Permalänk
Medlem

Samsung SSD 840 PRO 512GB

Hej!

Säljer en helt oanvänd Samsung 840 pro med 512gb kapacitet. Köptes på en kampanj på Webhallen för att användas i ett bygge som sedemera aldrig blev av.

2000kr. Kontant eller Swish i Sthlm ges förtur, annars gäller bud från 2000kr + frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@Elitist:

En ny kostar 2399 kr.....2000 kr känns lite väl, om den inte är helt ny, inom ngn vecka.

Vad var priset på webhallens kampanj?

Ja bjuder 1500 kr plus frakt för att starta upp budgivningen...

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Medlem

@Ralle_81:

Jag hade inte sett Macotekets pris (2399kr) då jag skapade annonsen. När jag kollar deras hemsida kan jag dock inte se produkten vilket antyder att den är slutsåld? Närmast i pris är Webhallen på 2899kr.

http://www.macoteket.se/produkter/lagring-backup/harddiskar/i...

Tycker att priset ligger rätt och har inget behov av att sälja snabbt, kan möjligen tänka mig 1800kr om affären sker kontant i helgen. En stärkt dollarkurs och ständigt behov av gb gör att jag hellre använder den som extra lagringsdisk än säljer den billigare än så.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elitist:

@Ralle_81:

Jag hade inte sett Macotekets pris (2399kr) då jag skapade annonsen. När jag kollar deras hemsida kan jag dock inte se produkten vilket antyder att den är slutsåld? Närmast i pris är Webhallen på 2899kr.

http://www.macoteket.se/produkter/lagring-backup/harddiskar/i...

Tycker att priset ligger rätt och har inget behov av att sälja snabbt, kan möjligen tänka mig 1800kr om affären sker kontant i helgen. En stärkt dollarkurs och ständigt behov av gb gör att jag hellre använder den som extra lagringsdisk än säljer den billigare än så.

Beror väl på, jag köpte själv en likadan disk från webhallen i malmö som körde kampanj för ca 3-4 månader sedan o då gav jag 1699 kr Dollarn har iofs stigit sedan dess men inte så mkt

Ja avstår...

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Medlem

SSD

@Elitist:

Ny i obruten förpackning så funkar 1800 för mig.

Permalänk
Medlem

@Musori:

Förpackningen är bruten, det är min SSD som syns på bilden liggande bredvid kartongen den kom i. Kan dock försäkra att inte ett kb lagrats på den, den är helt oanvänd. Om du fortfarande är intresserad så hör av dig, kan nog tyvärr inte tänka mig att gå under 1800kr.

Permalänk
Medlem

@Elitist:

Ja, det funkar.

När var hur?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Såld! Tack för smidig affär.