Diablo IV – den stora tråden

Permalänk
Medlem

Ashava striden va grymt frustrerande, bra störande med attacker som typ inte går att undvika (som dessutom är större än skärmen).. Kommer nog aldrig vilja försöka med den igen Annars är jag positivt överraskad över spelet, lite serverstrul men det får man räkna med.

Visa signatur

7800X3D | 7900XTX Merc 310 Alphacool | ASUS B650E-F | G.Skill 6000Mhz 32GB CL30 | SN850X | EK Quantum custom loop | Be Quiet 900 Dremel Edition | ASUS Xonar STX + Sennheiser HD650 | Corsair RM1000x | Monitor: LG C2 42 | Nintendo Switch | TV: LG C1 65

Permalänk
Medlem
Skrivet av X-TroNiC:

Ashava striden va grymt frustrerande, bra störande med attacker som typ inte går att undvika (som dessutom är större än skärmen).. Kommer nog aldrig vilja försöka med den igen Annars är jag positivt överraskad över spelet, lite serverstrul men det får man räkna med.

Hade inga problem med bossen över min skärm.
34" 3440x1440
Men jag var nog lite för under lvl, 18.. räckte att bossen flyttade på lillfingret så dog min hero haha.

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sveklockarn:

Efter att ha läst den här tråden har jag sett flera streams på Youtube där spelaren stöter på andra spelare som plötsligt kommer och kill-steal'ar och allmänt stör spelupplevelsen med dumma kommentarer i chatten, förutom alla prestandaproblem det kommer dra med sig när du hamnat i samma session som någon med över 9000 i ping.

Jag som precis lyckats få semester med start release-veckan... nåja, jag får väl gå ut och leka istället. 😶

Inte märkt av något liknande. Ser ytterst sällan någon annan, och då är det mer eller mindre att man springer förbi varandra Sno kills m.m. går inte då du ändå får loot/XP för något som dör nära dig.

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxxT:

Hade inga problem med bossen över min skärm.
34" 3440x1440
Men jag var nog lite för under lvl, 18.. räckte att bossen flyttade på lillfingret så dog min hero haha.

Hehe, lite jobbigt om bossen befinner sig rakt under eller ovan då Men visst de kan gärna få öka zoom out med 100-250% till, har gott om yta på min 42" c2

Visa signatur

7800X3D | 7900XTX Merc 310 Alphacool | ASUS B650E-F | G.Skill 6000Mhz 32GB CL30 | SN850X | EK Quantum custom loop | Be Quiet 900 Dremel Edition | ASUS Xonar STX + Sennheiser HD650 | Corsair RM1000x | Monitor: LG C2 42 | Nintendo Switch | TV: LG C1 65

Permalänk
Medlem
Skrivet av Specias:

Hur fick du en sån här fin bild på din hjälte?

Det är en croppad skärmbild från Wardrobe funktionen i Kyovashad stan.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Spawnbadboy:

Mena såklart single player

Tror det var det op menade också?

Jag tänkte lite som så att om det går att ha egna instanser som i tidigare spel, ex med lösen, så att man kan köra igenom hela "storyn" ensam utan att ha andra spelare i samma värld. Eller om man är tvingad att köra i en öppen värld där man möter andra spelare. Jag brukar föredra att ha mina kills för mig själv utan någon som stör.

Enligt en FAQ så står det:

Is Diablo 4 an Open World game?
Diablo 4 offers an Open World map that allows the player to choose how they want to advance throughout the history. Players can see and interact with other players on the same area and join to fight the forces of evil. There are also many dungeons scattered around the map that the player can explore and re-play to set their own challenges.

Can I play Diablo 4 solo?
Yes, Diablo 4 can be played solo. The game's story and quests can be completed alone, but players can also team up with others for a multiplayer experience.

Men "played solo" kan ju betyda att man bara valt att inte teama upp med någon, men att det finns andra spelare i världen som man möter/konkurrerar med. Men det visar sig när riktiga releasen kommer.

Permalänk
Medlem

Ashawa gick rätt bra, vi hade drygt fyra minuter tillgodo. Dog 5 ggr innan man såg mönstret typ. Massor med legendaryprylar i looten iaf. Har alla slots upptagna nu av såna nu, men det har säkert många här också.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 (+2TB SSD & 4TB HDD), PS3 Fat (960GB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita

Reciever: Onkyo TX-NR676E ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030

Högtalare: Focal Chorus 726, XTZ 10.16 ✪ Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Medlem
Skrivet av X-TroNiC:

Ashava striden va grymt frustrerande, bra störande med attacker som typ inte går att undvika (som dessutom är större än skärmen).. Kommer nog aldrig vilja försöka med den igen Annars är jag positivt överraskad över spelet, lite serverstrul men det får man räkna med.

Tänk dig den fightern på hardcore, förstår inte hur det ska funka. Men blir väl så att man undviker world bosses om man spelar HC.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem
Skrivet av hockexx:

Spelmotorn, själva gameplay är ju D3 och det är det enda i mitt tycke D3 verkligen har 10/10 på så de gör helt rätt att köra på det. Men estetiken, det dystra mörka grå är exakt som det skall vara när man spelar Diablo. Framtiden får visa hur itemization blir och allt, jag är lite nojig på droprate dock då det droppat lite för många legendaries i mitt tycke.

Ja, dropraten verkar bli som D3, vi får väl se hur pass ovanliga och viktiga unika items blir i spelet, men just nu är det exakt som i D3.
Blev level 25 idag och har legendary på alla slots. Jag hoppas Blizzard drar ner på looten markant.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nozomi:

Bara jag eller är diablo som ett aningen mer interaktivt cookieclicker? Ser ut som spelet spelar sig själv medans vänsterhanden är vid midjan. Instant gratification spel.

Ser folk farma på samma sätt i diablo 3. De tittar knappt inte ens på spelet.
Alltså kräver ingen direkt uppmärksamhet.

Säg det till hardcore communityn i Diablo.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem

Tror inte alls det kommer vara samma droprate på legendarys när spelet släpps i sommar.
Verkar mest som att vi får se det som en liten känning av hur det blir vid senare levlar. Som nån slags reklam.
Sen hur många har fått enbart bra drops? Har två eller tre som verkligen passade min fire sorceress.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 (+2TB SSD & 4TB HDD), PS3 Fat (960GB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita

Reciever: Onkyo TX-NR676E ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030

Högtalare: Focal Chorus 726, XTZ 10.16 ✪ Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Medlem

Har kört upp en wizard till 25 och snart klar med en barbar på 24 nu bara en level kvar.
Rougen har jag redan spelat innan och till högre level än vad man kan nu men kommer säkert spela upp den med.
Måste säga att barbaren är svår spelad för den ger inte mycket dmg man får nöta ner bossarna.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Nozomi:

Ser folk farma på samma sätt i diablo 3. De tittar knappt inte ens på spelet.

Ett spel för folk med grov adhd, alltså kräver ingen direkt uppmärksamhet.

De spelar på låg svårighetsgrad. Höj motståndet, så ska du få se på andra bullar... Är som att försöka överleva Greater Rift 95+ i D3 om man inte har rätt cookiecutterbuild typ.

Skrivet av Mono:

Sen hur många har fått enbart bra drops? Har två eller tre som verkligen passade min fire sorceress.

Fått typ 2 leggos som faktiskt varit okej/bra för min lightning sorc.

Resten har bara varit prylar med hög itemlevel och extra mycket stats typ, med ganska så/helt ohjälpsamma specialbonusar. Många av bonusarna verkar som blizz ansträngt sig att göra dem överdrivet komplicerade/udda, måste tillstås.

Permalänk

Sen finns det säkert nån betatestare som tror gubben/arna finns kvar vid släpp, så är det ju inte.

Visa signatur

Ryzen 5 3600|Asus X-470|32Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|32Gb DDR4|2060FE
2xE5-2630v3|DL360G9|256Gb|8Tb|Server 2019|4 Windows 10 & 11 VM |
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS2|PS3|PS4|PS5|Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X|

Permalänk
Medlem
Skrivet av muSashi:

Tänk dig den fightern på hardcore, förstår inte hur det ska funka. Men blir väl så att man undviker world bosses om man spelar HC.

Jag körde den för 50 minuter sen på HC, lvl 20 tror jag. Jag dog

Permalänk
Medlem

Någon som vet om man kan få tag på en betakod utan att förköpa?

Permalänk
Medlem
Skrivet av muSashi:

Ja, dropraten verkar bli som D3, vi får väl se hur pass ovanliga och viktiga unika items blir i spelet, men just nu är det exakt som i D3.
Blev level 25 idag och har legendary på alla slots. Jag hoppas Blizzard drar ner på looten markant.

Verkar som Uniques är back on the menu och "ersätter" legendaries i princip. Så legendaries som jag förstått i D4 är bara rare+aspect (legendary stat). Det är fullt möjligt att det såg värre ut än det är vid första glimt

Skrivet av Mainman:

Jag körde den för 50 minuter sen på HC, lvl 20 tror jag. Jag dog

Jag skulle inte testa World Boss på HC. Dog "bara" 2 gånger med min sorc, men det var nära många gånger. Satan vad skada den gjorde när man fick en stortjong. Vart till och med lite nojjig ett tag att vi inte skulle ta den, vi hade nog bara typ 4 level 20+ varav 2st level 25 sorcs inkluderat mig. Men den gick ner runt 3 minuter kvar.

Sen kan man ju undra vad det är för dårar som spelar HC på ett forced online-spel i BETA!

Skrivet av X-TroNiC:

Ashava striden va grymt frustrerande, bra störande med attacker som typ inte går att undvika (som dessutom är större än skärmen).. Kommer nog aldrig vilja försöka med den igen Annars är jag positivt överraskad över spelet, lite serverstrul men det får man räkna med.

Jag tyckte striden var bra med bra indikationer på vilken typ av attack den skulle använda. Sen var ju vissa väldigt svår att undvika om teleport var på CD eller evade. Men det är ju fullt normalt. En jädra damage med elak DOT hade den dock med "tail-swipen". I allmänt kändes den rätt lätt med tanke på gruppen vi hade för att ta ner den.

Dock så är jag inte så förtjust i bossfighter med så pass mycket HP då de blara blir längre, inte svårare. Men för en world-boss så köper jag det till 100%, jag måste inte göra dem.

Visa signatur

Ryzen 5900X | 32GB G.Skill CL14 3866MT/s | 7900 XTX | Asus Strix X470-F

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tjodd:

Någon som vet om man kan få tag på en betakod utan att förköpa?

Öppen beta nästa helg, vänta tills dess

Visa signatur

| R7 5800X3D @-30 i PBO2 + Noctua NH-U12s | ROG Strix B450-F | 32GB HyperX Fury Black 3200MHz | RTX 3080 TUF OC | Define R4 + Noctua NF-A14 (x2) & NF-S12A + Noctua NA-FC1 | Corsair RM 850X v2 | Samsung 970 Evo Plus 1TB + Crucial MX300 2TB | LG 27GL850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tjodd:

Någon som vet om man kan få tag på en betakod utan att förköpa?

I USA kan man köpa någon macka på KFC och få kod, men här får du nog vänta till nästa helg eller den öppna betan :).

Visa signatur

Ryzen 5800X, Asus ROG Strix B550-E Gaming, Asus ROG Strix 3080 Ti OC, G.Skill Trident Z Neo DDR4 32 GB RAM@3600 MHz cl16, LG 34GN850 + Acer Predator XB271HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av haijen:

I USA kan man köpa någon macka på KFC och få kod, men här får du nog vänta till nästa helg eller den öppna betan :).

Minns jag rätt så kan man köpa en double down härifrån med. Välj bara delivery till någon random

Visa signatur

Ryzen 5900X | 32GB G.Skill CL14 3866MT/s | 7900 XTX | Asus Strix X470-F

Permalänk
Medlem
Skrivet av MinscS2:

Känner att jag får lite mixade budskap just nu. 😋

Nej, du kan inte spela utan att stöta på andra spelare. Du kommer stöta på spelare i den öppna världen och i städerna.
I dungeons/strongholds osv är du själv eller med bara ditt party.

Finner det faktiskt lite störande med andra spelare som flänger omkring då de ofta verkar lyckas stjäla events precis innan jag hinner dit. Hade hellre kunnat spela single-player. Men, jag trodde det skulle vara mer påträngande med andra spelare så det känns överkomligt hittills. Dock är risken stor att det blir väldigt mycket fokus på MP över tid, vilket oroar mig.

Visa signatur

Ryzen 5900X | 32GB G.Skill CL14 3866MT/s | 7900 XTX | Asus Strix X470-F

Permalänk
Medlem

Har inte spelat själv men tittat på lite streams. Ser mörkt och fint ut. Men en sak jag tycker är synd är att spells inte verkar ge upphov till skuggor. Jag fattar att det hade varit tungdrivet men som en "Ultra"-inställning så hade det varit häftigt. Hade blivit en helt annan känsla i vissa av effekterna och tyngre strider.

Om jag nu inte missat något såklart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tjodd:

Någon som vet om man kan få tag på en betakod utan att förköpa?

Om du måste..
https://www.gamivo.com/product/diablo-4-beta-acces-pc-battlen...

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av hockexx:

Nej, du kan inte spela utan att stöta på andra spelare. Du kommer stöta på spelare i den öppna världen och i städerna.
I dungeons/strongholds osv är du själv eller med bara ditt party.

Finner det faktiskt lite störande med andra spelare som flänger omkring då de ofta verkar lyckas stjäla events precis innan jag hinner dit. Hade hellre kunnat spela single-player. Men, jag trodde det skulle vara mer påträngande med andra spelare så det känns överkomligt hittills. Dock är risken stor att det blir väldigt mycket fokus på MP över tid, vilket oroar mig.

Hmm, ok. Var lite detta jag var rädd för.

Får se hur det utvecklar sig, finns gott om MP-spel men charmen med Diablo har alltid varit att man är själv eller med vänner. Påtvingad MP i ett spel som Diablo kan mycket väl få mig att skippa det helt. Jag är inte ute efter ett förklätt MMORPG.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MinscS2:

Hmm, ok. Var lite detta jag var rädd för.

Får se hur det utvecklar sig, finns gott om MP-spel men charmen med Diablo har alltid varit att man är själv eller med vänner. Påtvingad MP i ett spel som Diablo kan mycket väl få mig att skippa det helt. Jag är inte ute efter ett förklätt MMORPG.

Nej, det går inte att stjäla events från någon. Och två, man träffar bara på andra spelare i städer och i den öppna världen, dock rätt så ovanligt att man springer på någon.
I dungeons och solo quests så är du helt själv, om du inte bjuder in någon till ditt party.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem

Då har man spelat typ 12 timmar, nådde lvl 25 efter cirka 10. Jag tycker spelet är riktigt kul och flyter dessutom bra på gammal hårdvara vilket är sällsynt idag. Ashava var lätt att döda dock i lvl 25, vi hade mycket tid kvar. Om man är ett gäng med 25 är det inga problem, folk som säger det är svårt har inte spelat lost ark

Permalänk
Medlem
Skrivet av MinscS2:

Hmm, ok. Var lite detta jag var rädd för.

Får se hur det utvecklar sig, finns gott om MP-spel men charmen med Diablo har alltid varit att man är själv eller med vänner. Påtvingad MP i ett spel som Diablo kan mycket väl få mig att skippa det helt. Jag är inte ute efter ett förklätt MMORPG.

Finns ju en del inställningar på social delen.
Kanske går det att stänga av en del saker som får det kännas mer som ett SP spel.

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av muSashi:

Nej, det går inte att stjäla events från någon. Och två, man träffar bara på andra spelare i städer och i den öppna världen, dock rätt så ovanligt att man springer på någon.
I dungeons och solo quests så är du helt själv, om du inte bjuder in någon till ditt party.

Ser många som skriver "öppna världen", definera gärna det för någon som inte har någon aning; Vad gör man i den "öppna världen"? För är det som den "öppna världen" i t.ex. D2/D3 så är det ju inte "bara" att träffa folk där, man spenderar ju majoriteten av sin speltid där.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hockexx:

Finner det faktiskt lite störande med andra spelare som flänger omkring då de ofta verkar lyckas stjäla events precis innan jag hinner dit. Hade hellre kunnat spela single-player. Men, jag trodde det skulle vara mer påträngande med andra spelare så det känns överkomligt hittills. Dock är risken stor att det blir väldigt mycket fokus på MP över tid, vilket oroar mig.

Jo, det är precis detta som gör mig tveksam. Det kommer ju dessutom att bli en hel del ryssar med alla tillhörande problem såsom abuse/spam/hack p.g.a. delade sessions.

Permalänk
Medlem

HUD'en är så sjukt ful och simpel och även miljöerna och omgivningarna känns mellanmjölk deluxe. Fantasilösa och man får "jag har sett allt förut" känslan.
Lägg till påtvingat multiplayer och world bossar som är det ända nya dom har att komma med?
Jag har dock inte spelat betan men det som finns att se på webben så ser det inte lovande ut.
Känns för safe och tråkigt allting Blizzard gör nuförtiden.

Visa signatur

i7 7700K @ 5.0Ghz | Palit RTX 3070Ti | Acer XB271HU IPS/G-Sync