Permalänk
Medlem
Permalänk

Inget märkvärdigt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Sony Xperia 5 III. Dom mest använda apparna jag använder och har nära till hands till.

Bakgrunden är min vänster hand under pågående karpaltunnelklyvning. Dom tyckte att det hörde inte till det normala att få bilder tagna åt en under operation eller att patienten frågar kirurgen vad exakt som görs. Tyvärr fick jag ej bilder när min högra hand fick samma operation, men men. Kan ej få allt.

Visa signatur

NZXT H7 Flow, ASUS Z390-E, Intel 9700K 3.6GHz, 16 GB Corsair Vengeance 3.2GHz, Samsung EVO 970 500GB, MSI RTX 2070 Gaming Z, Seagate Barracuda 4 TB, Corsair RM750X V2 750W, Noctua NH-D15, 1 st FD Venturi HF-14, 6 st Phantek M25 120mm, Dell S2721DGFA,

Permalänk
Medlem

Sedan jag fick min första iPhone (3GS) så har jag försökt att följa exakt samma layout som var från början. Har däremot lagt till tidigare appar i grupper för att få in flera i samma teman!
Exempelvis:
Youtube blev Underhållning, mängder med streamingappar
Aktier blev Ekonomi
Kartor blev Resor

Sedan har jag såklart fått göra nya separata grupper också, sociala medier, livsstil, nyheter och spel.

3GS Layout

Min layout

Edit: Tror att iOS fick en separat app för kontakter vid senare släpp och då hamnade anteckningar i vänster kant och kontakter till höger om denna som original layout

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Använder också Nova sen låååångt tillbaka. Kör helt tom hemskärm på min. Inga appar eller widgets överhuvudtaget, bara en slideshow med olika bakgrundsbilder. Resten når man man enkelt med olika svepgester.

FYI så köptes Nova upp av ett bolag som säljer reklam för några år sedan. Fick reda på det i julas så nu kör jag stock istället. Dessutom väldigt seg på Android 14.

Permalänk

Räknade inte riktigt med att mina bästa vänner skulle ha fotosesh vid sjön precis när jag hade hoppat i för ett morgondopp..

Visa signatur

E-penis: Raven
Tangentbord: LongPlanck

Såld: El Diablo, MakerBox 1.0, MakerBox 2.0, Nucleus, Tetris, Molly

Permalänk
Medlem

Jag har en egen ordning samt bakgrunden är en skärmdump från PS1-spelet .Moon:

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem

Kör en 24-timmars analog klock-widget med inbyggd kalendervisualisering. Extremt nördigt men praktiskt när man lärt sig läsa klockan

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Baxtex:

FYI så köptes Nova upp av ett bolag som säljer reklam för några år sedan. Fick reda på det i julas så nu kör jag stock istället. Dessutom väldigt seg på Android 14.

Japp, jag vet om att de såldes, men det är fortfarande den bästa jag testat så jag kör vidare på den. Väldigt skönt att slippa ha några ikoner på hemskärmen.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jnsson:

Lawnchair appen hade du inte behövt hämta från Play Store, vad jag förstått så är den en gammal version. På https://lawnchair.app/downloads/ finns 12.1.

Version 12.1 är också gammal, närmare bestämt typ ett och ett halvt år gammal. Om jag inte minns helt fel, så är version 2 den enda versionen som har en stängd källkod.

Installerade nyss monocles launcher. Den bygger på KISS Launcher, vilket är min förra launcher som jag gillade mycket. Får se om jag går tillbaka till Lawnchair 2 senare igen.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Enkelt o bra.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Visa signatur

AMD x399M | TR 1950x | 64GB 3200Mhz | 2 x Zotac 3090

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ryzen 5800X3D - Noctua NH-D15S / PNY RTX 4070 Ti SUPER / Tomahawk Max B450 / 16GB 3600Mhz CL14 / ASUS Rog Strix 750W 80+ Gold / Samsung 970 EVO 1TB / Corsair iCUE 220T White

Logitech GPX Superlight / Endgame MPC450 / Keychron Q1 / Sennheiser HD 58X / Alienware 25 AW2521H 360Hz / Samsung Odyssey G7 240Hz

Permalänk
Medlem

Google Pixel 8 Pro.
Så rent som möjligt. Bakgrundsbild av Simon Stålenhag.
Stock launcher. Har alltid tidigare kört med Nova, men tänkte testa stock ett tag.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

Skulle du vilja dela med dig av bakgrundsbilden?

Skrivet av Lonian:

<Uppladdad bildlänk>

Visa signatur

If you play a Nickelback song backwards you’ll hear messages from the devil. Even worse, if you play it forwards you’ll hear Nickelback. - Dave Grohl

Permalänk
Medlem

Nothing Phone 2
Nothing Adaptive ikonpack

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mörksuggan:

<Uppladdad bildlänk>

Sony Xperia 5 III. Dom mest använda apparna jag använder och har nära till hands till.

Bakgrunden är min vänster hand under pågående karpaltunnelklyvning. Dom tyckte att det hörde inte till det normala att få bilder tagna åt en under operation eller att patienten frågar kirurgen vad exakt som görs. Tyvärr fick jag ej bilder när min högra hand fick samma operation, men men. Kan ej få allt.

Nyfiken, varför väljer man att ha det som bakgrundsbild?

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxxT:

Blev nyfiken hur andras hem/start skärmar ser ut.
Lade upp en bild på familjens whatsapp först, men tänkte kolla hur andra "nördar" har det.
Kanske lika snyggt och ordnat som sina skrivbord, eller är det bara kaos?

Min hemskärm.
<Uppladdad bildlänk><Uppladdad bildlänk>
Mobil: Pixel 7 Pro
Launcher: Niagara Launcher
Ikon Pack: Lines / Alla ikoner samma typ

Niagara är den objektivt (baserat på empiriska data ) bästa launchern

Permalänk

Keep it clean and simple

Varför överdriva? Håller der enkelt

Körs på Pixel 8 Pro med Nova Launcher

Visa signatur

Jag kan hittas på 127.0.0.1

Permalänk
Medlem

Nyligen bytt från Apex launcher till Nova, men det ser exakt likadant ut. Lines icon pack.

Visa signatur

Gaming: 5800x, 32Gb Dual Rank B-Die 3800MHz 16-16-16-32, RTX4080S
Desktop: 4750G, 32Gb 3200MHz, A300 DeskMini Hotrod
På huvudet: ZMF Auteur & Verité closed, Feliks Echo 2, Topping E30

Permalänk
Medlem

Har använt Microsoft Launcher i många år. Framför allt på grund utav den smarta "docken" som man kan swipa upp på och få tillgång till två rader till med appar/mappar. Passar mina relativt små händer.

Från min Pixel 8:

Visa signatur

R7 5800X | Asus ROG Strix X570-I Gaming | 16 GB RAM | RTX 3080 | 2 TB SSD | CM NF200P | Corsair SF600

Permalänk
Medlem
Visa signatur

/925

Threadripper 7980x|128Gb Ram|72TB 10GbE Synology Nas|MSI 3090 Suprim|LG UltraWide 38" - Wacom Intuos 3 A3

Permalänk
Gallerikonnässör

Så här ser hemskärmen ut på min Samsung S21 FE.

Visa signatur

Ryzen 5 5600X | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | ASRock B550M-ITX/ac | Noctua NH-L12S 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Permalänk
Medlem

Färgglatt:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jeddan:

Nyfiken, varför väljer man att ha det som bakgrundsbild?

Är fascinerande att du inte ser blod när du stryper tillförseln av blod, fast handen är uppskuren. Det "gula" är fettceller i handen.

Och bilden avser när dom ska klippa av senan i handen för att få mer utrymme för Medianusnerven som går till tummen, pek och långfingret.

Visa signatur

NZXT H7 Flow, ASUS Z390-E, Intel 9700K 3.6GHz, 16 GB Corsair Vengeance 3.2GHz, Samsung EVO 970 500GB, MSI RTX 2070 Gaming Z, Seagate Barracuda 4 TB, Corsair RM750X V2 750W, Noctua NH-D15, 1 st FD Venturi HF-14, 6 st Phantek M25 120mm, Dell S2721DGFA,

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Har en huvudsida.
Där har jag 7 appkategorier uppe där ett klick ger tillgång till den valda appen och ett svep upp öppnar kategorin.
(Social, Media, Röst, Läsare, Meddelande, Kamera, Hälsa)

Ett svep från vänster har jag "google now"(oklart vad den heter nu mera).
Svep från höger så får jag upp en sidebar som fyller 90% av skärmen med fler kategorier. Min kalender/andra widgets i ett widgetstack.