Burning Crusade-tråd (använd denna tillsvidare)

Permalänk
Medlem

kk, jag flyger upp direkt efter kastet är klart. så blir det så iaf >_<

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Inte hänt för mig iaf, och jag brukar trycka på autorun typ innan den har castat klart...

Hände för mig hela tiden, du får vara lite snabbare ;).

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

haha yep

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av M3lker
Vingarna står stil på flying mount om man mountar och flyger iväg direkt efter start..

har hänt för mig några ggr också, ser lite mysko ut ^^

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

Någon som använder Ctbarmod/bottombar och vet varför och hur man fixar så att classbaren inte försvinner varje gång man reloggar?

Visa signatur

Bättre än din.
Tagga mig för svar i trådar.

Permalänk
Medlem

Köpte BC idag och sitter och installerar , men den ber om CD4 - det är bara 3 skivor i min kartong. vad ska man göra?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoloth
Köpte BC idag och sitter och installerar , men den ber om CD4 - det är bara 3 skivor i min kartong. vad ska man göra?

Det ligger en skiva i ett eget pappfodral bland manueler och annat.

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem

Tänkte på en sak gällande Zul'Aman. Det är ju sagt att det ska vara en lvl 70 raid instance. Men varför ligger den i så fall precis utanför Silvermoon City? Känns inte helt lyckat med alla belfs på lvl 12 som skuttar omkring där. Finns ju heller inga flight points, npc:er eller liknande som Alliance har någon nytta av där. Sägs att den ska dyka upp i en kommande patch, då måste verkligen hitta på något nytt för att lösa det i så fall.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wooe
Tänkte på en sak gällande Zul'Aman. Det är ju sagt att det ska vara en lvl 70 raid instance. Men varför ligger den i så fall precis utanför Silvermoon City? Känns inte helt lyckat med alla belfs på lvl 12 som skuttar omkring där. Finns ju heller inga flight points, npc:er eller liknande som Alliance har någon nytta av där. Sägs att den ska dyka upp i en kommande patch, då måste verkligen hitta på något nytt för att lösa det i så fall.

samma med karazhan, där finns heller ingen FP..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wixia
Det ligger en skiva i ett eget pappfodral bland manueler och annat.

Tror Blizzard glömde bort den skivan fast kom ihåg den dagen innan de börjades göra...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Democalyps
samma med karazhan, där finns heller ingen FP..

Sant, men du kan ändå flyga till SoS eller Blasted Lands beroende på vilken sida du spelar på. Iofs så kan ju Alliance ta sig till Zul'Aman från EPL, men det är ju ändå en bit.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem

Äh, alliance hade paladiner hur länge som helst, de kan då springa från EPL.

Permalänk
Medlem

Shade på 19%, smådrygt utan locks. Några tips förutom att hålla ut i 90 sek eller skaffa mer melee dps?

mvh

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Druiderna får ju flightform i level 68, är den instant, och isåfall, kan man använda den i combat?

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

Jo flightform är instant men man kan dock inte använda den i combat. Dock kan man komma iväg rätt snabbt från det mesta med cyclon, travleform sen när man e ooc så e det bara att flyga iväg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KniFF
Shade på 19%, smådrygt utan locks. Några tips förutom att hålla ut i 90 sek eller skaffa mer melee dps?

mvh

stunna, fear, allt går att göra med dom.
bara gör så att dom inte kan spamma sin bolt hela tiden, vi klarar oss utan warlocks iaf.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korize-
stunna, fear, allt går att göra med dom.
bara gör så att dom inte kan spamma sin bolt hela tiden, vi klarar oss utan warlocks iaf.

Jo dom går ju att cc'a rätt bra, har bara provat kanske 5 försök men ska försöka fixa lite mer buffs tills ikväll. Annars tycker jag Karazhan har varit lite för ezmode :/ Efter thrashen när man dödat Curator har man ju 4 gratis epics t ex. Vilken boss är ni på?

mvh

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra