Permalänk

Rensning

Hej,

1x Streacom DA2 V.1.0 som har stått oanvänt ett tag. Originalförpackningen finns och all skruv som jag fick med, finns till hands. Prisidé: 1000kr exklusive frakt.

1x Cooler Master V750 Rev.2 - använt 2 månader, alla kablar och allt ska finnas till hands. Originalförpacknig finns till hands. Prisidé: 500kr exklusive frakt.

1x Noctua NH-U9s Chromax Black. Använt tre gånger, väntade på att mitt monoblock skulle släppas. Kommer med förbrukad thermal paste (var så sen jag köpte produkten). Köpt från Inets fyndhörna. Prisidé: 300kr exklusive frakt.

1x GMMK Pro - ANSI - Köptes från Loob.no för 2410,70 NOK, ingår keycaps och köparen kan välja mellan Cherry Mx Silver eller Cherry Mx Red Silent - eller inga switches alls, upp till köparen. Keycaps - köptes från Inet, har bytt stabilizers till Durock och lubat. Bilder finns från mina tidigare annonser. Prisidé: 1500kr exklusive frakt, annars bud.

1x GMMK Fullstort tangentbord, kommer med Cherry Mx Red Silent switches och keycaps. Sparsamt använd av mina föräldrar. Originalkartongen finns! Prisidé: 300kr exklusive frakt

Lite rensning av vattekylningssaker som jag inte behöver längre. Detta är till salu:

1x Swiftech Apogee Drive II - Köpt begegnat från marknaden, använt kanske max i 4 månader. Fästen för Intel och AM4 finns till hands, men inga fästen för Intels nya. Ni kan välja med att en DDC ska ingå eller inte. Kvitto finns inte, men originalförpackningen finns till hands. Prisidé: 350kr exklusive frakt utan pump. Med pump tänker jag 650kr exklusive frakt.

1x Radiator från Barrow. Det är en radiator som kommer med fläktar, och med en pump, som allt i ett. Pris: 2000kr exklusive frakt

1x Radiator från XSPC TX240 crossflow. Använt skick, har sköljt lite med vatten, men kanske med lite ättika eller något annat skulle vara bra innan användning. Säljs i befintligt skick. Prisidé: 400kr exklusive frakt.

Soft tubing och fittings från EK

Det finns även 2 meter tub. Har endast använt en liten bit för att kunna tömma mitf system. Det är följande tub: EK-Tube ZMT.

Hard tubing och fittings från Barrow

Säljer helst alla fittings tillsammans, och det är bud som gäller. Kan tänka mig att sälja i paket med alla softtubing fittings där du lägger till alla fittings från EKWB. Till exempel att du köper alla EKs fitting i ett paket.

Deburrer verktyg

1x Primochill Rigid Finishing Bit (RFB) 16mm - Använd ett par gånger, väldigt bra verktyg att ha om du ska köra hard tube. Använt skick, men jag bytte till 14mm i mitt senaste bygge, så den kom inte till användning, men är använd. Prisidé: 80kr exklusive frakt.

Bilder på dem flesta finns här:

Alex

Läs hela annonsen här

Permalänk

Sweclockers verkar har lite problem med att infoga länk, men här kommer bilder på nästan allt, saknar en bild på GMMK fullstort tangentbord.

Här kommer bilder: Bilder från ImgUr

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av det fullstora GMMK. Jag skulle aldrig använda linjära brytare så du kan behålla dem.

Visa signatur

| Ryzen 3800XT | Corsair LPX 32GB | B550 Aorus Elite v2 | GTX 970 | Samsung 970 Evo | CM Masterbox 520 | RM750x | Windows 7

| Ryzen 2700 | Corsair LPX 16GB | Prime B450-Plus | GT 1030 | Samsung 970 Evo | Kolink Observatory | RM750x | EndeavourOS

| JDS Labs Atom | Khadas Tone Board | Fostex TX-X00 & HIFIMAN HE4XX |

Permalänk
Skrivet av futhark14:

Jag är intresserad av det fullstora GMMK. Jag skulle aldrig använda linjära brytare så du kan behålla dem.

Noterat, har en annan som är intresserad, men jag ska ladda upp en bild på tangentbordet, sen ska se om den andra personen är intresserad.

Men vill du att tangenterna ingår? Jag kan ta bort switcharna!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SirAlex18:

Noterat, har en annan som är intresserad, men jag ska ladda upp en bild på tangentbordet, sen ska se om den andra personen är intresserad.

Men vill du att tangenterna ingår? Jag kan ta bort switcharna!

Jag är mest intresserad av brädet men jag kan även ta tangenterna om det inte gör någon skillnad.

Visa signatur

| Ryzen 3800XT | Corsair LPX 32GB | B550 Aorus Elite v2 | GTX 970 | Samsung 970 Evo | CM Masterbox 520 | RM750x | Windows 7

| Ryzen 2700 | Corsair LPX 16GB | Prime B450-Plus | GT 1030 | Samsung 970 Evo | Kolink Observatory | RM750x | EndeavourOS

| JDS Labs Atom | Khadas Tone Board | Fostex TX-X00 & HIFIMAN HE4XX |

Permalänk
Medlem

400kr hämtar 1x GMMK Fullstort tangentborb

Köper gärna till exta passande tangenter/switchar eller liknande.
Har 0 och vill testa på custom keyboard skiten ni sysslar med

Permalänk
Skrivet av Molly:

400kr hämtar 1x GMMK Fullstort tangentborb

Köper gärna till exta passande tangenter/switchar eller liknande.
Har 0 och vill testa på custom keyboard skiten ni sysslar med

Noterat

Permalänk

Hej,

Har uppdaterat imgur länken med bilder på GMMK Fullstort tangentbord.

Alex

Permalänk
Medlem

Swiftech Apogee Drive II med pump
XSPC TX240 crossflow (finns bilder på den?)

850+frakt

Permalänk
Skrivet av FiftyFifty:

Swiftech Apogee Drive II med pump
XSPC TX240 crossflow (finns bilder på den?)

850+frakt

Noterat, ledande bud.

Uppdaterat med en bild

Är som sagt i använt skick, men har läcktestat och det är inga läckor vad jag vet.

Permalänk

CPU-Block och XSPC radiator är såld till @FiftyFifty

Permalänk
Medlem

GMMK Pro - ANSI 1200 kr + frakt. gärna med röd och caps

Permalänk
Skrivet av ett_apa:

GMMK Pro - ANSI 1200 kr + frakt. gärna med röd och caps

Noterat! Du har ledande bud!

Permalänk
Medlem

Köper Primochill Rigid Finishing Bit (RFB) 16mm för 80:- + Frakt.

Permalänk
Skrivet av KRÖNK:

Köper Primochill Rigid Finishing Bit (RFB) 16mm för 80:- + Frakt.

Noterat, skicka PM

Alex

Permalänk

Hej,

Uppdaterat bilderna för att det ska stämma överens med korrekta bilder och produkter som är sålda.

Bilder

Alex

Permalänk

Hej,

1x Streacom DA2 V.1.0 som har stått oanvänt ett tag. Originalförpackningen finns och all skruv som jag fick med, finns till hands. Prisidé: 1000kr exklusive frakt.

1x Cooler Master V750 Rev.2 - använt 2 månader, alla kablar och allt ska finnas till hands. Originalförpacknig finns till hands. Prisidé: 500kr exklusive frakt.

1x Noctua NH-U9s Chromax Black. Använt tre gånger, väntade på att mitt monoblock skulle släppas. Kommer med förbrukad thermal paste (var så sen jag köpte produkten). Köpt från Inets fyndhörna. Prisidé: 300kr exklusive frakt.

1x GMMK Pro - ANSI - Köptes från Loob.no för 2410,70 NOK, ingår keycaps och köparen kan välja mellan Cherry Mx Silver eller Cherry Mx Red Silent - eller inga switches alls, upp till köparen. Keycaps - köptes från Inet, har bytt stabilizers till Durock och lubat. Bilder finns från mina tidigare annonser. Prisidé: 1500kr exklusive frakt, annars bud.

1x GMMK Fullstort tangentbord, kommer med Cherry Mx Red Silent switches och keycaps. Sparsamt använd av mina föräldrar. Originalkartongen finns! Prisidé: 300kr exklusive frakt

Lite rensning av vattekylningssaker som jag inte behöver längre. Detta är till salu:

1x Swiftech Apogee Drive II - Köpt begegnat från marknaden, använt kanske max i 4 månader. Fästen för Intel och AM4 finns till hands, men inga fästen för Intels nya. Ni kan välja med att en DDC ska ingå eller inte. Kvitto finns inte, men originalförpackningen finns till hands. Prisidé: 350kr exklusive frakt utan pump. Med pump tänker jag 650kr exklusive frakt.

1x Radiator från Barrow. Det är en radiator som kommer med fläktar, och med en pump, som allt i ett. Pris: 2000kr exklusive frakt

1x Radiator från XSPC TX240 crossflow. Använt skick, har sköljt lite med vatten, men kanske med lite ättika eller något annat skulle vara bra innan användning. Säljs i befintligt skick. Prisidé: 400kr exklusive frakt.

Soft tubing och fittings från EK

8x EK STC 16/10mm

2x EK-AF Extender 8mm - använt skick och har lite märken. Säljer i befintligt skick.

4x EK-AF extender Rotary M-F. Använt skick.

1x EK-AF T-Splitter 3F. Använt skick.

Det finns även 2 meter tub. Har endast använt en liten bit för att kunna tömma mitf system. Det är följande tub: EK-Tube ZMT.

Hard tubing och fittings från Barrow

6x Barrow 90° Rotary extenders - använt skick. Köpt när jag var i Kina.

8x Bykski 16mm - använt skick. Köpt när jag var i Kina.

8x Byski FF 90° - använt skick. Köpt när jag var i Kina.

3x Barrow MM roterbar extenders.

1x Bitspower x-cross fittings(Matt black) - Använd en gång. Nyskick.

Säljer helst alla fittings tillsammans, och det är bud som gäller. Kan tänka mig att sälja i paket med alla softtubing fittings där du lägger till alla fittings från EKWB. Till exempel att du köper alla EKs fitting i ett paket.

Deburrer verktyg

1x Primochill Rigid Finishing Bit (RFB) 16mm - Använd ett par gånger, väldigt bra verktyg att ha om du ska köra hard tube. Använt skick, men jag bytte till 14mm i mitt senaste bygge, så den kom inte till användning, men är använd. Prisidé: 80kr exklusive frakt.

Allt som är överstruket är sålt och jag har skickat dessa produkter. Det som finns kvar är det som inte är överstruket, har uppdaterat lite på bilderna: Imgur Länk

Permalänk

Hej,

Det som är överstruket är redan sålt, det som inte är överstruket finns kvar.

1x Streacom DA2 V.1.0 som har stått oanvänt ett tag. Originalförpackningen finns och all skruv som jag fick med, finns till hands. Prisidé: 1000kr exklusive frakt.

1x Cooler Master V750 Rev.2 - använt 2 månader, alla kablar och allt ska finnas till hands. Originalförpacknig finns till hands. Prisidé: 500kr exklusive frakt.

1x Noctua NH-U9s Chromax Black. Använt tre gånger, väntade på att mitt monoblock skulle släppas. Kommer med förbrukad thermal paste (var så sen jag köpte produkten). Köpt från Inets fyndhörna. Prisidé: 300kr exklusive frakt.

1x GMMK Pro - ANSI - Köptes från Loob.no för 2410,70 NOK, ingår keycaps och köparen kan välja mellan Cherry Mx Silver eller Cherry Mx Red Silent - eller inga switches alls, upp till köparen. Keycaps - köptes från Inet, har bytt stabilizers till Durock och lubat. Bilder finns från mina tidigare annonser. Prisidé: 1500kr exklusive frakt, annars bud.

1x GMMK Fullstort tangentbord, kommer med Cherry Mx Red Silent switches och keycaps. Sparsamt använd av mina föräldrar. Originalkartongen finns! Prisidé: 300kr exklusive frakt

Lite rensning av vattekylningssaker som jag inte behöver längre. Detta är till salu:

1x Swiftech Apogee Drive II - Köpt begegnat från marknaden, använt kanske max i 4 månader. Fästen för Intel och AM4 finns till hands, men inga fästen för Intels nya. Ni kan välja med att en DDC ska ingå eller inte. Kvitto finns inte, men originalförpackningen finns till hands. Prisidé: 350kr exklusive frakt utan pump. Med pump tänker jag 650kr exklusive frakt.

1x Radiator från Barrow. Det är en radiator som kommer med fläktar, och med en pump, som allt i ett. Pris: 2000kr exklusive frakt

1x Radiator från XSPC TX240 crossflow. Använt skick, har sköljt lite med vatten, men kanske med lite ättika eller något annat skulle vara bra innan användning. Säljs i befintligt skick. Prisidé: 400kr exklusive frakt.

Soft tubing och fittings från EK

8x EK STC 16/10mm

2x EK-AF Extender 8mm - använt skick och har lite märken. Säljer i befintligt skick.

4x EK-AF extender Rotary M-F. Använt skick.

1x EK-AF T-Splitter 3F. Använt skick.

Det finns även 2 meter tub. Har endast använt en liten bit för att kunna tömma mitf system. Det är följande tub: EK-Tube ZMT.

Hard tubing och fittings från Barrow

6x Barrow 90° Rotary extenders - använt skick. Köpt när jag var i Kina.

8x Bykski 16mm - använt skick. Köpt när jag var i Kina.

8x Byski FF 90° - använt skick. Köpt när jag var i Kina.

3x Barrow MM roterbar extenders.

1x Bitspower x-cross fittings(Matt black) - Använd en gång. Nyskick.

Säljer helst alla fittings tillsammans, och det är bud som gäller. Kan tänka mig att sälja i paket med alla softtubing fittings där du lägger till alla fittings från EKWB. Till exempel att du köper alla EKs fitting i ett paket.

Deburrer verktyg

1x Primochill Rigid Finishing Bit (RFB) 16mm - Använd ett par gånger, väldigt bra verktyg att ha om du ska köra hard tube. Använt skick, men jag bytte till 14mm i mitt senaste bygge, så den kom inte till användning, men är använd. Prisidé: 80kr exklusive frakt.

Alex