen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5-4690K @ 4.5ghz/ 8GB / 250GB SSD / GTX 970 / Win 10

Permalänk
Medlem

Spelar tyvärr inte superofta p.g.a jobb med ojämna timmar men den som vill kan lägga till "BOLOGNA-FINGERS" och skriva någon gång!

  • Runt level 100

  • 24 år gammal

  • Platinum 3

Visa signatur

Processor: Intel i9 9900K @ 4,7Ghz kyld av Noctua NH-D15 | Moderkort: Gigabyte Z390 Aorus Ultra | RAM: G.Skill Trident Z 16GB 3200Mhz | Grafikkort: MSI RTX 2080 Gaming X Trio | Chassi: Fractal Design Define S2 | PSU: Corsair RM750x | Hdd: Samsung 970 Evo 500GB & Seagate Barracuda 2TB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wack0:

Var sjukt kul att lira med dig igår!

Ska försöka dyka upp ikväll igen.

Skickades från m.sweclockers.com

Dito

Skrivet av Muddyvaines:

Spelar tyvärr inte superofta p.g.a jobb med ojämna timmar men den som vill kan lägga till "BOLOGNA-FINGERS" och skriva någon gång!

  • Runt level 100

  • 24 år gammal

  • Platinum 3

Vi är ett par stycken från det här forumet som spelar ibland på kvällarna, så jag, OldSnake-86, addar dig på Uplay så kan vi lira framöver

Permalänk
Medlem

@agxii: Gött! Kommer mest troligt vara tillgänglig ikväll kring 18.00-tiden och nu under veckan

Visa signatur

Processor: Intel i9 9900K @ 4,7Ghz kyld av Noctua NH-D15 | Moderkort: Gigabyte Z390 Aorus Ultra | RAM: G.Skill Trident Z 16GB 3200Mhz | Grafikkort: MSI RTX 2080 Gaming X Trio | Chassi: Fractal Design Define S2 | PSU: Corsair RM750x | Hdd: Samsung 970 Evo 500GB & Seagate Barracuda 2TB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av agxii:

Adda gärna mig med: OldSnake-86 på Uplay. Lirar de flesta kvällar i veckan

lade till dig på uplay.. paddelicious.

Permalänk
Medlem

Otroligt vad trevligt folk man hittar att spela med!
Sen hur bra jag spelade var en annan sak...

Visa signatur

Processor: Intel i9 9900K @ 4,7Ghz kyld av Noctua NH-D15 | Moderkort: Gigabyte Z390 Aorus Ultra | RAM: G.Skill Trident Z 16GB 3200Mhz | Grafikkort: MSI RTX 2080 Gaming X Trio | Chassi: Fractal Design Define S2 | PSU: Corsair RM750x | Hdd: Samsung 970 Evo 500GB & Seagate Barracuda 2TB |

Permalänk
Medlem

Rinesari om ni är guld 1- Platium klass spelare bruka ligga pendla där emellan

Permalänk
Medlem

Ja till lite folk jag med. Var Plat 3 rätt nyss men tappat ner till guld fyra nu...

Finns på Paint-Dry @ uplay