Hur funkar mobilsidan?

Permalänk

Hur funkar mobilsidan?

1. Vilken ikon på mobilsidan motsvarar vilken av ikonerna till vänster? Vad betyder ikonerna till höger?

2. Om jag inte har helt fel blir titeln på lästa trådar lite gråare på mobilsidan, men det verkar inte riktigt synkat med den vanliga sidan. Om jag tex kollar Mina trådar på datorn och kommer på att jag måste till tåget, springer dit och sätter mig och fortsätter läsa vet jag inte längre vilka som är lästa och olästa. Kan ni fixa detta? Många vill säkert kunna läsa vidare på vägen till skolan/jobbet.

Rätta mig gärna om jag har missuppfattat det hela.

Visa signatur

The cake is a pie.

Permalänk
Legendarisk

Den grå länkfärgen på mobilsidan indikerar om du har klickat på precis den länken i den webbläsaren tidigare, det betyder inte nödvändigvis att en forumtråd har varken lästa eller olästa inlägg utan är bara tänkt att ge en snabb överblick av sidan.

Olästa inlägg visas med samma ikon som på framsidan, ett öppet kuvert, och den informationen delas mellan siterna så länge du är inloggad med samma konto på båda. Vissa sidor cachas dock i ett par minuter så det kan dröja lite innan uppdateringar syns.

Ikonerna är samma på båda sidor, med undantag av bevakade och klistrade trådar som visas som en stjärna eller en nål på kuvertet istället för att skrivas ut separat som på den stora sidan.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Skrivet av Biberu:

Den grå länkfärgen på mobilsidan indikerar om du har klickat på precis den länken i den webbläsaren tidigare, det betyder inte nödvändigvis att en forumtråd har varken lästa eller olästa inlägg utan är bara tänkt att ge en snabb överblick av sidan.

Olästa inlägg visas med samma ikon som på framsidan, ett öppet kuvert, och den informationen delas mellan siterna så länge du är inloggad med samma konto på båda. Vissa sidor cachas dock i ett par minuter så det kan dröja lite innan uppdateringar syns.

Ikonerna är samma på båda sidor, med undantag av bevakade och klistrade trådar som visas som en stjärna eller en nål på kuvertet istället för att skrivas ut separat som på den stora sidan.

Skickades från m.sweclockers.com

Ok, då fattar jag. Vad betyder den där inringade "bocken" till höger då?

Visa signatur

The cake is a pie.

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av el_genius:

Ok, då fattar jag. Vad betyder den där inringade "bocken" till höger då?

Att tråden är bevakad.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Abstractions all the way down.