Äldre trasiga iPhones skänkes

Permalänk

Äldre trasiga iPhones skänkes

Hej, städade ur lite gamla lådor och hittade en del gamla trasiga iPhones som nån gång i tiden var tänkta att reparera men pga ändrade intressen/ tidsbrist osv bara legat i en låda. Jag lämnar 0 garantier på att något funkar överhuvudtaget och även om man får igång dom kan de mycket väl vara låste till icloud konton av tidigare ägare osv, det vill säga de kan mycket väl bara vara skrot. Finns reservdelar till några av dem, men även dessa är oklart om de fungerar.

Om det finns någon intresserad som vill ge det ett försök att laga dom eller för reservdelar skänker jag hellre bort dom än lämnar dom på tippen. Ifall det är många intresserade så skriv gärna någon kort motivering så väljer jag den jag personligen tycker låter bäst kombinerat med möjlighet att hämta imorgon. OBS! Endast hämtning hos mig och ser helst att de blir hämtade imorgon söndag varpå detta kommer prioriteras.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag skulle gärna plocka upp dem! Kul att försöka få till liv igen! Beroende på hur långt du bor från Spånga station kan jag plocka upp dem imorgon!

Permalänk
Skrivet av Nils Malmberg:

Jag skulle gärna plocka upp dem! Kul att försöka få till liv igen! Beroende på hur långt du bor från Spånga station kan jag plocka upp dem imorgon!

Pm

Permalänk
Medlem

Ställer mig på kö. Har möjlighet att komma förbi Spånga (eller närområdena) idag.

Permalänk
Skrivet av s0sdaf:

Ställer mig på kö. Har möjlighet att komma förbi Spånga (eller närområdena) idag.

Kör på den du! Var lite för långt borta för mig!

Permalänk
Skrivet av s0sdaf:

Ställer mig på kö. Har möjlighet att komma förbi Spånga (eller närområdena) idag.

PM

Permalänk

Annonsen är avslutad