Går det att sälja biljetter till Dreamhack

Permalänk
Medlem

Går det att sälja biljetter till Dreamhack

Jag och min son skulle dit, men det kommer nog inte att gå i slutändan. Han har en diagnos som hindrar honom från vissa saker rent mentalt. När vi var där över en kväll för att han skulle få uppleva känslan så var han 100%, nu märker jag att han kommer dra sig ur det när det väl gäller.

Jag undrar mest om man kan / får / inte får sälja sina biljetter till Dreamhack. Såg inne på tixr att man kan ändra namn på deltagarna på dem så det borde gå?

Även om man inte får så kanske man ändå kan

Någon som gjort det tidigare som vet?

Detta är ingen annons eller intressekoll ...

Visa signatur

Hur många datorer är för många?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kelthar:

Jag och min son skulle dit, men det kommer nog inte att gå i slutändan. Han har en diagnos som hindrar honom från vissa saker rent mentalt. När vi var där över en kväll för att han skulle få uppleva känslan så var han 100%, nu märker jag att han kommer dra sig ur det när det väl gäller.

Jag undrar mest om man kan / får / inte får sälja sina biljetter till Dreamhack. Såg inne på tixr att man kan ändra namn på deltagarna på dem så det borde gå?

Även om man inte får så kanske man ändå kan

Någon som gjort det tidigare som vet?

Detta är ingen annons eller intressekoll ...

Det ska inte vara några problem, du äger biljetten (och platsen) och kan göra vad du vill med den
Det du kan göra är ju att när försäljningen är klar så byter du namn på biljetten, sparar ner den i PDF och skickar.
(Det var iaf så man gjorde när jag senast var där...ehm...2010)

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperSverker:

Det ska inte vara några problem, du äger biljetten (och platsen) och kan göra vad du vill med den
Det du kan göra är ju att när försäljningen är klar så byter du namn på biljetten, sparar ner den i PDF och skickar.
(Det var iaf så man gjorde när jag senast var där...ehm...2010)

<3 tackar

Visa signatur

Hur många datorer är för många?