Permalänk
Medlem

Anbernic RG35XX

Hej

Köpte en Anbernic RG35XX i början av året, en riktigt trevlig och kompetent handhållen emulatormaskin som klarar upp till och med PS1 och har skön kompakt form. Har dock insett att den inte kommer komma till användning då jag kör bil till jobbet och kvällarna spenderas vid datorn. Har spelat max 3-4 timmar sammanlagt. Det medföljande skärmskyddet är ditsatt, i övrigt skulle jag säga nyskick.
Budgivning från 550 kr inkl. porto.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X, Cooler Master ML360R, MSI MPG X570 GAMING PRO CARBON WIFI, G.SKill 32GB 3600Mhz CL16, ASUS ROG STRIX GTX 1080 Ti GAMING OC , Samsung 970 Evo Plus 1TB + WD4TB + Seagate ST4TB, Lian Li PC O11, Seasonic PRIME 850W.

Monitorer: Asus ROG Swift PG348Q + ASUS ROG Swift PG279Q
Tangentbord och mus: Steelseries Apex 7 Pro + Steelseries Rival 700

Permalänk
Medlem
Skrivet av hundenBoss:

500 kr +frakt

Drar tillbaka mitt bud då jag har hittat en annan enhet billigare.

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X, Cooler Master ML360R, MSI MPG X570 GAMING PRO CARBON WIFI, G.SKill 32GB 3600Mhz CL16, ASUS ROG STRIX GTX 1080 Ti GAMING OC , Samsung 970 Evo Plus 1TB + WD4TB + Seagate ST4TB, Lian Li PC O11, Seasonic PRIME 850W.

Monitorer: Asus ROG Swift PG348Q + ASUS ROG Swift PG279Q
Tangentbord och mus: Steelseries Apex 7 Pro + Steelseries Rival 700

Permalänk
Medlem
Skrivet av hundenBoss:

Drar tillbaka mitt bud då jag har hittat en annan enhet billigare.

Ok! 👍

Permalänk
Medlem

vad är det som följer med förutom låda

Visa signatur

Om du blickar bakåt så kommer du att snubbla…

Permalänk
Medlem
Skrivet av Abubu:

vad är det som följer med förutom låda

En liten usb-c kabel och en instruktionsbok, annars var det inget mer som följde med förutom nämnda skärmskydd.

Permalänk
Medlem

Jag kan erbjuda 400kr inkl frakt om du accepterar.

Visa signatur

Om du blickar bakåt så kommer du att snubbla…

Permalänk
Medlem
Skrivet av Abubu:

Jag kan erbjuda 400kr inkl frakt om du accepterar.

Med tanke på hur dyrt det är att skicka saker idag så blir r inte många kronor kvar, isåfall behåller jag den hellre till en regnig dag när man är riktigt uttråkad. Men tack för erbjudandet.