Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
har runescape pvp?

Ja

Visa signatur

Intel core i7-920 2.66g 8M; Asus Rampage II Extreme; 1 x Asus Radeon hd4870 x2 PCIE 2Gb; 3 x 2Gb Kingston HyperX 1600MHz DDR3; Antec Twelve Hundred Gaming Case

Permalänk
Medlem

Blizzard hade ett helt ok spel i level 60 men sen förväntade man sig utveckling iom patcher och expansioner. Blev nog lite jobbigt när blizzard helt plötsligt hade över 8miljoner players när TBC var nytt. Hörde någon video när leaddesignersarna tyckte 4miljoner var helt galet. Skulle Blizzard ändra massa saker kommer folk garanterat sluta och ändrar dom inget eller mycket lite kommer folk stanna kvar eftersom alla andra är kvar så att säga. Det är den stora volymen spelare som wow lever på,

Levela till 60 - instancer/pvp för gear - farma mats för helt värdelösa yreken

Levela till 70 - instancer/pvp för gear - farma mats för helt värdelösa yreken

Levela till 80 - instancer/pvp för gear - farma mats för helt värdelösa yreken

Är det någon som våga gissa vad väntar på level 90?

Just nu har jag pugat alla raidinstancer och har ganska bra gear, men man vet att allt man äger nu kommer vara värdelöst i nästa expansion.

På maxlevel utnyttjas kanske 1/10 av världen

Finns ingen dynamik i spelet

Heroic bosssarna har bara några få saker som de släpper

Alla har samma ger i endgame

Finns ingen variation i classer/speccs/gear.

Tänkte skriva en liten avhandling i MMORPG och hur man får spelet att verkligen vara roligt. Kanske läggs upp om det blir något vettigt.!

Blev inget om pvp så lite offtopic perhaps men iaf ville skriva av mig lite

Visa signatur

Gamestation |AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.2Ghz| |Corsair TWINX 2048Mb PC3200 400Mhz| |2 x GeForce 7800GTX 256Mb SLI| |Western Digital 320Gb 7200rpm 8Mb S-ATA2| |MSI K8N SLI Platinum nForce4| |Antec TX1050B Black Miditower 500W|
Dell Vostro 1500 |T7250 2.0Ghz| |160Gb 7200rpm| |3Gb RAM| |8600M GT| |9Cell batteri|

Permalänk
Medlem

darkfall är bortom dåligt. det är abysmally bad

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk

AoC är riktigt bra, riktigt snygg, stödjer numera DirectX 10, och är väldigt patchat ifrån buggarna som fanns den tiden då spelet nyligen hade släppts. Stridsystemet är helt annorlunda än de andra MMORPG spelen, och därför enligt mig, mycket bättre PvP (utmaning). Har du en bra dator så tycker jag att du ska börja lira AoC.

Permalänk

Såg att nån nämnde Ultima Online, extremt roligt pvp spel.
Skulle dock inte rekommendera OSI för dom har helt förstört spelet med trammel (safe world).

Utan denna server, den är den bästa jag har spelat på (Spelade seriöst i ca 4-5 år).
http://knoechel.dk/pangaea/index.php
För starter gear och hjälp skicka ett Pm till Quintoz :).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kling1337
Såg att nån nämnde Ultima Online, extremt roligt pvp spel.
Skulle dock inte rekommendera OSI för dom har helt förstört spelet med trammel (safe world).

Utan denna server, den är den bästa jag har spelat på (Spelade seriöst i ca 4-5 år).
http://knoechel.dk/pangaea/index.php
För starter gear och hjälp skicka ett Pm till Quintoz :).

Håller på att ladda ner det nu, mest på skoj. Tack för tipset!

Permalänk

pvp i wow är som en hink med skit och är bara obalanserat. fast det märker du bara när du kommer på att du faktist inte har kul när du spelat alla åren.

det är bara en evig strävan av att ha kul, oo skaffar jag den saken kommer jag va skitbra och jag kommer ha kul. nope min klass suger för tillfället men om jag rerollar den nya flavour of the month klassen då kommer jag ha kul! osv osv osv.

man har så jäkla svårt för att märka att man inte har kul när man lirar det så bara håll dej borta

Visa signatur

flamin bag'o shit