Permalänk
Medlem

Jag måste bara skriva att du verkar hur skön som helst. Din glada och positiva inställning fastän detta har hänt är något 90 % av alla elitwhiners här på sweclockers borde ta efter! Stor cred till dig och jag hoppas allt löser sig mannen!

Skriv hur det går

Btw älskar hur du knäckte alla haters med bilden på 580 kortet hahahah det gjorde att jag skratta inte det många andra skrattar åt.

Det roliga är att de försöker få dig och framstå som en neadertalare bara för att du inte skriver 100 % svenska, i mina ögon är de neandertalare som inte bara kan hjälpa dig. Istället bara klanka ner på dig, sjukt vad svaga vissa människor är. Pinsamt rätt ut sagt

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 13700K 3.4 GHz 54MB Grafikkort: Gigabyte GeForce RTX 4080 16GB EAGLE OC
Moderkort: MSI MAG Z690 Tomahawk WIFI Minne: Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 4800MHz CL38 FURY
Chassi: Fractal Design Meshify 2 Svart Mörk TG Nätdel: Corsair RM1000X 1000W v3 Bildskärm: LG Ultragear 34

Permalänk
Medlem
Skrivet av adrii:

Jag måste bara skriva att du verkar hur skön som helst. Din glada och positiva inställning fastän detta har hänt är något 90 % av alla elitwhiners här på sweclockers borde ta efter! Stor cred till dig och jag hoppas allt löser sig mannen!

Skriv hur det går

Btw älskar hur du knäckte alla haters med bilden på 580 kortet hahahah det gjorde att jag skratta inte det många andra skrattar åt.

Det roliga är att de försöker få dig och framstå som en neadertalare bara för att du inte skriver 100 % svenska, i mina ögon är de neandertalare som inte bara kan hjälpa dig. Istället bara klanka ner på dig, sjukt vad svaga vissa människor är. Pinsamt rätt ut sagt

lol tack , jag har köpt en asus rampage 3 etreme med en i7 990x för min ny build , och jag ska skicka tillbacka kortet, nästa månad ska jag köpa 2 gtx 580 med fläkt istället och upgradera ram till 16 gb

Visa signatur

intel i 7 3970xx 4.2ghz | Asus Rampage 4 Extreme | Ripjaws Z 32 Gb Ram 2133 XMP | Ocz Revodrive 3 x2 240GB Sound Blaster X-Fi Titanium HD | Corsair H100i CPU Cooler | EVGA GTX 780 ACX SC | Xigmatek Elysium Case | 3 Corsair 240 SSD For Kontakt Libraries|

Permalänk
Medlem
Skrivet av hdmihdv:

lol tack , jag har köpt en asus rampage 3 etreme med en i7 990x för min ny build , och jag ska skicka tillbacka kortet, nästa månad ska jag köpa 2 gtx 580 med fläkt istället och upgradera ram till 16 gb

Tänk på att skaffa ett bra nätagg också då, om du inte redan har det, typ 1000w så du har lite klockningsutrymme, om du nu vill testa på det Gött att det löste sig för dig.

Visa signatur

| FD Arc | ASrock P67 Extreme4 | Corsair HX850W |
| ASUS GTX1070 STRIX | i7 2600k@4.5 |
| 16GB Corsair Vengeance 1600 LP | Samsung 850 500gb | H80 |
Oh, by the way... I'M BATMAN!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anguzz:

Tänk på att skaffa ett bra nätagg också då, om du inte redan har det, typ 1000w så du har lite klockningsutrymme, om du nu vill testa på det Gött att det löste sig för dig.

går det att behålla mitt 850 watts om man inte överklocka ?

Visa signatur

intel i 7 3970xx 4.2ghz | Asus Rampage 4 Extreme | Ripjaws Z 32 Gb Ram 2133 XMP | Ocz Revodrive 3 x2 240GB Sound Blaster X-Fi Titanium HD | Corsair H100i CPU Cooler | EVGA GTX 780 ACX SC | Xigmatek Elysium Case | 3 Corsair 240 SSD For Kontakt Libraries|

Permalänk
Medlem
Skrivet av hdmihdv:

går det att behålla mitt 850 watts om man inte överklocka ?

Ja det ska fungera med 580 SLI på 850W utan klock:)

Visa signatur

| FD Arc | ASrock P67 Extreme4 | Corsair HX850W |
| ASUS GTX1070 STRIX | i7 2600k@4.5 |
| 16GB Corsair Vengeance 1600 LP | Samsung 850 500gb | H80 |
Oh, by the way... I'M BATMAN!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anguzz:

Ja det ska fungera med 580 SLI på 850W utan klock:)

cool

Visa signatur

intel i 7 3970xx 4.2ghz | Asus Rampage 4 Extreme | Ripjaws Z 32 Gb Ram 2133 XMP | Ocz Revodrive 3 x2 240GB Sound Blaster X-Fi Titanium HD | Corsair H100i CPU Cooler | EVGA GTX 780 ACX SC | Xigmatek Elysium Case | 3 Corsair 240 SSD For Kontakt Libraries|

Permalänk
Medlem
Skrivet av hdmihdv:

lol tack , jag har köpt en asus rampage 3 etreme med en i7 990x för min ny build , och jag ska skicka tillbacka kortet, nästa månad ska jag köpa 2 gtx 580 med fläkt istället och upgradera ram till 16 gb

En liten notis på detta bara.

Du bör inte ha 16gb (dual channel) ram då alla processorer som passar till Asus rampage iii Extreme är Tripplechannel dvs 3/6/12/24 osv -GB.

hoppas det går bra, och ursäkta röran jag är trött.

Visa signatur

Cooler Master HAF-X |-| Corsair 1200W AX ATX |-| Asus Rampage III Extreme |-| Corsair H70, i7-960 @ 3.7Ghz |-| 2x Asus Geforce 580 @ 860/1720/2010 (1.1v) |-| 12bg Corsair Dominator Gt 2000Mhz@1700Mhz |-| OCZ 120Gb Vertex III + 2x 1.5TB WD Green |-| 3x Benq 23.6" 120Hz (XL2410T).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tallungs:

GTX 580 hydro copper 2 ftw 3gb -> Hydro=vätska -> vatten=vätska.
Hur tänkte du att kortet kyldes?

hydro står för hydrogen som är väte.

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Azum:

hydro står för hydrogen som är väte.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hydro

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Medlem
Skrivet av hdmihdv:

jag kommer att skicka kortet imorgon men dem skrev du måste ange serienummer på amballage vilken serienummer är det ?

kortet är köpt från inwarehouse

Man får ju hoppas att det är någon som har tipsat om denna tråden till InWarehouse

Permalänk
Medlem
Skrivet av milla_66:

Man får ju hoppas att det är någon som har tipsat om denna tråden till InWarehouse

varför då? varför förstöra det för han? avundsjuk bara för att du inte har råd med det han har eller.... ta din dryga attityd och försvinn och förpesta något annat forum

Permalänk
Medlem
Skrivet av adrii:

Jag måste bara skriva att du verkar hur skön som helst. Din glada och positiva inställning fastän detta har hänt är något 90 % av alla elitwhiners här på sweclockers borde ta efter! Stor cred till dig och jag hoppas allt löser sig mannen!

Skriv hur det går

Btw älskar hur du knäckte alla haters med bilden på 580 kortet hahahah det gjorde att jag skratta inte det många andra skrattar åt.

Det roliga är att de försöker få dig och framstå som en neadertalare bara för att du inte skriver 100 % svenska, i mina ögon är de neandertalare som inte bara kan hjälpa dig. Istället bara klanka ner på dig, sjukt vad svaga vissa människor är. Pinsamt rätt ut sagt

Skrivet av ATRmayo:

varför då? varför förstöra det för han? avundsjuk bara för att du inte har råd med det han har eller.... ta din dryga attityd och försvinn och förpesta något annat forum

Skrivet av Anguzz:

Eller så ger man fan i att bete sig som en idiot mot folk som har problem. Blir riktigt jävla förbannad av att läsa svar som ditt i trådar där folk faktiskt behöver hjälp, fyfan säger jag! Javisst, han skriver lol i sina inllägg och verkar ta det hela med en klackspark, men om man är någorlunda funtad i psykologi så fattar man att han inte tycker det är speciellt kul och det blir ju knappast bättre av att folk, som faktiskt är kunniga i området, trycker ned honom istället för att hjälpa till.
Extremt låg nivå, hoppas du skäms.

Måste få fråga hur dessa kommentarer gör er bättre än alla som "retar" killen?
Varför går ni ner på "deras" nivå? Alla männsikor som slänger ut posts här måste ju ändå vara medvetna om att alla har sin egen uppfattning om saker och ting, och således bör vara beredd på all tänkbar kritik.
Killen verkar ju inte direkt ta det illa på nåt sätt, utan snarare inser att det var en riktig blunder han gjorde... Måste då internet polisen rycka in och få sig själva att framstå som så duktiga?
Missförstå mig rätt... Jag skulle inte heller klanka ner på killen, men jag ser ju dock det roliga i det hela, och då han själv inte verkar allt för nere och inte bryr sig om kommentarerna, varför ska ni kliva in? Mår ni bättre då? Flame on!

Visa signatur

[Msi Krait x370] [Amd Ryzen 7 1700X@4ghz] [16gb ddr4 Corsair Vengeance LPX@3066mhz] [Custom loop med dubbla 420 rad] [2x Gigabyte GTX 970 G1 Gaming med EK fullcover block] [OCZ Vertex 460 120gb SSD] [1x 1TB 7200rpm Samsung F1, 3TB 5400rpm WD Green] [Corsair 750w] [Corsair 750D med bort moddad front]

Permalänk
Medlem

står inget om att hydro står för vätska där. mer att det ska vara vatten kanske men inte vätska.

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av milla_66:

Man får ju hoppas att det är någon som har tipsat om denna tråden till InWarehouse

väl rätt onödigt om han kan få ut ett kort på garanti..Varför ge han ännu mer problem??

Alla är vi barn i början eller hur

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk

Än är inte sista idioten född.

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Medlem

Haha synd att det blev som det blev, men roligt var det

Visa signatur

Fractal Design North | Asus Crosshair VI Hero | AMD Ryzen 1800x | RX Vega 64 | 32 GB DDR4 (2x8) | Corsair 850W 80+ gold PSU| 2 TB M.2 SSD |

Permalänk
Medlem
Skrivet av fermia:

väl rätt onödigt om han kan få ut ett kort på garanti..Varför ge han ännu mer problem??

Alla är vi barn i början eller hur

För övrigt anser jag att det är bedrägeri om grabben försöker få det hela till ett garantiärende när han själv förstört det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweCrow:

Måste få fråga hur dessa kommentarer gör er bättre än alla som "retar" killen?
Varför går ni ner på "deras" nivå? Alla männsikor som slänger ut posts här måste ju ändå vara medvetna om att alla har sin egen uppfattning om saker och ting, och således bör vara beredd på all tänkbar kritik.
Killen verkar ju inte direkt ta det illa på nåt sätt, utan snarare inser att det var en riktig blunder han gjorde... Måste då internet polisen rycka in och få sig själva att framstå som så duktiga?
Missförstå mig rätt... Jag skulle inte heller klanka ner på killen, men jag ser ju dock det roliga i det hela, och då han själv inte verkar allt för nere och inte bryr sig om kommentarerna, varför ska ni kliva in? Mår ni bättre då? Flame on!

Mjo, men jag ger min syn på saken också, vilket jag ju har rätt till. Ger man sig ned på andras nivå (i negativ synvinkel) om man hoppar in och skingrar en misshandel där det står 4 pers och pucklar på någon stackare som exempelvis frågat om vägen i fel stad? Även om han skrattar och inser sin lilla blunder så är det ju uppenbart fel och då säger man ifrån. Handlar inte om ifall jag mår bättre, utan snarare om rätt och fel.

Visa signatur

| FD Arc | ASrock P67 Extreme4 | Corsair HX850W |
| ASUS GTX1070 STRIX | i7 2600k@4.5 |
| 16GB Corsair Vengeance 1600 LP | Samsung 850 500gb | H80 |
Oh, by the way... I'M BATMAN!

Permalänk
Medlem

Absolut så har du precis som alla andra rätt till din åsikt, och självklart skulle man skingra en folkmassa som pucklar på nån stackare. Men det har fortfarande inte med saken att göra. Det som jag menade var att du tyckte det var extremt låg nivå att "retas" med killen, för att i nästa stund själv klanka ner på alla som gjort det, hur är det skillnad? Det enda du gör är ju att gå ner till samma nivå, fast mot dem som du var emot.

Jag tycker fortfarande att det är lite översittarfason över det. Och vem är du att avgöra vad som är rätt och fel? Jag har ju min åsikt, inte måste den vara korrekt för det väl? Eller har jag lika stor rätt att diktera vad som är rätt och fel?
Eller vem bestämmer det?

Inge sidetrack detta alls

Visa signatur

[Msi Krait x370] [Amd Ryzen 7 1700X@4ghz] [16gb ddr4 Corsair Vengeance LPX@3066mhz] [Custom loop med dubbla 420 rad] [2x Gigabyte GTX 970 G1 Gaming med EK fullcover block] [OCZ Vertex 460 120gb SSD] [1x 1TB 7200rpm Samsung F1, 3TB 5400rpm WD Green] [Corsair 750w] [Corsair 750D med bort moddad front]

Permalänk
Medlem

Verkligen en dunderblunder med viss komisk finess. Men samtidigt något att lära av, och då inte bara det faktum att kort avsedda för vattenkylning därtill bör kopplas. Utan också att allt som kan verka lite knasigt nödvändigtvis inte behöver vara trollande...

Visa signatur

Data: B650 + 7800X3D + 4080 Super + 64GB (2x32) + 2TB T700 + 850W
Ljud: Cambridge Audio DacMagic + SPL Phonitor 2 + AKG K812
Bild: MSI MAG 274UPF (27" 4K)

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweCrow:

Absolut så har du precis som alla andra rätt till din åsikt, och självklart skulle man skingra en folkmassa som pucklar på nån stackare. Men det har fortfarande inte med saken att göra. Det som jag menade var att du tyckte det var extremt låg nivå att "retas" med killen, för att i nästa stund själv klanka ner på alla som gjort det, hur är det skillnad? Det enda du gör är ju att gå ner till samma nivå, fast mot dem som du var emot.

Jag tycker fortfarande att det är lite översittarfason över det. Och vem är du att avgöra vad som är rätt och fel? Jag har ju min åsikt, inte måste den vara korrekt för det väl? Eller har jag lika stor rätt att diktera vad som är rätt och fel?
Eller vem bestämmer det?

Inge sidetrack detta alls

Principen är densamma. Tror de flesta har uppfostrats i etik och moral, rätt och fel, eller för all del den gyllene regeln. Nej man kan inte säga vad som är rätt och fel på rak arm, men tror dock att folk vet hur dom vill bli behandlade när de ber om hjälp här på forumet. Det jag reagerade på var mer det inlägg jag citerade, där man drar in; citat: "höga lvln av retardism" och citat: "hatar folk som inte svarar på frågor".
Om det bara är jag som tycker det är fel att skriva så när någon behöver hjälp så är väl jag uppfostrad fel isf.
Men strunt samma, ingen idé att diskutera mer i denna tråd då den förmodligen kommer låsas snart.

Visa signatur

| FD Arc | ASrock P67 Extreme4 | Corsair HX850W |
| ASUS GTX1070 STRIX | i7 2600k@4.5 |
| 16GB Corsair Vengeance 1600 LP | Samsung 850 500gb | H80 |
Oh, by the way... I'M BATMAN!

Permalänk
Medlem

Jag tycker du verkar ha sunda värderingar, så inte för det. Min frågeställning handlade mer om hur det du och flera andra skrev till killens försvar skiljde sig gentemot dem som "retade" killen. Vad som gör det "bättre" att klanka ner på folk, som klankat ner på nån annan innan.

Men struntsamma, tråden är nog låst snart som sagt.

Visa signatur

[Msi Krait x370] [Amd Ryzen 7 1700X@4ghz] [16gb ddr4 Corsair Vengeance LPX@3066mhz] [Custom loop med dubbla 420 rad] [2x Gigabyte GTX 970 G1 Gaming med EK fullcover block] [OCZ Vertex 460 120gb SSD] [1x 1TB 7200rpm Samsung F1, 3TB 5400rpm WD Green] [Corsair 750w] [Corsair 750D med bort moddad front]

Permalänk
Medlem

Hoppas det löser sig, har varit nära några själv när man "hets" handlar.

Permalänk
Skrivet av milla_66:

För övrigt anser jag att det är bedrägeri om grabben försöker få det hela till ett garantiärende när han själv förstört det.

Var hittar du info om att kortet är förstört och att det är ett garantiärende? Det gäller ett återköp och kortet kommer att bli funktionstestat precis som alla andra. Funkar det inte korrekt kanske det blir surare för ts, funkar det som det ska så finns det ju inget problem?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweCrow:

Måste få fråga hur dessa kommentarer gör er bättre än alla som "retar" killen?
Varför går ni ner på "deras" nivå? Alla männsikor som slänger ut posts här måste ju ändå vara medvetna om att alla har sin egen uppfattning om saker och ting, och således bör vara beredd på all tänkbar kritik.
Killen verkar ju inte direkt ta det illa på nåt sätt, utan snarare inser att det var en riktig blunder han gjorde... Måste då internet polisen rycka in och få sig själva att framstå som så duktiga?
Missförstå mig rätt... Jag skulle inte heller klanka ner på killen, men jag ser ju dock det roliga i det hela, och då han själv inte verkar allt för nere och inte bryr sig om kommentarerna, varför ska ni kliva in? Mår ni bättre då? Flame on!

Jag förstår inte hur du inte kan urskilja negativt mot positivt? Hur du inte kan urskilja när någon mobbar någon och några säger till den personen?
Jag tror bara vi se saker väldigt annorlunda, och det är ju pga av ditt tänk som gör att, när någon säger åt en mobbare så får man bara skit tillbaka.

Jag kan tyvärr inte hålla med om att det är precis samma sak vissa få gör när de andra klart och tydligt sparkar på en som ligger ner oavsett om den kan skydda sig själv eller inte. Vi försöker bara få dem och sluta sparka, men visst om du nu tycker det är samma som så får det stå för dig.

Och just eftersom du inte kan förstår hur vi urskiljer detta så finns det ingen poäng med din diskussion, är ju faktiskt du som försöker spela högsta fröken om något med ditt inlägg.

Skulle du tänkt tanken tyst för dig själv "men varför ska de lägga sig i" då skulle nog ingen klandrat dig, men just att du gjorde ditt inlägg visar bara att du lägger dig i samma fack som du lagt oss alla andra

Om du tycker den andra killen har sunda funderingar hur i all sin dar orkar du ens kommentera emot? om rätt till en åsikt? att sparka på någon som ligger ner är INTE en åsikt, en åsikt är om någon skriver "Du fick mig att skratta killen men såhär är det man behöver vatten för att kyla kortet" DET är en åsikt.

Du försöker krångla dig in i en feltimad diskussion....

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 13700K 3.4 GHz 54MB Grafikkort: Gigabyte GeForce RTX 4080 16GB EAGLE OC
Moderkort: MSI MAG Z690 Tomahawk WIFI Minne: Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 4800MHz CL38 FURY
Chassi: Fractal Design Meshify 2 Svart Mörk TG Nätdel: Corsair RM1000X 1000W v3 Bildskärm: LG Ultragear 34

Permalänk

Hahaha vad i he.. Hmm jag tror jag ska gå ut och tappa ur kylaren ur bilen och köra till spanien XD.

Visa signatur

Dator 1: Intel core i7 3930K @ 4,7Ghz, Asus P9X79 Deluxe. Crucial Ballistix Tactical Tracer DDR3 (32GB),Crossfire 2x MSI Radeon 7970 OC Edition 3GB, Tagan 800W NA, SanDisk 120GB systemdisk, EK 360 kit + 120mm extraradiator.
Dator 2: AMD FX 8350, Gigabyte 990FXA UD3, Crucial ballistix DDR3, Nvidia GTX 480, Corsair 650W, 2x OCZ Agility, Thermaltake bigwater 760 vattenkylning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av adrii:

Jag förstår inte hur du inte kan urskilja negativt mot positivt? Hur du inte kan urskilja när någon mobbar någon och några säger till den personen?
Jag tror bara vi se saker väldigt annorlunda, och det är ju pga av ditt tänk som gör att, när någon säger åt en mobbare så får man bara skit tillbaka.

Jag kan tyvärr inte hålla med om att det är precis samma sak vissa få gör när de andra klart och tydligt sparkar på en som ligger ner oavsett om den kan skydda sig själv eller inte. Vi försöker bara få dem och sluta sparka, men visst om du nu tycker det är samma som så får det stå för dig.

Och just eftersom du inte kan förstår hur vi urskiljer detta så finns det ingen poäng med din diskussion, är ju faktiskt du som försöker spela högsta fröken om något med ditt inlägg.

Skulle du tänkt tanken tyst för dig själv "men varför ska de lägga sig i" då skulle nog ingen klandrat dig, men just att du gjorde ditt inlägg visar bara att du lägger dig i samma fack som du lagt oss alla andra

Om du tycker den andra killen har sunda funderingar hur i all sin dar orkar du ens kommentera emot? om rätt till en åsikt? att sparka på någon som ligger ner är INTE en åsikt, en åsikt är om någon skriver "Du fick mig att skratta killen men såhär är det man behöver vatten för att kyla kortet" DET är en åsikt.

Du försöker krångla dig in i en feltimad diskussion....

Jag försöker inte krångla mig in eller ur nånting. Men det jag ville, som förövrigt inte verkar gå fram, var bara att visa på dubbelmoralen med att först försöka var "nobel" och säga ifrån då "mobboffret" inte gör det själv, för att i nästa stund agera "mobbare" och klanka ner på dem som man tyckte gjorde fel från början.
Jag, personligen, tycker ju då att det är precis lika illa att agera så, som att klanka ner på trådskaparen i det här fallet.

Man kan ju "tänka" det då, precis som du säger, men lite tråkigt med ett diskussionsforum då?!

Visa signatur

[Msi Krait x370] [Amd Ryzen 7 1700X@4ghz] [16gb ddr4 Corsair Vengeance LPX@3066mhz] [Custom loop med dubbla 420 rad] [2x Gigabyte GTX 970 G1 Gaming med EK fullcover block] [OCZ Vertex 460 120gb SSD] [1x 1TB 7200rpm Samsung F1, 3TB 5400rpm WD Green] [Corsair 750w] [Corsair 750D med bort moddad front]

Permalänk
Medlem

Gud. Varför i hela friden köper du ett vattenkylt 580 utan utrustning för kylningen? =P

Permalänk
Medlem
Skrivet av zebra3:

Gud. Varför i hela friden köper du ett vattenkylt 580 utan utrustning för kylningen? =P

haha visste inte att den var för vattenkylning ahah

Visa signatur

intel i 7 3970xx 4.2ghz | Asus Rampage 4 Extreme | Ripjaws Z 32 Gb Ram 2133 XMP | Ocz Revodrive 3 x2 240GB Sound Blaster X-Fi Titanium HD | Corsair H100i CPU Cooler | EVGA GTX 780 ACX SC | Xigmatek Elysium Case | 3 Corsair 240 SSD For Kontakt Libraries|

Permalänk

Måste bara säga att Evga kan fasen göra grafikkort att köra ett kort helt utan kylning.. i den prisklassen så länge... Underbart!.

Vi har alla gjort misstag.. Men nästa gång om du är osäker.. ring Inet eller Komplett och prata med dom. Dom är sist jag kollade i alla fall..intresserade av att hjälpa dig.

Lycka till.