Permalänk
Medlem

Gammal ITX dator

Datorn har stått och samlat damm för länge och ska huttas, om inte någon glad Sweclockare hellre vill rädda den från ett öde på tippen.

Startar för tillfället inte med felmeddelandet "EFI shell cannot find required mapping", vilket ska gå att fixa genom att trixa lite med CMOS. Enda som saknas för en komplett dator är hårddisk.

Hämtas på plats i Lund. Skickas inte. Mycket lätt och kompakt, inga problem att ta i en ryggsäck.

CPU: okänd Intel i3 från ~2015
Mobo: MSI H81I ver 1.0 med wifi (Intel Centrino Wireless-N 2230), USB 3.0, S/PDIF
RAM: Kingston 8GB 1600MHz
Chassi: Chieftec BT-02B
PSU: 180W SFF

Läs hela annonsen här

Permalänk

Synd att du inte vill skicka, hojta till om ingen hämtar och du ändrar dig, betalar såklart frakt och för typ en öl eller två för besväret

Visa signatur

Huvudburk: POP_OS! 22.04 | Ryzen 3900X | Asus Prime B350m-a | 32GB RAM | Sapphire RX 6800 | Sleeper-chassi (Tänk P4)
Xbox: POP_OS! 22.04 | Ryzen 5600G | B550I AORUS PRO AX | 16GB RAM | Urholkad OG Xbox som chassi

Permalänk
Medlem

Jag kan inget annat än att hålla med @Grilljohan.
Jag skulle också väldigt gärna lägga vantarna på denna.

Visa signatur

"Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta." - Svante Grundberg och Björn Wallde.

"If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be." - Caron Keating.

Permalänk
Medlem

Ställer mig även gärna i kö om du kan frakta.
Hade varit perfekt till den biståndsförening jag arbetstränar på

Permalänk

kan va intresserad till min son som ett första dator projekt, dock jobbar jag mkt natt och sover under dagen men bor vid Klippan i Skåne!

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk
Medlem

Jag kan hämta i Lund imorgon, söndag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twohigh:

Jag kan hämta i Lund imorgon, söndag!

Vilken tid skulle det vara isf? Har en annan intressent men det ska passa mitt schema också...

MVH

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad