Vad ska man spela när 15 andra spel inte räcker till? (Med lista)

Permalänk
Medlem

CS kanske är nåt? Behöver ju inte vara competive hela tiden, det finns surf, bhop, 1v1, hunger games servrar å allt vad det är där du kan lära känna några schyssta lirare.

Permalänk
Avstängd

Behöver tips på spel.. Spelar CS:GO, LoL, Battlefield 4, WoW, Rainbow Six Siege, Assassin Creed Syndicate, Dirt 3, spelar / spelat allt möjligt. Så tar emot alla tips.. Helst ett spel med lite ögongodis så mitt 980 ti får prova vingarna lite

Visa signatur

13900k - GTX 4090 STRIX - 7600Mhz T-Force DDR5 - ASUS Z790 APEX - ASUS ROG Strix Helios - ASUS ROG THOR 1200 - Asus PG279QM 27" 240hz

Permalänk
Medlem

Jag var i samma sits som dig och fann att retrospel passade mig bra, specifikt från 8 och 16bit eran.
Spelen är inte jättelånga, du spelar ut de på någon timme men det kan vara tillräckligt kort för att du ska spela igenom det i en sittning.

Visa signatur

Stationär: Core i9 13900k | Asus X790 ROG Strix Gaming-F | 32GB DDR5 | RX 7900 XT | Lian Li PC-O11 dynamic evo
Laptop: Macbook Air | Apple M1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Faulisto:

Rekommenderar att du spelar ett spel åt gången, ge det ett par timmar innan du gör någon slags bedömning om det är "tråkigt". Fokusera hellre på färre men noga utvalda spel istället för många.

Det där tror jag på. Väldigt många har för många spel och kan inte koncentrera sig på ett spel i taget utan provar bara spela lite här och lite där i stället för att sätta sig in i ett spel. Detta gäller även mig. Man tröttnar direkt när det blir lite svårt eller tråkigt att ta sig vidare i spelet och testar i stället något annat spel eller så slöspelar man bara något multiplayerspel.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Va precis i samma sits som dig... Slutade med att jag sålde datorn.
Känner idag inget sug alls för spel.
Älskar och kolla på Lets plays.... Funhaus, rooster teeth/ achievement hunter, Robbaz etc. Lite skumt.

Prövade fallout 4 nu i helgen. Ganska roligt men kände inget sug alls. Blev garaget istället.

Du kanske år påväg till samma frihet som jag? 😂

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.