Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lurihaxxx
600 watt är INTE 0.6 gigawatt utan 0.6 KILOWATT.

Ville bara rätta dig

om du hade brytt dig om att läsa tråden hade du sett att någon redan hade påpekat det på första sidan.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lurihaxxx
600 watt är INTE 0.6 gigawatt utan 0.6 KILOWATT.

Ville bara rätta dig

Jo jag vet, skrev lite fel

Visa signatur

i7 o sånt

Så tycker de som handlat saker med mig: http://rec.elmor.se/review.php?user=Malmedahl&page=1

Permalänk

ojoj perfekt bygge:) allting är cleant, kabedragningarna är bra.. delarna är bra.. :):) det är bara att akrylglasset är upp och ned som förstör det hela lite.. (läste inte igenom hela tråden så du får ursäkta om du åtgärdat de)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Läst igenom hela tråden nu, klockrent bygge! Såna här trådar som får en att stanna kvar på swec

Visa signatur

System :: [AMD 64 3000+] [ASRock 939Dual-VSTA] [2gb Corsair PC3200 DDR] [ATI X1650] [80gb Maxtor PATA+250gb SATA-II HD]
Tillbehör :: [2 X 20" TFT] [Lian-Li PC-70] [TT Big Typhoon] [NEC 3550A@4551A DVDRW] [Epson Stylus DX4850]
Linux är bara gratis om din tid är värdelös

Permalänk
Medlem

Trevlig leksak du skaffat dig.

Visa signatur

Sverige är ett så litet land att det bara får plats en åsikt i taget där.

Permalänk
Medlem

Har följt tråden från början till slut Malmedahl.... Varje gång man loggar in SweC tar jag mig en titt på just denna tråden.... När man ser din dator är det precis som att vakna bredvid en vacker kvinna efter en bra kväll på stan... Du vill inte bytta min kvinna mot din dator .. hehe.. bara skoja...

Keep up the good work!!

PS: Det är ditt fel att jag spränger min budget varje månad så att jag kan investera i ny hårdvara... hoppas du är nöjd med dig själv

Permalänk
Medlem

Måste bara fråga vart du fick tag i chassit. Har sökt men ej funnit den modellen.

Visa signatur

Dator = Ja

Permalänk
Medlem

Jag tippar på att det är en vanlig Coolermaster Stacker med Window. Stacker är det först (och enda?) chassit som är förberett för den uppkommande BTX-formatet, därav det "bakvända" systemet.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOrKiz
Har följt tråden från början till slut Malmedahl.... Varje gång man loggar in SweC tar jag mig en titt på just denna tråden.... När man ser din dator är det precis som att vakna bredvid en vacker kvinna efter en bra kväll på stan... Du vill inte bytta min kvinna mot din dator .. hehe.. bara skoja...

Keep up the good work!!

PS: Det är ditt fel att jag spränger min budget varje månad så att jag kan investera i ny hårdvara... hoppas du är nöjd med dig själv

Skitnöjd nu

.......planerna börjar slutna kring vad som komma skall till maskinen.........

Visa signatur

i7 o sånt

Så tycker de som handlat saker med mig: http://rec.elmor.se/review.php?user=Malmedahl&page=1

Permalänk
Medlem

http://www.expressen.se/index.jsp?a=292051

Hoppas att din dator tröstade dig efter angreppet

Permalänk
Medlem

Malmedahl: Jag slår dig nästan i 3Dmark05 Bara några fjuttiga poäng ifrån (se sign)

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skyblue
http://www.expressen.se/index.jsp?a=292051

Hoppas att din dator tröstade dig efter angreppet

HAHA! hur dumma får man vara? Det är rätt att inte be om ursäkt, den äger även om den är irriterande

Permalänk
Medlem

Jaha det var Malmedahl som gjorde den här tråden, fattade inte det förrns jag såg bilden i expressen. Haha, jo den var nog lite irriterande din låt hahaha :DD

Permalänk
Medlem

lmao

Visa signatur

Not even my shadow knows where I'm

Permalänk
Medlem

shit Malmedahl är det du ensam som typ lanserar låten osv.. och själv tjänat 130 miljoner på den?

Visa signatur

i7-8700k, 16GB, GTX 1070, Samsung 850 512 GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jojje_c1
shit Malmedahl är det du ensam som typ lanserar låten osv.. och själv tjänat 130 miljoner på den?

nej han har inte tjänat 130 miljoner på den låten..sluta hacka på han för att han har råd med bättre dator än ni.. det enda han har gjort i den här tråden är å ifrågasätta nyfikna människor som frågar hur mycket han tjänar.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av millepromille
nej han har inte tjänat 130 miljoner på den låten..sluta hacka på han för att han har råd med bättre dator än ni.. det enda han har gjort i den här tråden är å ifrågasätta nyfikna människor som frågar hur mycket han tjänar.

men jag undrar bara i intresse..
och tycker det är rätt så otrolivt att en mobilringsignal har drat in 130 miljoner..
där har ifs varit väldigt mycket reklam för crazy frog.
sitter och lyssnar på Crazy frog - Axel F den är faktist rätt så skön

Visa signatur

i7-8700k, 16GB, GTX 1070, Samsung 850 512 GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jojje_c1
men jag undrar bara i intresse..
och tycker det är rätt så otrolivt att en mobilringsignal har drat in 130 miljoner..
där har ifs varit väldigt mycket reklam för crazy frog.
sitter och lyssnar på Crazy frog - Axel F den är faktist rätt så skön

Offt: Vart kan man hitta den videon, jag har letat men sen ÖA försvann så hittar jag inte tråden med den i.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skyblue
Offt: Vart kan man hitta den videon, jag har letat men sen ÖA försvann så hittar jag inte tråden med den i.

Jag hittade "crazy_frog-axel_f-dvdrip-svcd-2005-pmv.mpg"
Dock så var det inte på en länk.

Visa signatur

i7-8700k, 16GB, GTX 1070, Samsung 850 512 GB

Permalänk
Avstängd

melmedahl ska du snart köpa nya gigabyte kortet med 4 pcie SLI platser? bara 2 st 6800ultra till sen är du kungen igen?

Visa signatur

Hej! Ni kan använda mitt riktiga alias "ddly" när ni tilltalar mig. Förutom att hänga här på swec så äger jag även en ledande advokatbyrå med stor inriktning på IT-brottslighet.

Permalänk
Medlem

"Crazy Frog is the marketing title of a ring tone based on The Annoying Thing, a computer animation created by Erik Wernquist. The animation was originally created to accompany a sound effect produced by Daniel Malmedahl whilst attempting to imitate the sound of a two-stroke moped engine."

"Daniel Malmedahl is a computer components salesman from Gothenburg, Sweden who is best known for being the voice of the Crazy Frog."

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Herrejöses vilket bygge!

Permalänk
Medlem

Finns inget värre än Crazy frog.
Den tröttnade man på för 2 år sedan.
Rätta mig om jag har fel, men gjordes inte den ett bra tag innan 2000?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag hörde dig på P3 innan Malmedahl:)

Permalänk

Grattis till den grymma datorn.

OffT: Nu har du förstört min dag 2 dagar irad, först igår med att få lika mycket poäng i 3DMark2k5 oklockat som jag får i 3DMark2k1 klockat, och idag med 2t ljudet =p, grattis en än gång.

Permalänk
Medlem

GRYM dator, förresten var har du fått kylaren till mosfetsen ifrån??
BTW såg dig på TV i morse!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZuqR
Finns inget värre än Crazy frog.
Den tröttnade man på för 2 år sedan.
Rätta mig om jag har fel, men gjordes inte den ett bra tag innan 2000?

Snubben gjorde la den när han va 17 eller nått?
Jag hörde den först som "trimmad Puch Dakota"
--
Riktigt ballt bygge! Sånt man bara kan ha våta drömmar om!

Permalänk
Medlem

Malmedahl, hörde dig på radio nyss
Kul att det går bra för somliga, det är väl bara att gratulera!

Härlig dator iaf!

Visa signatur

- AMD 2500+ @2,41Ghz - ABIT Nf7-s - Leadtek GeForce 6800GT 256mb - 2x TwinMOS 512mb - 2x IBM 120gb + 1x Seagate 200gb hdd - Hyundai L90D+ 19" TFT

Permalänk
Medlem

Riktigt fin dator!Var kan man köpa window-kit till stackern på internet?
//Chrillan

Visa signatur

Asus A8N-SLI Premium 939, Amd 64 3700+, Evga 7800gt 470mhz(orginal), OCZ platinum 2048mb.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chrillan
Riktigt fin dator!Var kan man köpa window-kit till stackern på internet?
//Chrillan

På bland annat Komplett.se,

http://komplett.se/k/ki.asp?sku=306519&cks=SER

-k0nsl

Visa signatur

Intel® Core i7-2600K @ 5.1GHz (Cuplex Kyros XT) | ASRock Z77 Extreme4 | 16GB RAM | Asus HD DirectCU 6870 (MCW55) | 2x OCZ Agility 3 RAID 0 (Linux Mint / Zorin OS).