Äldre fungerande laptop sökes

Permalänk
Medlem

Äldre fungerande laptop sökes

Ska utomlands med jobbet och insåg precis hur långtråkiga kvällarna skulle bli med endast en smartphone och hotell-TV tillgängligt.

Söker en laptop för surf/filmtittande och studerande, batterihälsa är inte relevant (kan vara dött) men laddare ser jag helst ingå då det kan vara jobbigt att få tag på en del, speciellt i tid.

Hårddisk/SSD behöver ej ingå, Har extra liggandes om det är standard 2.5".

Har du något som kan passa?

Kan hämta i Katrineholm och närliggande städer/byar, annars frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Högklassig bild! Bruce Willis ser så levande ut

Visa signatur

"Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta." - Svante Grundberg och Björn Wallde.

"If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be." - Caron Keating.

Permalänk
Medlem

Har precis vad du letar efter, tror jag

HP ProBook 430 G1
i5-4200U
8 GB DDR3 (4 GB extra insatt)
1366x768
500 GB 2.5" HDD Toshiba

Jättefint skick, som ny. Dött batteri (nytt kostar 250 kr på Amazon). Original laddare ingår.

500 kr + frakt

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem

@PointMan det är precis vad jag letar efter med en brist, 13" är jäkligt liten skärm. Dyker det inte upp något annat passande med lite större skärm slår jag till! Har bara fram till Fredag på mig att skaffa en och förbereda den för resan så

Permalänk
Medlem

Har bestämt av ett möte med en medlem via PM om en HP ZBook 15 G3 , avslutar annonsen när affären är gjord.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad