Permalänk
Redaktion
Redaktör

Asus GeForce RTX 4090 TUF

Säljer mitt RTX 4090 TUF.
Inköptes från Dustin i Oktober 2023.
Jag har haft ett vattenblock monterat på kortet men originalkylaren är monterad på kortet i dagsläget med ny kylpasta och det har funktionstestats och fungerar som det ska.
Kortets har körts med strömbudget upplåst under kortare perioder vid spel med temperaturen har varit låg på GPU:n.
Säljes just på grund av att jag inte använder det så mycket, så det finns säkert någon som kommer få ut mer av det än mig.

Kvitto med garanti finns såklart. Har även kvar originalförpackning och tillbehör.

Föredrar att någon kan hämta upp kortet i Stockholm Söderort.

Tänker att jag startar budgivningen vid typ 14,000 eller kom med bud.

Jag accepterar Swish som betalmedel och förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 14 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 16 000 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 16 500 kr hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

WS: 7950x3d, 64GB Ram
Server: 5600x, Asus Pro WS X570, 64GB ECC

Permalänk

Har ett nytt 4080 Super TUF inköpt för en månad sen om du är intresserad av ett byte?

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5950x - NXZT Kraken Z73 (white sleeved) GPU: Gamerock 3080Ti
RAM: 128GB Trident Z Royal Gold DDR4 3600 CL16
MB: ASUS B550-A Gaming Silver/White Screen:55" LG OLED B9 (4k 120Hz @4:4:4)
Case: ASUS Rog Strix Helios White
HiFi Desktop: Sennheiser HD800S AMP: Cayin HA-1A MK2 DAC: Moon Neo 390

Permalänk
Medlem

Har du kvar vattenblock?

Visa signatur

Blank

Permalänk
Permalänk
Medlem

17000 och hämtar

Visa signatur

WS: 7950x3d, 64GB Ram
Server: 5600x, Asus Pro WS X570, 64GB ECC

Permalänk
Redaktion
Redaktör
Skrivet av Helionart:

Har ett nytt 4080 Super TUF inköpt för en månad sen om du är intresserad av ett byte?

Tjenare! Tack för erbjudandet men måste tyvärr avböja då jag inte tror att jag kommer nyttja det mer än vad jag har gjort med mitt nuvarande grafikkort.

Permalänk
Medlem

18000 och kan hämta idag!

Permalänk
Redaktion
Redaktör
Skrivet av lasseTM:

Har du kvar vattenblock?

Vattenblocket finns kvar. Det är ett Heatkiller V PRO för Asus TUF och Strix 4090. Det ska dock sägas att det har kosmetiska skador runt anslutningarna i plasten på framsidan. Inloppet på framsidan har gängor som inte helt låter anslutningen helt bottna men inte haft några läckor eller andra problem.
Skulle dock inte känna mig helt hundra procent bekväm med att sälja det dock då jag inte kan 200% garantera att den är felfri.

Permalänk
Redaktion
Redaktör

Kortet är sålt och därför avslutat jag annonsen.

Permalänk
Redaktion
Redaktör

Annonsen är avslutad