Permalänk
Medlem

Wc3 & Warlords battlecry 3 flera år sedan. Sedan dess har inga spel kommit ut som är ens i närheten av att vara bra för oss "äldre" spelare. Väntar på diablo2 & stracraft 2 som definitivt blir mitt nästa köp

Permalänk
Entusiast

har köpt en del sen i julas så:

Final Fantasy A2 (DS)
The World Ends With You (DS)
Disgaea DS (DS)
Chrono Trigger (DS)
The Orange Box (PC)
Tomb Raider: Anniversary (PC)
Warhammer 40K: Dawn of War 2 (PC)
Abes Oddyssey/Exodus (PC)
Fallout 3 (PC)

Och en del Virtual Console/Wiiware spel.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

Demigod, inte på steam tyvärr

känns lite häst att de släpper de endast via impulse men aja, här ska spelas

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KrOzZ
Vart?

Själv köpte jag Left 4 Dead igår 229:- på onoff. Riktigt roligt spel!

Bättre sent än aldrig, fyndade på CDon och Ginzas Reor.

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem

Left 4 Dead

Permalänk
Entusiast

Watchmen The end is nigh från steam.

Hmm, det här var visst bara del 1. Max 4 h speltid, knappast värt.

Permalänk

Left 4 Dead nu på Steam för 17,99 euro.

Visa signatur

Intel(R) Core(TM) i9-9900K CPU @ 3.60GHz | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Nvidia Geforce RTX 2080Ti | 32,0GB Dual-Channel DDR4 | Samsung SSD 840 EVO Basic 250GB, Samsung SSD 860 EVO 1TB | ASUS MX34VG

Permalänk
Medlem

Left 4 Dead, 30 sekunder sedan.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derivator
Demigod, inte på steam tyvärr

känns lite häst att de släpper de endast via impulse men aja, här ska spelas

Är inte det en ren ripoff på dota?
Men något som jag med ska införskaffa, redigt trött på wc3, kommer nog aldrig mer gå tillbaks till det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kalle@anka
ra 2 var det senaste jag köppte, och så kommer det förbli om det fortsäter som nu

Vad fortsätter som vad? du är bara en snål unge som inte har råd med dina spel, eller?

Permalänk
Medlem

Tror det var Call of Duty 2 faktiskt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DAoG
Vad fortsätter som vad? du är bara en snål unge som inte har råd med dina spel, eller?

lol, han får väl köpa hur mkt/lite spel han vill?

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem

Tog chansen att köpa hem Left 4 Dead nu när det kostar 198kr fram tills imorgon ^^

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Halflife för 9 år sedan, har bara spelat cs :>

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brallor
Halflife för 9 år sedan, har bara spelat cs :>

Jisses! :S

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Avstängd

Senast köpta spel av 56 åring

Citat:

Ursprungligen inskrivet av lektroo
Half-Life 2 är ett av de bättre spelen du kan spela. Bra story och stämning. Det tar ett tag att vänja sig vid mus och tangentbords-spel.

Visa signatur

ASUS Rampage Gene-Intel i7 940-HIS 4890 Turbo-220E skarm--Vaio VGN-FZ11/WD MyBook 1TB/Packard Bell 100GB extern/Samsung optisk

Permalänk
Medlem

GH3.

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Avstängd

Senast köpta spel av 56åring

Citat:

Ursprungligen inskrivet av lektroo
Half-Life 2 är ett av de bättre spelen du kan spela. Bra story och stämning. Det tar ett tag att vänja sig vid mus och tangentbords-spel.

Som sagt köpte "The Orange Box". Nu köpt Stalker (Shaddow of chernobyl) Rainbow Six3, Turok och grabben har WoW:s tre delar och spelar på nätet.
Har inte testat dom eftersom jag blev "klar" lyckades att spela Half life2 till slutet. (Grabben också fastän han spelar Wow mest) fingerfärdig och kvick i huvud och hjärna. Tog mig 14 dagar med mycke tid framför laptopen.
Jag trög överhuvudtaget, åldern tar ut sin rätt.
Kul men nu börjar det bli bra väder vilket jag kommer ta vara på och inom kort drar vi till Thailand, för hur länge är inte bestämt. Fri pensionär.

Tog en screenshot som blev häftig men vet inte hur klippa in den här i texten.Kanske en annan gång.
Ha en bra sommar......

Visa signatur

ASUS Rampage Gene-Intel i7 940-HIS 4890 Turbo-220E skarm--Vaio VGN-FZ11/WD MyBook 1TB/Packard Bell 100GB extern/Samsung optisk

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DAoG
Vad fortsätter som vad? du är bara en snål unge som inte har råd med dina spel, eller?

tänkte mest på priserna, finns inget spel som är värt 500kr

är varken snål elr tilräkligt ung för att kallas unge

att köppa ra2 för 99kr var lagom, tycker jag ialafal

betala ca 500 för te,x bioshock som man spelar igenom 2 gånger o inte ens får avinstalera om man inte har internet, känns bara fel helt enkelt

Visa signatur

Surf: FD S/\Msi Mpg Gaming Edge/\i9 9900k
(H150i pro)/\5700 xt (H90)/\32G 3200mhz/\970 pro/\860 evo

Htpc/spel: Ghost S1/\Msi Gaming Edge/\ 9600k
GTX 1660TI windforce 3x/\ 16G 3000mhz/\860 evo

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DAoG
Är inte det en ren ripoff på dota?
Men något som jag med ska införskaffa, redigt trött på wc3, kommer nog aldrig mer gå tillbaks till det.

det påminner om det ja, men har inte spelat dota tillräckligt egentligen för att yttra mig så mycket om det.

kan tipsa om denna länken till en videoreview på GT (den fick mig o köpa spelet hehe)
http://www.gametrailers.com/player/48809.html?type=wmv

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derivator
det påminner om det ja, men har inte spelat dota tillräckligt egentligen för att yttra mig så mycket om det.

kan tipsa om denna länken till en videoreview på GT (den fick mig o köpa spelet hehe)
http://www.gametrailers.com/player/48809.html?type=wmv

Ja jag hade precis sätt den innan jag skrev det där. Alltid roligare att höra personliga erfarenheter än någon som gör recensioner på spel 1-2ggr/vecka.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av kalle@anka
tänkte mest på priserna, finns inget spel som är värt 500kr

är varken snål elr tilräkligt ung för att kallas unge

att köppa ra2 för 99kr var lagom, tycker jag ialafal

betala ca 500 för te,x bioshock som man spelar igenom 2 gånger o inte ens får avinstalera om man inte har internet, känns bara fel helt enkelt

Många hyffsat nya o bra spel finns ju relativt billigt, förutom wii-spel.

Permalänk
Medlem

Street Fighter IV var det senaste jag köpte, blir inte så mycket pengar över till spel nu för tiden då jag gärna spenderar dom på fiskegrejer.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

IL-2 1946 någon gång i januari/februari. Gammal klassiker som håller hur länge som helst.

Visa signatur

ASUS P5Q PRO <> Intel C2D E8500 <> Noctua NH-U12P <> 6GB Corsair Dominator PC8500
ASUS Radeon HD4850 TOP 512MB <> Samsung Spinpoint F1 1TB + Seagate Barracuda 5 200GB <> Antec 300

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Tog chansen att köpa hem Left 4 Dead nu när det kostar 198kr fram tills imorgon ^^

Var köpte du det? ska köpa det spelet också, skitkul helt enkelt.

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

Re: Senast köpta spel av 56åring

Citat:

Ursprungligen inskrivet av aiaiai
Som sagt köpte "The Orange Box". Nu köpt Stalker (Shaddow of chernobyl) Rainbow Six3, Turok och grabben har WoW:s tre delar och spelar på nätet.
Har inte testat dom eftersom jag blev "klar" lyckades att spela Half life2 till slutet. (Grabben också fastän han spelar Wow mest) fingerfärdig och kvick i huvud och hjärna. Tog mig 14 dagar med mycke tid framför laptopen.
Jag trög överhuvudtaget, åldern tar ut sin rätt.
Kul men nu börjar det bli bra väder vilket jag kommer ta vara på och inom kort drar vi till Thailand, för hur länge är inte bestämt. Fri pensionär.

Tog en screenshot som blev häftig men vet inte hur klippa in den här i texten.Kanske en annan gång.
Ha en bra sommar......

först går till en sida som imageshack.us och laddar upp bilden där, sen så kopierar du länker mellan två img taggar så här

Visa signatur
Permalänk

Dangerous High School Girls in Trouble var nog det jag köpte sist, från steam

Visa signatur

AMD 4850e - 2x2GB Corsair XMS2 5-5-5-18 - Gigabyte GA-MA78G-DS3H - Grafikkort sökes.. idéer?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brallor
Halflife för 9 år sedan, har bara spelat cs :>

Illa, iför sig så känner jag många som inte rört något annat spel sedan dom skaffade WoW 2004, lika illa det med... =/

Permalänk

Starcraft, 3-4 månader sen

Permalänk
Medlem

Left 4 Dead

Permalänk

Left 4 Dead