Permalänk
Medlem

Asus RTX 4070 Dual OC

Köptes på Inet samma dag det släpptes. Jag har knappt hunnit använda det p.g.a. jobb/studier, så jag säljer det vidare. Jag tror inte jag har spelat mer än 50 timmar på det.

Mycket fint skick. Säljes komplett med kartong och allt som följde med. Går tyst och svalt, jag har inte märkt av något coil whine.

Kan skickas eller hämtas i närheten av Piteå. Frakt med Postnord kostar 109 kr.

Kvitto från Inet finns.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 000 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 100 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 200 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

| 12700k | Asus Z690-G Strix | 2x8 GB 4000 cl16 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 Ti

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 300 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 400 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

| 12700k | Asus Z690-G Strix | 2x8 GB 4000 cl16 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 Ti

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 500 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Jag hade tänkt låta annonsen ligga uppe en vecka, men jag gissar att jag inte kommer få så många högre bud än dessa. Jag kommer därför mest troligt att kontakta personen med det högsta budet senare idag, kring kl 18.00 kanske, och se om vi kan avsluta affären.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 600 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

| 12700k | Asus Z690-G Strix | 2x8 GB 4000 cl16 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 Ti

Permalänk
Medlem

Liten uppdatering för den nyfikne.

Grafikkortet är sålt för tillfället, men köpet är inte avslutat än. Borde veta mer imorgon.

Permalänk
Medlem

Det lät osäkert med tidigare budgivare, så jag kommer eventuellt att höra med annan budgivare på morgonen/förmiddagen idag (måndag).

Budet på 6500 kr + frakt från @Tunnland är högsta budet som gäller i sådana fall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 0x0000ff:

Det lät osäkert med tidigare budgivare, så jag kommer eventuellt att höra med annan budgivare på morgonen/förmiddagen idag (måndag).

Budet på 6500 kr + frakt från @Tunnland är högsta budet som gäller i sådana fall.

Jag drar tillbaka mitt bud, fick tag på kort från annat håll. Tack ändå.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 600 kr Plus fralt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad