Permalänk

Intel Arc A750 8GB

Tjaaa! Jag har ett Intel Arc A750 8GB liggandes som tyvärr bara ligger och samlar damm.

Inköpt från Inet 2023-06-29 med 2 års garanti. Kvitto skickas med på papper, kan även skicka kvittot via mail om så önskas.

Köpte kortet under en kampanj för 1992kr så kände att jag var tvungen att slå till då jag även va intresserad på att testa ett intel kort. Kortet är sparsamt använd till gaming och allmän surf, aldrig överklockad, men insåg senare att kortet inte var något för mig så gick tillbaka till team röd. Kortet har tråkigt nog kanske legat på hyllan i ca 3 månader så kände efter en storstädning att någon här kanske är intresserad.

För mer info från inet om Intel Arc

Tänker mig budgivning! Har dock inte en blekaste aning om va kortet är värt men vi kör tills jag känner mig nöjd! Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill om jag vill eller inte alls. Kommer att prioritera upphämtning men kan skickas då med förskottsbetalning och köparen står för frakt kostnad.

Frågor, skicka ett dm eller lägg en kommentar!

Mvh Erik

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 500 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Ryzen 5950X | Asus 4080 Super TUF | LG C2 42

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 600 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 1 700 kr Avhämtning
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 800 kr Avhämtning
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Alla bud noterade!

Permalänk
Skrivet av b-fire:

1 500 kr + frakt

Skrivet av Jaramide:

1 600 kr +frakt

Skrivet av Kabukishaman:

1 700 kr Avhämtning

Skrivet av LuckAss:

1 800 kr Avhämtning

Alla bud noterade!

Permalänk

Jag har valt att avsluta budgivningen idag klockan 22:00!

Ledande bud @LuckAss 1 800 kr Avhämtning

Permalänk

Avslutar nu budgivningen då jag är nöjd med högsta bud. Vinnande budande är @LuckAss med 1800kr avhämtning.

Permalänk

Annonsen är avslutad