fb2k liknande spelar för osx i planeringsstadiet.

Permalänk
Medlem

fb2k liknande spelar för osx i planeringsstadiet.

hittade en intressant tråd på hydrogen audios forum om ett väldigt ordentligt projekt som kan bli väldigt intressant om det blir av. här är iaf projekttråden finns inget att ladda hem än, men cog funkar tills det här projektet blir av på riktigt

http://www.hydrogenaudio.org/forums/index.php?showtopic=34627...

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk

Det låter defenitivt som ett trevligt projekt, får hoppas på att det tar fart!

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem

yes nu blir jag lycklig, foobar är kärlek och likaså OSX.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Hedersmedlem

Det ska bli intressant att se hur de lyckas kombinera världens fulaste MP3-spelare med ett OS som har snygg design till mer eller mindre allting, utan att folk anser det som bloat

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

Thomas: foobar kan göras hur snyggt som helst, kolla tex in screenshottråden på foobars officiella forum :). Stanard är det inte så snyggt, nej.
Nidas: Tänkte på den här spelaren förut när du skapade en tråd om Cog, men jag kunde tamejfan inte komma på vad den hette Intressant project iaf :).

Permalänk
Medlem

foobar2000 har jag aldrig förstått mig på. Och hur man får det att se snyggt ut vet jag ännu mindre..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hamman
Thomas: foobar kan göras hur snyggt som helst, kolla tex in screenshottråden på foobars officiella forum :). Stanard är det inte så snyggt, nej.
Nidas: Tänkte på den här spelaren förut när du skapade en tråd om Cog, men jag kunde tamejfan inte komma på vad den hette Intressant project iaf :).

Killen som gör cog är tydligen med på ett hörn för den här spelaren med så det kan bli skoj som fan att se vad som kommer ur det här

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

Snubblade över den tråden för någon månad sen, och projektet är helt klart intressant. Älskar foobar, och något som Euphonos skulle förgylla min dag.

Jag är inte särskilld förtjust i iTunes, och jag har ännu inte hittat någon vettig ersättare.