Firefox + aftonbl. webbtv = fortfarande krash?

Permalänk
Medlem

Firefox + aftonbl. webbtv = fortfarande krash?

Finns det nån lösning nu på att Firefox krashar när man försöker se webbtv på aftonbladet?
(IE klarar det ju men ja byter inte browser pga ab).

Permalänk
Avstängd

krashar inte för mig

Permalänk
Medlem

Jag rekommenderar då följande plugin till Firefox
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1419

Eftersom Aftonbladets TV bara vill fungera "bra" i IE så kan du med en knapp tryckning byta till IE på aktivt fönster/tab.

Permalänk
Medlem

novak:
Tack funkar.. men det dyker upp en fel ruta med felsök? ja/nej.. Ger inte upp än dock, får bli sista utvägen.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av xfie
krashar inte för mig

Kör du nyaste som jag? 2.0.0.11

Permalänk
Avstängd

Kör 2.0.0.11

med
intel e2160
2048 mb ram

Permalänk
Medlem

@ hejsann
Säger felmeddelande något?

Permalänk
Medlem

Laddat hem nyste quicktime? Eller deras codecs?

Visa signatur

:: Hell was build for heroes ::

Permalänk
Medlem

Fick till det. (aftonbladets fel lite)
Har nyaste flash och hade quicktime 7.1 pro typ .. fixade 7.3 pro så funkade det.

Kasst när det på aftonbladet står:

Firefox 1.0+
QuickTime Player 7+
Flash Player 8+

Kanske hade gått till sej om ja ominstallerat samma vem vet.

Tack för svaren!

Permalänk
Medlem

Ja, det går ju ej att titta på Aftonbladets web-tv via Firefox. Det laggar och buffrar nått fruktansvärt.Jag andvänder mig av Quicktime 7.3 dock ej Pro. Pro versionen är väl en betal version och jag anser att man ska väl inte behöva betala för en sån sak enbart för att titta på Aftonbladets web-tv??!

I Explorer funkar det felfritt, och har än idag inte förstått vad som är så fantastiskt bra med Firefox i övrigt som nu alla påstår.

PS.Jag tackar för den där plugin länken https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1419 .Ska testa den senare .DS.

Permalänk
Avstängd

firefox beta 2, inga bekymmer med aftonbladets webtjänst.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)