Permalänk
Medlem

Mobiltelefon sökes

Fin mobiltelefon köpes för en liten peng (ej över 2000:- och helst billigare).

Bryr mig inte jättemycket om modellen så länge den är i fint skick (inga sprickor/stora repor samt bra batteri) och snäppet nyare och bättre än min Xiaomi Mi 9T (som nu tyvärr är trasig).

Har du något fint liggandes så tveka inte att höra av dig!

/John

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Pixel 6a

Permalänk
Medlem

Samsung a33 pytteliten repa på telefonens skärm som endast syns om man vinklar telefonen.
Utöver det har jag skal & skärmskydd på, skärmskydden har en spricka men den kan förstås tas bort, tror jag även har ett till nytt skärmskydd jag kan skicka med eller applicera ifall du vill.

Permalänk
Medlem

Har en Xiaomi 11T som är i fint skick.

Kartong, laddare samt två skal medföljer. 2000kr

Permalänk
Medlem

Har en Samsung S9 liggande som jag skulle kunna tänka mig att skiljas från för 1500kr. Mycket fint skick och batteriet byttes för 2 år sedan så det var fortfarande schysst när jag slutade använda den i somras.

Permalänk
Medlem

Söker fortfarande mobil ... Någon som vill befria mig från fortsatt användande av min Honor 8 lite?

Permalänk
Medlem
Skrivet av AtreX:

Har en Samsung S9 liggande som jag skulle kunna tänka mig att skiljas från för 1500kr. Mycket fint skick och batteriet byttes för 2 år sedan så det var fortfarande schysst när jag slutade använda den i somras.

Jag kan inte tänka mig att betala 1500 för den här äldre modellen av en telefon som enligt mig inte borde kosta mer än 600-700 idag (såg en på tradera som försökte ta 4000:-!!). Dessutom ägde jag en sådan för flera år sedan och gillar de inte de rundade kanterna som störde användandet på ett irriterande sätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JBMan:

Jag kan inte tänka mig att betala 1500 för den här äldre modellen av en telefon som enligt mig inte borde kosta mer än 600-700 idag (såg en på tradera som försökte ta 4000:-!!). Dessutom ägde jag en sådan för flera år sedan och gillar de inte de rundade kanterna som störde användandet på ett irriterande sätt.

Helt upp till dig såklart och du får tycka att den är värd precis vad du vill, men då får du gå utan telefon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AtreX:

Helt upp till dig såklart och du får tycka att den är värd precis vad du vill, men då får du gå utan telefon.

Haha, ja det har du rätt i - än så länge iallafall!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad