Assassin's Creed 3 DLC pack 3 The Infamy

Permalänk
Medlem

Assassin's Creed 3 DLC pack 3 The Infamy

Har en kod liggandes för detta dlc packet vilket är första delen i berättelsen om Tyrany of King Washington, om någon är intresserad av detta så kan dom väll skriva en rad här och berätta varför dom skall ha det, krävs att du har pc verisionen av spelet och att det är en legit kopia. Bestämmer mig nån gång på måndag eller tisdag om vem som får det.

När överlämmnandet av nyckeln skall ske så kommer jag att be om ett screenshot av ditt uplay konto tillsammans med något som bevisar att det faktist är du som har det mest för att jag inte vill att någon skall få för sig något så korkat som att sälja det eller liknande.

Permalänk
Medlem

Bumpar upp denna så mer folk ser denna, verkar inte som om volk var intresserade.

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad!!!!!

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrGangBanger:

Jag är intresserad!!!!!

Ja du ligger nog rätt så gott till verkar inte som om det var allt för många assassin's creed nördar som saknade DLC 3 här....

Permalänk
Medlem

Jag är också intresserad. Har alltid älskat Assasins Creed spelen.

Permalänk
Medlem

Jag är jätter intresserad av det här med har hela AC serie och skulle jätte gärna kunna spela mer utav AC3s DLC också.

Visa signatur

| CPU: Intel core i5-3570k 3.4GHz | H100 CPU kylare | GPU: Gigabyte GeForce GTX 980 Ti G1 GAMING 6GB | OS: Windows 7 Home pre 64bit | DDR3 4Gb ram | Moderkort: MSI Z77IA-E53 |Skärm: Dell U2312HM 23 | Chassi: NZXT H440W Silent Ultra White |PSU: Corsair TX850 | SSD 1: EVO Basic 840-Series 250GB | SSD 2: 60GB | HDD 1: Seagate 1TB | HDD 2: Lacia 1TB | HDD 3: 3TB WD Red |

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

tänkte göra en intresseanmälan men jag har redan en Season pass men den fungerar inte riktigt som det ska... har aktiverat koden men får inga DLCs

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem
Skrivet av EvilWord:

tänkte göra en intresseanmälan men jag har redan en Season pass men den fungerar inte riktigt som det ska... har aktiverat koden men får inga DLCs

Har den accepterat din kod så behöver du bara downloadern för packet skicka mig ett pm så skall du få en länk att tanka ner den från, laddar upp den på min ftp.

Permalänk
Medlem

Är också intresserad, om det fortfarande går att anmäla sig

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 1TB|

Permalänk
Moderator
Brons i quiz
Skrivet av Destromath:

Har den accepterat din kod så behöver du bara downloadern för packet skicka mig ett pm så skall du få en länk att tanka ner den från, laddar upp den på min ftp.

Den accepterade koden men jag fick ingen länk eller sånt. Jag kontaktade ubisoft och dom sa att jag ska prata med greenman gaming så väntar på att dom ska fixa det...

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem

Jag är starkt intresserad av det här!

Permalänk
Medlem

Studiedag på onsdag så det passar bra med ett DLC

Visa signatur

Sju lik i en låda, alla hade klåda.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EvilWord:

Den accepterade koden men jag fick ingen länk eller sånt. Jag kontaktade ubisoft och dom sa att jag ska prata med greenman gaming så väntar på att dom ska fixa det...

Jaha det är ett download köp då gjort från GmG, då behöver du någon jävla downloader från dom tyvärr.

Permalänk
Moderator
Brons i quiz
Skrivet av Destromath:

Jaha det är ett download köp då gjort från GmG, då behöver du någon jävla downloader från dom tyvärr.

men seriöst..... har fixat det nu lol. var tvungen att ladda ner capsule och ladda ner det ifrån dom... lol

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem

väljer någon innan jag går och lägger mig inatt så sista chansen för dom som är intresserade

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nomiton:

Jag är jätter intresserad av det här med har hela AC serie och skulle jätte gärna kunna spela mer utav AC3s DLC också.

Grattis, skickar dig ett pm med kod och länk till min privata ftp där jag lägger upp downloadern för DLC 3.