Permalänk
Medlem

Lian-Li PC-V1100 bytes mot GPU

Hej allihopa!

Jag har ett gammalt Lian-Li chassi, som jag troligen inte kommer att använda till nått.
Hade gärna sett att det hamnade hos nån som vill bygga ett "vintage"-system från tiden (dvs. tidigt 2000-tal) i det, och jag själv är i behov av ett grafikkort som klarar 4k över HDMI. (dvs. minimum HDM 1.4a)

Helst ser jag ett byte rakt av, men är det så att någon verkligen är supersugen på det så kan det väl kanske bytas mot motsvarande mängd pengar också. Helst ingen frakt, men jag är flexibel. Kan tänka mig att köra 10-15 mil för att möta upp en trevlig köpare.

Chassit är i OK skick, lite smårepor här och där, men inget allvarligt. Gallret på baksidan är borttaget, mindre snyggt gjort, men jag kan fixa till det om det är viktigt. Finns lite blandade skruvar till, jag bör ha ramen som diskettläsaren ska ha runt sig någonstans.. Nyckel till låset saknas.

Skicka ett PM om intresse finns, så tar vi det därifrån..

Mvh - Dan Johansson

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fizzdan:

Hej allihopa!

Jag har ett gammalt Lian-Li chassi, som jag troligen inte kommer att använda till nått.
Hade gärna sett att det hamnade hos nån som vill bygga ett "vintage"-system från tiden (dvs. tidigt 2000-tal) i det, och jag själv är i behov av ett grafikkort som klarar 4k över HDMI. (dvs. minimum HDM 1.4a)

Läs hela annonsen här

Jag är intresserad av chassit, men funderar över vilka grafikkort som har HDMI 1.4? Är enda kravet just HDMI 1.4?

Visa signatur

Datorer, ett enkelt sätt att dagligen träffa idioter....

Permalänk
Medlem
Skrivet av denstore:

Jag är intresserad av chassit, men funderar över vilka grafikkort som har HDMI 1.4? Är enda kravet just HDMI 1.4?

Hallå där!

1.4a, just A är viktigt, eftersom det var första generationen med stöd för 4k ... 😀

Generellt kan man väl säga att Nvidia GTX 7xx och AMD RX 4xx och nyare är aktuella .. även om vissa äldre kort klarar det med..

Vad sitter du på? Kan lägga några slantar mellan om du har något mycket nyare...

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.

Permalänk
Medlem

Har köpt ett grafikkort, så vill nån byta mot pengar går det bra! Lägg ett bud!

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av denstore:

Jag är intresserad av chassit, men funderar över vilka grafikkort som har HDMI 1.4? Är enda kravet just HDMI 1.4?

Är du fortfarande intresserad? Jag ska åka ner till Malmö i sommar, kan ta med låddan i så fall ...

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.