Sälja ett chassi på marknad, några frågor.

Permalänk

Sälja ett chassi på marknad, några frågor.

Hej!

Ja vad ska man säga... Blev så sjukt sugen på ett Cube 500 chassi och har nyss köpt ett fractal north. Nu undrar jag om det är lätt att sälja på Sweclockers? funderar på att köpa ett cube men måste vänta 1 månad innan jag kan sälja chassit här. Problemet är också att jag inte kan skicka chassit och undrar om det är vanligt att man möts f2f för affär? Blocket vet i tusan känns roligare att sälja här till likasinnade... Så därför jag spanar av läget då jag inte vill bli fast med ett nytt chassi som bara står o samlar damm.

Permalänk
Medlem

Du kan gå in på "avslutade annonser" och filtrera på chassin, säljes och endast avhämtning, så får du nog ett hum om det du undrar.

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk

North är väl relativt populärt här på forumet så att sälja det i marknaden är nog inte omöjligt.

Och inte ovanligt att se anonser som inte skickas heller.
Om du bor i nån avort 7 mil utanför haparanda mitt i storskogen eller nått kanske det blir lite svårsålt men bor du i någon tätort eller iaf nära en så ska de nog inte va ett problem att få det sålt sålänge det finns minst en aktuell sweclockare med behovet på orten.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows