Far Cry hjälp vid regulator

Permalänk
Medlem

Far Cry hjälp vid regulator

Hallå!

Finns där någon som är grym på farcry och som kan hjälpa mig lite med hur jag ska gå tillväga.
Det är som så att jag är på någon bana som heter regulator och jag har precis sprängt en dator och en dörr har öppnat sig, bakom dörren är det en del soldater inga problem dom fixar jag men strax efter dom så kommer det massa fler från ett skepp. Är jag så jävla dålig eller gör jag fel?

Jag fixar kanske 5st soldater efter dom som står utanför dörren men sen är det kört. Det känns som om att det bara kommer fler och fler.

Tacksam för hjälp!

edit:

bakom denna dörren kommer den en jäkla massa uppkäftiga gubbar.

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk

Nej du skall döda dom allihop bara, det är ett ganska svårt parti, speciellt om man kör på svåraste. Funkar rätt ok att fega en hel del och luta sig runt hörn och döda dom så.

Permalänk
Medlem

det du gör för att klara det där, är att du RUSHAR UT, mejar ner DE SOM ÄR I NÄRHETEN, skjtuer de som DROPPAR IFRÅN HELIKOPTERN. och rensar de sista. allt hänger på att du lyckas headshotta så många som möjligt och kan ta deras armor på de lite högre svårighetsgraderna. ställ ner upplösningen, detaljkvaliteten, höj sensetivityn eller sätt på mus-accelerationen. allt som hjälper bör användas. jag vill nog påstå att det är den svåraste delen i hela spelet, på den näst högsta och högsta svårighetsgraden. som god tvåa kommer vattenfalls-avsnittet efter helikopterfärden.

glömde: se till att ha rpg, p90 och kikarsiktegeväret med granat. använd rpg:n för att ta ner ett dropship, eller två om du lyckas träffa, granater för att kasta över första gallerburen/gallerburarna när de firar ner sig.

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk
Medlem

jag gjorde på svåraste nivån så att jag tog de 4a? första innefrån med valfritt gevär, sedan rusha ut o tog de som kommer med sniper..

Permalänk
Avstängd

Jag kastade in granater i början samtidigt som jag strafade från höger till vänster, dödar i regel alla och sedan snabbt som attans fram med rpgn och knäpp två skepp så blir det bara två-tre stycken att skjuta. Like a walk in the park

Permalänk
Medlem

Tackar mjukast!

Det gick på första försöket, tog ner dom första 4 med m16 bytte till rpg och sköt ner ett dropship och tog ut resten av gubbarna med rpg/p90/granater

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av toffe
Tackar mjukast!

Det gick på första försöket, tog ner dom första 4 med m16 bytte till rpg och sköt ner ett dropship och tog ut resten av gubbarna med rpg/p90/granater

coolt! Ett annat tips (jag spelade på svåraste nivån "realistic" eller vad den heter) är att köra med sniper bössan på de där jättarna, de med grenada-launcher etc, träffa de i huvet så tar du dom med bara nåt enstaka skott... snart kommer du till ett ställe där detta kan hjälpa....

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hehe jag tror jag är där nu.. ute på ön bland massa monster, tyvärr har jag ingen sniperbössa.

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem

när jag körde på någon av de svårare svårighetsgraderna där (inte enkelt) så sprang jag fram och dödade de första killarna så snabbt som möjligt, inget finlir precis. sen så sprang jag mot det första dropshippet och sköt en granat på det innan det han börja släppa gubbar, sen så upprepade jag bara när dropship nr 2 kom.