Rösta fram designen på SweClockers jultröja

Permalänk

Ngorongo 1 skulle jag lätt ha på mig haha, Om den inte skulle gå ut till tryck skulle jag vilja få tag på designen så man kan trycka den själv

Visa signatur

Thermaltake Tower 100 mini
ASUS RTX 2080ti
Corsair SF750
Asus Rog Strix Z390i Gaming
32gb Ram 3000mhz

Permalänk
Medlem

Nummer 9.

Permalänk
Medlem

2 & 7!

Visa signatur

🟧 Aruba - Certified Edge Professional, ACSP, ACMP & ACDP
🌐 Cisco - CCNA R&S
🧱 Palo Alto Networks - PCNSA

Permalänk
Medlem

Jultröja skall vara ful och stickig samt kliande🤪👍

Visa signatur

Milk is life

Permalänk
Medlem

10 Impani är den nördigaste och den med störst verkshöjd enligt mig.

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem

Röstade på #9. Tycker de små fåglarna är underbara. Nästan så den jultröjan är lite för fin. <3

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av medbor:

Stora frågan är väl om redaktionen ’vågar’ göra den där tröjan… inte 100% säkert att den vinner, men finns nog en anledning till att resultatet är dolt

Att det är dolt handlar bara om att göra det lite mer spännande vad jag vet

@Enviro får såklart rätta mig om jag har fel, men skulle vi av någon anledning välja bort eller modifiera ett vinnande bidrag kommer det givetvis motiveras varför.

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av medbor:

Stora frågan är väl om redaktionen ’vågar’ göra den där tröjan… inte 100% säkert att den vinner, men finns nog en anledning till att resultatet är dolt

Haha "vågar". Klart vi gör. Men som det står kommer det möjligtvis ske ändringar för att optimera tröj-upplevelsen.

Att resultatet är dolt är 100 procent en konspiration som låter oss i slutändan välja det bästa resultatet själva likt den diktatur vi är. 😊

haha nä

Dold text
Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Haha "vågar". Klart vi gör. Men som det står kommer det möjligtvis ske ändringar för att optimera tröj-upplevelsen.

Att resultatet är dolt är 100 procent en konspiration som låter oss i slutändan välja det bästa resultatet själva likt den diktatur vi är. 😊

haha nä

Dold text

Diktatur bekräftad, alla på med foliehattarna innan de börjar sända sina fina signaler om hur underbara de är. Fina människor de där på redaktionen, rösta på dem!

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av medbor:

Diktatur bekräftad, alla på med foliehattarna innan de börjar sända sina fina signaler om hur underbara de är. Fina människor de där på redaktionen, rösta på dem!

Annars jävlar! 😊

Permalänk
Medlem

Gillade #15 bäst.

Visa signatur

Dator: Lian Li O11 Dynamic, R9 5900X, MSI X570 ACE, Corsair H150i Pro, G.Skill TridentZ@3733MhzCL16, ASUS RTX 3090 TUF OC, Firecuda 530 2TB, 990 Pro 2TB, Corsair RM850x.
Skärm: LG OLED 42C2

Permalänk

Det här var jättesvårt men det blev 14 tillslut. Inte för mycket sweclockers-text/logga. Måste jag klaga hade den fått vara lite fulare bara 😄

Visa signatur

Intel i5 2500K | GTX 980 | ASRock P67 Extreme4