satan i gatan vad svårt att välja

Permalänk

Cooler Master Stacker 832.

Snyggaste chassit som finns enligt mig och extremt bra och tyst.
Lätt de bästa chassit jag haft.

Visa signatur

CPU: Intel i5 12400f | CPU kylning: CM Hyper 212 EVO V2 | GPU: XFX Speedster SWFT RX 6600 | RAM: Kingston Fury 16GB 3200MHz | M.2: Kingston KC3000 M.2 NVMe SSD Gen 4 512GB | M.2: Kingston KC3000 M.2 NVMe SSD Gen 4 1TB | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Seagate 2TB | Mobo: Asus Prime B660-PLUS D4 | PSU: Be Quiet! System Power 9 700W | Chassi: Fractal Design Define R5 | Skärm: AOC 27G1G4 + Samsung S27F350

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Emerald
Då lär man få limma dit den eller något för där är inga skruvhål.

jag testade nu o de gick jättebra, de blir väll inte så snyggt kanske men de är ju bara skuva bort allt o sen sätta den på utsidan istället med galler o allt. kan visa en bild sen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wix
jag testade nu o de gick jättebra, de blir väll inte så snyggt kanske men de är ju bara skuva bort allt o sen sätta den på utsidan istället med galler o allt. kan visa en bild sen.

Gör jättegärna det! Har du den fortfarande som insug av luft?

Visa signatur

Cooler Master Storm Sniper - Gigabyte P67A-UD3 - i5 2500k 3.3@4.7ghz - Crucial M4 SSD 128 GB - Gigabyte 560 Ti GTX OC 1024MB - Crucial Ballistix 4GB@1600mhz DDR3

Permalänk

1. Är chassit prisvärt?
2. Är fläktarna nödvändigt stora?
3. Hur bra är kylningen?
4. Får allt plats i chassit?
5. Något negativt med chassit?
6. Låter fläktarna mycket på max?

Har tankar kring att inhandla en

Visa signatur

Skaparna av Crysis är tre turkiska bröder.

Permalänk
Medlem
Permalänk

Ahh, nu fattar jag hur ni menade! Trodde dock att det var fläkten i fronten ni snackade om.
Tack för bilderna btw!

Måste dock säga att det inte ser speciellt snyggt ut.

Visa signatur

Skaparna av Crysis är tre turkiska bröder.