Facebook-avstängd tre gånger men vet ej varför

Permalänk

Facebook-avstängd tre gånger men vet ej varför

De senaste tre dagarna har jag blivit avstängd tre gånger från Facebook. Det handlar om en 24-timmarsavstängning, en avstängning på en timme och sedan idag en 24-timmarsavstängning igen.

I dag satt jag i lugn och ro och kommenterade några inlägg i ett musikforum som på inga villkor kunde ses om stötande då helt plötsligt skylten om "kontobegränsning" kom upp.

Problemet är att jag inte vet varför.

Jag har inte fått några meddelanden om varför jag blivit avstängd. Tidigare när jag hamnat i konflikt med Facebook någon gång har jag fått reda på VAD som ansågs olämpligt och dessutom haft möjlighet att överklaga beslutet, vilket faktiskt lyckats någon gång.

Men inte nu!

Jag har gått igenom allt jag skrivit vid alla tre tillfällena och inte hittat något som kan anses som stötande. Det är inget av mina inlägg som anmälts eller tagits bort.

I avdelningar för kontobegränsningar finns inget om de tre senaste avstängningarna. Däremot ligger noteringar kvar om ett par tidigare "kontobegränsningar" där jag uppenbarligen gjort fel och då också fick besked om, typ "Din kommentar till N.N följer inte vår policy o.s.v"

Jag har skickat felmeddelande till supporten om detta om det nu handlar om något tekniskt fel men inte fått något svar.
I dag tog jag en skärmdump från kontoaktiviteten jag haft denna dag och bad dem att meddela vilket av dessa inlägg som de ansåg så stötande att de ansågs nödvändigt att stänga av mig i 24 timmar igen men än har jag inte fått något svar.

Om jag nu gör något fel, hur fasen ska jag kunna undvika det i fortsättningen när jag inte får veta VAD som är fel.

Hur löser jag detta? Det går ju inte komma fram till Facebook annat än via deras värdelösa "support" som man inte får något svar från.

Ska jag radera mitt nuvarande konto och starta ett nytt?

Vad kan jag göra åt detta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Northpower97:

De senaste tre dagarna har jag blivit avstängd tre gånger från Facebook. Det handlar om en 24-timmarsavstängning, en avstängning på en timme och sedan idag en 24-timmarsavstängning igen.

I dag satt jag i lugn och ro och kommenterade några inlägg i ett musikforum som på inga villkor kunde ses om stötande då helt plötsligt skylten om "kontobegränsning" kom upp.

Problemet är att jag inte vet varför.

Jag har inte fått några meddelanden om varför jag blivit avstängd. Tidigare när jag hamnat i konflikt med Facebook någon gång har jag fått reda på VAD som ansågs olämpligt och dessutom haft möjlighet att överklaga beslutet, vilket faktiskt lyckats någon gång.

Men inte nu!

Jag har gått igenom allt jag skrivit vid alla tre tillfällena och inte hittat något som kan anses som stötande. Det är inget av mina inlägg som anmälts eller tagits bort.

I avdelningar för kontobegränsningar finns inget om de tre senaste avstängningarna. Däremot ligger noteringar kvar om ett par tidigare "kontobegränsningar" där jag uppenbarligen gjort fel och då också fick besked om, typ "Din kommentar till N.N följer inte vår policy o.s.v"

Jag har skickat felmeddelande till supporten om detta om det nu handlar om något tekniskt fel men inte fått något svar.
I dag tog jag en skärmdump från kontoaktiviteten jag haft denna dag och bad dem att meddela vilket av dessa inlägg som de ansåg så stötande att de ansågs nödvändigt att stänga av mig i 24 timmar igen men än har jag inte fått något svar.

Om jag nu gör något fel, hur fasen ska jag kunna undvika det i fortsättningen när jag inte får veta VAD som är fel.

Hur löser jag detta? Det går ju inte komma fram till Facebook annat än via deras värdelösa "support" som man inte får något svar från.

Ska jag radera mitt nuvarande konto och starta ett nytt?

Vad kan jag göra åt detta?

Har dålig koll på Facebook men har försökt hjälpa en vän som blev temporärt avstängd från Instagram upprepade ggr på liknande vis, och det är skulle ju kunna vara ungefär "samma lika".

Mitt intryck är att det i det fallet inte handlade om "du har brutit mot reglerna" utan snarare "vi tror du kanske är en bot eller något".

Jag tror problemen i det fallet slutade(?) eller åtminstone blev mindre jobbiga utan VPN. Vet inte om du möjligen använder något sådant...

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

Därför man aldrig någonsin ska sätta sig i beroendeställning till det äckliga företaget. Helst inte använda dom alls. Samma gäller Google.

Permalänk
Skrivet av evil penguin:

Har dålig koll på Facebook men har försökt hjälpa en vän som blev temporärt avstängd från Instagram upprepade ggr på liknande vis, och det är skulle ju kunna vara ungefär "samma lika".

Mitt intryck är att det i det fallet inte handlade om "du har brutit mot reglerna" utan snarare "vi tror du kanske är en bot eller något".

Jag tror problemen i det fallet slutade(?) eller åtminstone blev mindre jobbiga utan VPN. Vet inte om du möjligen använder något sådant...

Jag använder inte någon VPN för närvarande.

Skrivet av Bagarbosse:

Därför man aldrig någonsin ska sätta sig i beroendeställning till det äckliga företaget. Helst inte använda dom alls. Samma gäller Google.

Google använder jag väldigt lite. Endast när jag ska söka efter något, detta då övriga webbläsare är något begränsade.
Just nu är jag inte inne på Google!

Med Facebook är det annorlunda då det inte finns några vettiga alternativ. Jag har länge varit less på Facebook och letat andra alternativ men det finns inga som är bra. Det handlar mest om "forum för inbördes beundran" där man endast når "de redan frälsta" om man har åsikter i något kontroversiellt ämne.

Jag försökte lägga upp en sida om ett klassiskt rockband på ett sådant forum men efter en månad upptäckte jag att ingen var intresserad. På Facebook finns det FEM forum som detta band kan diskuteras på.

Permalänk
Medlem

Låter lite konstigt, speciellt att du inte får någon förklaring till varför, men att du fått det vid tidigare tillfällen. Sedan är Facebook inte något jag använder, så är inte så insatt i hur de brukar hantera saker.

Hur länge sedan är dessa "tidigare" konflikter med Facebook, när du fick en anledning? Tänker att de kan ha ändrat ToS till exempel, eller policys över hur dessa ärenden hanteras.

Facebook har ju egentligen ingenting att vinna på att stänga av dig utan anledning då de vill ha användare som de tjänar pengar på. Men skriver du saker som generellt sett inte uppskattas av annonsörer, men följer deras regler kanske de kör lite fulspel.

Det första jag kom att tänka på var att de kanske börjat med dessa avstängningar retroaktivt, typ sånt som du skrev förut men inte blev avstängd just för de inläggen.

Det andra jag kan tänka på (ursäkta om jag har fel, som sagt använder inte Facebook), är att jag har för mig att om man är med i en grupp som tex "Vi älskar Sweclockers" så kan/kunde admin (kanske mods?) byta namn på den gruppen till något annat som kan vara väldigt inflammatoriskt. Har även för mig att folk kunde starta en "Vi <3 Sweclockers"-grupp, byta namn på den och sätta admin/mod på andra användare för att sedan lämna. Så kanske kolla om du är i någon grupp du inte känner igen.

Utöver det finns det väl inte så mycket att göra än att invänta svar. Finns det flera sätt att kontakta supporten, testa alla. Om det finns en svensk support kan du testa kontakt engelska som bör ha fler medarbetare osv.

Lycka till!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

Nu har jag inte Facebook, tog bort det för 8 år sen eller nåt. Men har fortfarande ett Instagram konto jag enbart använder till för att följa konton på, skriver inget. Fick det avstängt för nån vecka sen pga otillåtna aktiviteter, vad det nu skulle betyda.
Fick skicka in en bild på mig själv med en handskriven lapp där ett visst nr skulle stå som man hade fått via mail. Tog 3-4 dagar så var det upplåst igen, men lite transparens till varför man vart avstängd, utöver otillåtna aktiviteter, vore ju trevligt.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Skrivet av aMp:

Låter lite konstigt, speciellt att du inte får någon förklaring till varför, men att du fått det vid tidigare tillfällen. Sedan är Facebook inte något jag använder, så är inte så insatt i hur de brukar hantera saker.

Hur länge sedan är dessa "tidigare" konflikter med Facebook, när du fick en anledning? Tänker att de kan ha ändrat ToS till exempel, eller policys över hur dessa ärenden hanteras.

Facebook har ju egentligen ingenting att vinna på att stänga av dig utan anledning då de vill ha användare som de tjänar pengar på. Men skriver du saker som generellt sett inte uppskattas av annonsörer, men följer deras regler kanske de kör lite fulspel.

Det första jag kom att tänka på var att de kanske börjat med dessa avstängningar retroaktivt, typ sånt som du skrev förut men inte blev avstängd just för de inläggen.

Det andra jag kan tänka på (ursäkta om jag har fel, som sagt använder inte Facebook), är att jag har för mig att om man är med i en grupp som tex "Vi älskar Sweclockers" så kan/kunde admin (kanske mods?) byta namn på den gruppen till något annat som kan vara väldigt inflammatoriskt. Har även för mig att folk kunde starta en "Vi <3 Sweclockers"-grupp, byta namn på den och sätta admin/mod på andra användare för att sedan lämna. Så kanske kolla om du är i någon grupp du inte känner igen.

Utöver det finns det väl inte så mycket att göra än att invänta svar. Finns det flera sätt att kontakta supporten, testa alla. Om det finns en svensk support kan du testa kontakt engelska som bör ha fler medarbetare osv.

Lycka till!

Det var tidigt i våras som jag fick en avstängning för en kommentar till en person som faktiskt förolämpat mig ordentligt. Den gången fick jag svar från Facebook till varför jag stängts av samt möjlighet att överklaga. Överklagan gick inte igenom men jag fick i alla fall svar. Jag tror också den andre blev avstängd också.

Men nu får jag bara besked om att "Du är avstängd i 24 timmar då du inte följt våra community-regler".

Det har alltså hänt TRE gånger på tre dagar. Alla dessa gånger har jag noggrant gått igenom det jag postat och inte funnit något kontroversiellt. Första gången var det ett inlägg som jag misstänkte kunde ha orsakat en anmälan men det ligger fortfarande kvar. Annars brukar ju Facebook ta bort dessa.

I dag satt jag inne i knappt en timma och svarade på fem inlägg i ett musikforum. Alla dessa svar var information typ, "de spelade på denna arena veckan innan detta hände o.s.v." och de personer vars kommentarer jag svarade på har jag haft liknande utbyte med sedan tidigare.

Men så kom skylten upp. "Du är avstängd i 24 timmar då du inte följt våra community-regler".

Det är också märkligt att dessa tre senaste avstängningar INTE är redovisade i den "begränsningshistorik" som jag har. Jag har några avstängningar sedan tidigare, det ska jag erkänna men nästan alla ligger flera år tillbaka i tiden.

Om det nu skulle handla om retroaktiva avstängningar så skulle de väl kunna tala om VAD jag blir avstängd för. de har de ju gjort med tidigare avstängningar. Det här är bara konstigt.

Bedrövligt också att supporten inte ids svara på de felanmälningar jag gjort och att det inte går att få kontakt med "censuravdelningen".

Permalänk
Medlem
Skrivet av Northpower97:

Bedrövligt också att supporten inte ids svara på de felanmälningar jag gjort och att det inte går att få kontakt med "censuravdelningen".

Vad förväntar du dig? Det är en gratistjänst med miljarder användare. De bryr sig inte om du har blivit avstängd av misstag.

Avstängningar är automatiserade. Svar på varför man är avstängd är automatiserade. Och så vidare.

Vänta bara tills chatgpt eller dylikt tar hand om all deras support.

Permalänk
Skrivet av filbunke:

Vad förväntar du dig? Det är en gratistjänst med miljarder användare. De bryr sig inte om du har blivit avstängd av misstag.

Avstängningar är automatiserade. Svar på varför man är avstängd är automatiserade. Och så vidare.

Vänta bara tills chatgpt eller dylikt tar hand om all deras support.

Men det måste ju gå att göra något åt detta problem.

Jag önskar att det fanns andra forum. Men de s.k. "alternativen" till Facebook suger rejält.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Northpower97:

Men det måste ju gå att göra något åt detta problem.

Jag önskar att det fanns andra forum. Men de s.k. "alternativen" till Facebook suger rejält.

Måste och måste... Man kan tycka att det borde gå, men de facto går det inte, vilket väl inte kommer som nån direkt överraskning? Du är ju inte den första som drabbas av det här. Och så länge folk fortsätter att använda skiten bara för att de inte själv drabbats (än?) så kommer inget att ändras heller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av guermantes:

Måste och måste... Man kan tycka att det borde gå, men de facto går det inte, vilket väl inte kommer som nån direkt överraskning? Du är ju inte den första som drabbas av det här. Och så länge folk fortsätter att använda skiten bara för att de inte själv drabbats (än?) så kommer inget att ändras heller.

Varför skulle det inte gå om det är automatiserat?
Triggas en avstängning så finns det en regel kopplad till det och det finns även information om vad som har triggat denna regel.
Ett skript kan enkelt länka till regeln och ett annat skript kan enkelt länka till inlägget/inläggen eller vad det nu kan vara som orsakat avstängningen.

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Permalänk
Skrivet av guermantes:

Måste och måste... Man kan tycka att det borde gå, men de facto går det inte, vilket väl inte kommer som nån direkt överraskning? Du är ju inte den första som drabbas av det här. Och så länge folk fortsätter att använda skiten bara för att de inte själv drabbats (än?) så kommer inget att ändras heller.

Jag använder "skiten" enbart därför att det inte finns några bra alternativ.

Jag saknar verkligen den tiden då människor gjorde hemsidor och det fanns forum som man kunde diskutera på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ELF:

Varför skulle det inte gå om det är automatiserat?
Triggas en avstängning så finns det en regel kopplad till det och det finns även information om vad som har triggat denna regel.
Ett skript kan enkelt länka till regeln och ett annat skript kan enkelt länka till inlägget/inläggen eller vad det nu kan vara som orsakat avstängningen.

Jag menade inte att det inte går för att det inte är möjligt, utan för att de bevisligen inte är intresserade av att göra det möjligt.

Permalänk

Jag kan meddela att jag satt inne på Facebook i går kväll i över en timme utan att bli avstängd.

Jag har också suttit inne en timme i dag utan att bli avstängd.

Så det kan ju ha varit något tekniskt fel.

Vi får se hur det ser ut i kväll.

Jag kan också meddela att jag varit extremt försiktig med kommentarer och "gillanden" vid dessa senaste besök i censurens paradis.

Nu får vi hoppas på det bästa!

Permalänk

Jag har nu använt Facebook i tre dagar utan problem.
Förhoppningsvis var det bara ett tekniskt problem.

Men Facebook gör mig nervös med sin censur och en "domstol" som påminner om Stalins Sovjet, inte en chans att överklaga om man känner sig orättvist behandlad.

Jag funderar på att endast använda Facebook för lättare ämnen, typ sport och underhållning och på så vis undvika censur och avstängningar och sedan ta de tyngre debatterna på andra forum.
Men tyvärr är alternativen till Facebook ganska usla.

Hur som helst, tack till alla som ställde upp och försökte ge goda råd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Nu har jag inte Facebook, tog bort det för 8 år sen eller nåt. Men har fortfarande ett Instagram konto jag enbart använder till för att följa konton på, skriver inget. Fick det avstängt för nån vecka sen pga otillåtna aktiviteter, vad det nu skulle betyda.
Fick skicka in en bild på mig själv med en handskriven lapp där ett visst nr skulle stå som man hade fått via mail. Tog 3-4 dagar så var det upplåst igen, men lite transparens till varför man vart avstängd, utöver otillåtna aktiviteter, vore ju trevligt.

Råkade ut för samma sak för några månader sen. Lagt upp lite bilder på löv, moln och bakelse och kopp kaffe några gånger. Inget de senaste 3-4 åren. Följer mina vänner och nära släktingar enbart. Tror inte ens jag skrivit en kommentar med kontot nån gång.

Plötsligt avstängd pga "otillåtna aktiviteter". Jag försökte aktivera det igen, men fan heller att jag skickar in nån bild till dem.
Försökte skapa ett nytt konto men det blev blockerat i samma sekund som jag skapade det.
Nu skiter jag i Instagram. Lite synd att jag missar lite bilder på brorsbarnen, men det får jag leva med.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyklonen:

Råkade ut för samma sak för några månader sen. Lagt upp lite bilder på löv, moln och bakelse och kopp kaffe några gånger. Inget de senaste 3-4 åren. Följer mina vänner och nära släktingar enbart. Tror inte ens jag skrivit en kommentar med kontot nån gång.

Plötsligt avstängd pga "otillåtna aktiviteter". Jag försökte aktivera det igen, men fan heller att jag skickar in nån bild till dem.
Försökte skapa ett nytt konto men det blev blockerat i samma sekund som jag skapade det.
Nu skiter jag i Instagram. Lite synd att jag missar lite bilder på brorsbarnen, men det får jag leva med.

Hmmm mycket märkligt.
Det som jag tycker är konstigt dock är att jag endast skrivit 2 inlägg, 2st varav det senaste för flera år sedan. Och ändå så får man en avstängning...för vad?
För att man följden ångra sidor som strider mot deras regler eller exakt vad?
Så otydligt så det finns inte, men aja. Kontot är tillbaka i folket fall.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Hmmm mycket märkligt.
Det som jag tycker är konditor dock är att jag endast skrivit 2 inlägg, 2st varav det senaste för flera år sedan. Och ändå så får man en avstängning...för vad?
För att man följden ångra sidor som strider mot deras regler eller exakt vad?
Så otydligt så det finns inte, men aja. Kontot är tillbaka i folket fall.

Ja, jag har absolut inte gjort nåt som strider mot deras regler. Det vet jag, eftersom jag i princip inte gjort nåt alls mer än att kolla på mina kompisars och familjemedlemmars bilder, och tryck nåt hjärta här och där.
Eftersom jag inte ens kan få reda på vad de påstår att det är förrän jag skickat in nån löjlig bild, så får det vara.

Det enda jag kan tänka mig är att jag konsekvent vägrat lägga in mobilnummer och koppla det till kontot, för mitt mobilnummer har Instagram inget med att göra. Om det är grund för att bli avstängd, tja, kanske. Då är det hur som helst ointressant för mig att ha ett konto där.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyklonen:

Ja, jag har absolut inte gjort nåt som strider mot deras regler. Det vet jag, eftersom jag i princip inte gjort nåt alls mer än att kolla på mina kompisars och familjemedlemmars bilder, och tryck nåt hjärta här och där.
Eftersom jag inte ens kan få reda på vad de påstår att det är förrän jag skickat in nån löjlig bild, så får det vara.

Det enda jag kan tänka mig är att jag konsekvent vägrat lägga in mobilnummer och koppla det till kontot, för mitt mobilnummer har Instagram inget med att göra. Om det är grund för att bli avstängd, tja, kanske. Då är det hur som helst ointressant för mig att ha ett konto där.

Nej, det minsta man kan begära är att dom åtminstone berättar vad det är man gjort som ligger till grund för en avstängning.
Enda man ser är den där jävla texten om att man brutit mot deras användarvillkor...
Exakt vad jag har brutit mot? Liksom...
Nu var det inte hela världen för mig, men mest konfunderad över anledningen. Om det skulle vara så som i ditt fall med nr så är det inte det, för nr har jag lagt in.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Någon kanske loggat in med dina uppgifter och styr med något.

När du kan logga in så kolla i inställningarna, där ser du vart alla inloggningar gjorts till ditt konto.

Visa signatur

Asus Tuf Gaming X670E-Plus - Amd 7800X3D Noctua D15 Chromax Black - Corsair 7200MHz cl34 - Msi 4080S Suprim X - Asus Rog Thor 850W 80+ Platinum - Sound Blaster AE-9 - Asus 26.5" ROG Swift PG27AQDM OLED 240Hz