Spotify premiumkod fungerar ej.

Permalänk
Medlem

Spotify premiumkod fungerar ej.

Köpte en kod på pressbyrån idag för för att ladda spotify på datorn. När jag skriver in koden kommer följade upp "Det verkar tyvärr som att den här Premium-koden är ogiltig. Försök igen eller kontakta vår kundsupport" Nån som har nått tips på vad man kan göra eller vad som felar? Har mailat supporten men ej fått svar.

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 3900XT | Sapphire Pro Duo | Asus Prime X370-Pro | Asus BW-16D1HT | Corsair Vengeance LPX 3600MHz 2x8gb | Intel 600P 256GB | Intel 540 240GB | 2 x WD Blue SSD 500GB | EVGA Supernova G3 1000W | Noctua NH-DH14 | Dell Ultrasharp U3415w 34" | Corsair Obsidian 750D Airflow | Logitech Z-680 | Logitech G19 | Logitech MX518 | QPAD CT Medium Black | Win 10 Home |
*Det är synd om människorna* Strindberg

Permalänk

hade också problem med den kod jag köpte på ICA maxi.. Visar sig vara mycket strul med det där tydligen.. Sedan dess har jag kört på vanlig registrering med MasterCard

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hassel fd Jompenleet:

hade också problem med den kod jag köpte på ICA maxi.. Visar sig vara mycket strul med det där tydligen.. Sedan dess har jag kört på vanlig registrering med MasterCard

Du kan köpa presentkort på hemsidan också, om du inte vill att det ska ligga och tugga automatiskt.

Skickades från m.sweclockers.com