ASUS TUF RTX 4090 Gaming OC säljes

Permalänk
Medlem

ASUS TUF RTX 4090 Gaming OC säljes

Säljer mitt TUF 4090 Gaming OC som inköptes 20/3 -23 pga att jag använder min Steam Deck mestadels av tiden.

Har haft den på 70% powerlimit sen dag 1 så kortet fungerar perfekt och har aldrig belastats, inga problem med 12vhpwr kontakten med andra ord.

Kortet finns att hämta i Uppsala komplett med låda och alla tillbehör, vågar inte skicka med posten.

Vänligen lägg era bud så ser vi vart vi hamnar. Jag förbehåller mig att sälja till vem jag vill och allt det där.
Har ni frågor så varsågod och ställ dem.

P.s Jag har tidigare sålt ett par minnen här på Sweklockers och det gick problemfritt, har dock inga andra referenser här. Däremot är mitt tradera konto 100% goda omdömen om det är någon försäkran 😊.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 15 000 kr Hämtning
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Du är inte intresserad av att byta ner dig eller är det sälja som gäller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karazhan:

Du är inte intresserad av att byta ner dig eller är det sälja som gäller?

Ja, det är enbart sälja som gäller.

Permalänk
Medlem

Du har PM

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

16000kr hämtar

Visa signatur

WS: 7950x3d, 64GB Ram
Server: 5600x, Asus Pro WS X570, 64GB ECC

Permalänk
Permalänk
Medlem

16700 hämtar

Visa signatur

WS: 7950x3d, 64GB Ram
Server: 5600x, Asus Pro WS X570, 64GB ECC

Permalänk
Medlem

Auktionen avslutas imorgon, måndag den 26:e klockan 20.00. Jag kontaktar högsta budgivaren vid den tidpunkten.

Mvh

Permalänk
Medlem

100kr är den lägsta höjningen jag accepterar, detta för att undvika att man höjer med någon enstaka krona.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad