CoD single player... Har jag missat något?

Permalänk
Medlem

CoD single player... Har jag missat något?

Hej är CoD liren något kul som Single Player och vilket rekommenderar ni isf?

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies

Permalänk
Moderator
Moderator

Måhända ett tråkigt svar men smaken är verkligen som baken.

Är själv föga intresserad av de första delarna i spelserien som utspelar sig längre tillbaka i historien så ger min åsikt om de modernare:
Personligen tycker jag de är värda att spela igenom men skulle inte säga att det är värt pengarna att köpa dem om du inte har några planer på att också spela online. För att hålla storyn någorlunda logisk så är det hur som helst COD4: Modern Warfare ("1") alternativt Black Ops som blir bäst att börja med.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Herr Kantarell:

Hej är CoD liren något kul som Single Player och vilket rekommenderar ni isf?

cod 1 + UO och CoD 2 SP är riktigt roliga

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

COD 1 + UO och COD 2 är kul!
Black Ops är ren dynga tyvärr, 5 min roligt tills du inser att du springer runt i en kullisstad medan folk spelar teater runt dig. Dina handlingar spelar ingen som helst roll, spelet kör på i sitt eget tempo iaf du ska bara springa med och se glad ut.

Permalänk
Medlem

tycker att CoD4 är kul både SP och MP
det sista underbara CoD enl.mig

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
Medlem

de gamla har sin charm men med de nya så verkar det som att singleplayern bara är där för att det hör till. Vem köper ett CoD spel idag för singleplayern?

Permalänk
Medlem

Jag älskade CoD MW första gången jag spelade det. Det var egentligen mitt första FPS spel (förutom CS) vilket innebar att en helt ny värld öppnade sig. Nu några år senare tycker jag inte att det är lika häftigt längre då nästan alla spel ser likadana ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av grafit:

de gamla har sin charm men med de nya så verkar det som att singleplayern bara är där för att det hör till. Vem köper ett CoD spel idag för singleplayern?

fattar inte det häller cod 1 är det bästa cod som någonsin gjorts enligt mig

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

Det sista bra COD var COD 4, om du frågar mig. Både single och multiplayer.

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Avstängd

Spelar fortfarande igenom cod 2 ibland. Absoluta favoriten av alla cod spel.

Visa signatur

lolclockers

Permalänk

MW serien har ändå haft en rätt bra storyline imo, iaf 1an och 2an, 3an har jag inte brytt mig om att spela.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Personligen så tycker ja att modern warfare SP serien är jävligt bra

Permalänk
Medlem

Inte kan man säga att de nyare CoD singleplayern är dålig men jag har själv aldrig spelat igenom det mer än en gång och BO har jag aldrig orkat spela genom.
Tycker inte singleplayern skiljer sig från något annat FPS och jag gillar inte hur den är helt scriptad och det finns inga egna val att göra som påverkar storyn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av grafit:

Inte kan man säga att de nyare CoD singleplayern är dålig men jag har själv aldrig spelat igenom det mer än en gång och BO har jag aldrig orkat spela genom.
Tycker inte singleplayern skiljer sig från något annat FPS och jag gillar inte hur den är helt scriptad och det finns inga egna val att göra som påverkar storyn.

Tycker faktist att BO hade riktigt nice singleplayer till skillnad från mw3.

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
Skrivet av Sgt. Stinger:

Det sista bra COD var COD 4, om du frågar mig. Både single och multiplayer.

Håller med till 110%, även om WAW var ett tappert försök på COOP sidan, med trevligt mod community som fortfarande sprattlar

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Geeks Gaming

Alla CoD fram till WaW.. sen går det bara utför. WaW va det sista CoD spelat jag verkligen gilla.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Vill du bara spela single playern så är CoD-spelen verkligen inte värda pengarna. runt 4-6h gameplay, högst.