Dustinhome - Vem fick vad?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
Du kan ju ta och kolla upp vad allt kostar/kostade.
Sen kan du stoppa upp ditt inlägg långt upp och gråta.

Otacksamma slyngel

Kul stil du har!

Tja, jag kan ärligt säga att jag inte orkar kolla upp priserna, men jag är _jävligt_ säker på att förlustena av 2 st 2 år gamla exemplar av Norton Confidential från Mars 2006, som jag och pappa fick, inte svider speciellt mycket i Dustins kassakistor! Eller har jag fel?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Happen
Beställde 3 paket till mig själv, men fick inget utav använding. Usbminne, DVD/VHS spelare och en kamera. Allt är gammalt skit som inte går att använda. Vafan ska men med vhsband till? 4mpix kamera?! 1gb usb.... Fan skicka nått man kan använda istället, typ psp eller xbox360, ps3.

Nästa gång beställer jag fan mig 10 paket så kanske jag får nått bättre.

Vidriga människa.

Hoppas att du skojar.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Happen
Beställde 3 paket till mig själv, men fick inget utav använding. Usbminne, DVD/VHS spelare och en kamera. Allt är gammalt skit som inte går att använda. Vafan ska men med vhsband till? 4mpix kamera?! 1gb usb.... Fan skicka nått man kan använda istället, typ psp eller xbox360, ps3.

Nästa gång beställer jag fan mig 10 paket så kanske jag får nått bättre.

Pm:a mig så kan jag befria dig från sakerna om du bor i rätt del av landet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Happen
Beställde 3 paket till mig själv, men fick inget utav använding. Usbminne, DVD/VHS spelare och en kamera. Allt är gammalt skit som inte går att använda. Vafan ska men med vhsband till? 4mpix kamera?! 1gb usb.... Fan skicka nått man kan använda istället, typ psp eller xbox360, ps3.

Nästa gång beställer jag fan mig 10 paket så kanske jag får nått bättre.

Bortskämda unge!
Och jag tror inte att dom ger bort sånt iallafall, isåfall lär det bli tävlingar som komplett t.ex har.
Jag har nu mitt paket hos utlämningsstället, dock så finns jag 26 mil ifrån.
Har en sms avisering, kan annan hämta ut ett paket eller måste man göra det själv?
Iförsig så lär det ligga kvar mer än 7 dagar?

Visa signatur

Cooler Master Cosmos S | Corsair HX 750W | Asus P7P55D Evo | Core i5 750 @ 3.89ghz | Noctua U12P SE | Asus 7970 DCII | 8GB G.skill 2133Mhz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Happen
Beställde 3 paket till mig själv, men fick inget utav använding. Usbminne, DVD/VHS spelare och en kamera. Allt är gammalt skit som inte går att använda. Vafan ska men med vhsband till? 4mpix kamera?! 1gb usb.... Fan skicka nått man kan använda istället, typ psp eller xbox360, ps3.

Nästa gång beställer jag fan mig 10 paket så kanske jag får nått bättre.

det är sådana som du som förstör för oss andra. Dustin borde ha ett system där man hindras till att boka mer än en julklapp.

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem

Fick NORTON SAVE & RESTORE 2.0 WIN SVE CD i paket #11 0.3kg
http://www.dustinhome.se/pd_5010113641.aspx

Helt okej faktiskt när jag förväntat mig nån utdaterad version av nåt annat nortonprogram

Permalänk
Medlem

Var besviken ifjol eftersom jag fick nån reklamväska och man läser om andra som får mobiltelefoner, surroundsystem och liknande. Då tog det mig ca 2min att göra beställningen vid midnatt dessutom. Resultatet av det var att min senaste order hos Dustinhome var gjord den 24:e december 2006.

I år tog det mig säkert över två timmar effektiv tid att med enbart tur lyckas få igenom en beställning på kanske 10:e försöket. Resultatet var Let's Dance spelet. Behöver jag skriva att någon beställning innan en eventuell julklapp december 2008 inte lär ske. Så det är inte enbart bra reklam för Dustinhome.

Permalänk

Fan skulle jag få en kamera eller ett usb minne så skulle jag vara mer än nöjd. Men som alltid här i sverige så blir vi aldrig nöjda, ger man oss lillfingret så ska ha hela handen. Aja, hoppas att ni som fick julklappar använder dem och inte slänger dem alternativt har sönder dem. Finns ju folk som skulle ha upskattat att få dem.

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Fick äntligen mitt paket (6kg, #1). Var en panasonic dvd/vhs som jag antog att det skulle vara. Den var fruktansvärt stor och ful haha, men tack ändå

Permalänk

1#
Fick en Samsung 4 mpixel kamera.
Jag som hoppades på 1gb usb minne :/

Permalänk
Medlem

Alla som grinar i den här tråden har fått antingen bara tjocksockar, alladin ask eller kalsonger i julklapp, jag Vet det.

Jag fick ingen från Dustin, men jag är lika glad ändå..

Visa signatur
Permalänk

#4 - 1.5Kg
D-Link ADSL-Router

Tack Dustin. Det var en perfekt julklapp. Ska testa den nån dag och se om den är bättre än min nuvarande router.

Visa signatur

Odla hemma, odla borta.

Permalänk
Medlem

Flickvännens:

#23 - 1.5Kg
D-Link ADSL-Router

Hon tackar

Permalänk
Medlem

#1 - 0.8Kg
Samsung Digimax A403 digitalkamera

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drakgore
Var besviken ifjol eftersom jag fick nån reklamväska och man läser om andra som får mobiltelefoner, surroundsystem och liknande. Då tog det mig ca 2min att göra beställningen vid midnatt dessutom. Resultatet av det var att min senaste order hos Dustinhome var gjord den 24:e december 2006.

I år tog det mig säkert över två timmar effektiv tid att med enbart tur lyckas få igenom en beställning på kanske 10:e försöket. Resultatet var Let's Dance spelet. Behöver jag skriva att någon beställning innan en eventuell julklapp december 2008 inte lär ske. Så det är inte enbart bra reklam för Dustinhome.

Rolig inställning! Vad ska du handla dina prylar nu då? Komplett? Datorbutiken? Isf vad har du fått gratis av dessa 2?

Bara för att se om jag förstått dig rätt: du ska alltså inte handla hos Dustin för att din gratisjulklapp inte dög åt dig? Varför bryr du ens om den här gratisklappen när Dustin inte duger åt dig i vanliga fall?

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem

Är det någon (i Stockholmstrakten) som skulle vilja byta sin DVD/VHS mot en router (vinst #21)? Vår VHS har gått sönder, så känner ett större behov av det (lite trist med en mängd band man inte kan se), och DVD-spelaren är bortrest.
Tack för julklappen Dustin Home, lite synd bara att hemsidan var nere i nästan ett dygn.

Visa signatur

Gigabyte GA-990FXA-UD3 / AMD FX-6100 / 4*4 GB Corsair Vengeance Low Profile DDR3 PC3-12800 / Fractal Design Define R3 / Cooler Master Silent Pro M600 600W / ASUS RADEON HD7770 1GB / Ett antal äldre SATA-diskar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dala56
Bara för att se om jag förstått dig rätt: du ska alltså inte handla hos Dustin för att din gratisjulklapp inte dög åt dig? Varför bryr du ens om den här gratisklappen när Dustin inte duger åt dig i vanliga fall?

Han ska inte bara inte handla där, han kommer bara göra det om han får en julklapp innan. Folk...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drakgore
Behöver jag skriva att någon beställning innan en eventuell julklapp december 2008 inte lär ske. Så det är inte enbart bra reklam för Dustinhome.

Permalänk
Medlem

tur att happen inte är serriös...

Visa signatur

E2160 @ 3,2 , scyte infinity, p35 ds3, 4gb corsair 800mhz, Sapphire 5850 1gb. Intel x-25 V 40gb, 1x western digital black. /laptop amd x2 2.2ghz 3gb 5730.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dala56
Rolig inställning! Vad ska du handla dina prylar nu då? Komplett? Datorbutiken? Isf vad har du fått gratis av dessa 2?

Bara för att se om jag förstått dig rätt: du ska alltså inte handla hos Dustin för att din gratisjulklapp inte dög åt dig? Varför bryr du ens om den här gratisklappen när Dustin inte duger åt dig i vanliga fall?

Dustinhome kommer oftast ganska långt ned på min lista av butiker eftersom det finns billigare butiker som ändå är pålitliga. Men jag hade varit nöjd och belåten med en Idol-dvd ifall alla fått en. Men nu har de ett lotteri utan att ens kalla det tävling och det irriterar mig. Så givetvis blir jag besviken när man får vad jag anser vara skräp medan andra får grejer jag väldigt gärna skulle vilja ha.

Chanserna att jag väljer att handla från en butik som gjort mig besviken samtidigt som de aldrig har bästa priserna är då lika med noll.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drakgore
Dustinhome kommer oftast ganska långt ned på min lista av butiker eftersom det finns billigare butiker som ändå är pålitliga. Men jag hade varit nöjd och belåten med en Idol-dvd ifall alla fått en. Men nu har de ett lotteri utan att ens kalla det tävling och det irriterar mig. Så givetvis blir jag besviken när man får vad jag anser vara skräp medan andra får grejer jag väldigt gärna skulle vilja ha.

Chanserna att jag väljer att handla från en butik som gjort mig besviken samtidigt som de aldrig har bästa priserna är då lika med noll.

Tråkigt du blev missnöjd. Skicka PM så kan du få Norton Confidential av mig som tröst.
(Surkartar & forumtroll blir aldrig nöjda)

Visa signatur

When in panic, when in doubt, run in circles, scream and shout.
*HP nx9420*C905*Div. Sunkdatorer*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pera
Tråkigt du blev missnöjd. Skicka PM så kan du få Norton Confidential av mig som tröst.
(Surkartar & forumtroll blir aldrig nöjda)

Tycker det är mest trist att man aldrig får vara missnöjd utan att bli ifrågasatt.

Vore väl bättre att istället för att skicka ut vad jag anser vara skräp så rear de ut de sakerna till extremt billiga priser får folk välja vad de vill och sen vara snabba beställa.

Missförstå mig inte, jag tycker det är generöst och roligt att de skickar ut julklappar. Däremot har jag väldigt mycket emot sättet de gör det på. Är det olika värde på saker de skickar ut så ska det klassificeras som ett lotteri och då ska det utföras på ett korrekt sätt.

Permalänk
Medlem

måste ju bara säga bra jobbat till Dustin som står upp med detta, allt gnällande trots att dom ger grejer. Okej, det är ju inte julklappar av samma prisklass och dom kanske inte är gjorda i år, men ändå, det är ett företag som ger en massa julklappar till en massa kunder, så nog ska ni vara nöjda ändå! Ska jag börja säga som far min, "På min tid.." ja då fanns det inte internetföretag som gav bort nåt år gamla varor till folk som beställer flera av dom, giriga svin!

Än en gång, bra jobbat Dustin, hoppas ni inte slutar med eran julklappsgreg trots alla tråkiga skriverier!

Permalänk
Medlem

Jag fick ingen julklapp i år tyvärr men har handlat för 20000:- de sista dagarna ändå för dde är billiga och snabba!

Permalänk
Medlem

Mitt 1.7 Kg paket var något perfekt för min del, kommer använda det på nästa fest
Lets Dance spelet, får vi se vem som vågar spela med mig för jag suger x]

Visa signatur

Cooler Master Cosmos S | Corsair HX 750W | Asus P7P55D Evo | Core i5 750 @ 3.89ghz | Noctua U12P SE | Asus 7970 DCII | 8GB G.skill 2133Mhz

Permalänk
Medlem

Japp så har jag då hämtat ut mitt paket ia llra sista stund och det var Julklapp nr 19 och vikten var registerad till 1.6Kg. Vad var det då i då?

Jo naturligtvis Lets Dance spelet hehe

Jag har vägt paketet och det vägde 1612 gram så det det verkar som om alla 1.6Kg vikter är den korrekta vikten för Lets Dance paketen. Men det verkar som om även andra paket registrerats för den vikten men det är bara Lets Dance spelen som skall ha den paketvikten egentligen.

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem

Min var en Samsung digitalkamera, 4Mp

Visa signatur

MacBook / 2.16 ghz / 2gb ram / 120 gb hdd