Nokia 5710 Xpressaudio är knapptelefon som gömmer hörlurar

Permalänk
Medlem

Kul koncept, men klassiska trådberikade lurar med 3,5mm-plugg vinner 10 gånger av 10 för min del, så inget för mig.

Skrivet av anon291473:

Smartphones håller länge i standby också. Problemet är att man inte kan hålla fingrarna borta.

5 dagar max för min del när jag inte använder min Fairphone 3+ mer än absolut nödvändigt, vilket av många skulle kallas "länge". Jag håller inte med, åtminstone 14 dagar borde det vara. Vissa saker var bättre förr.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem

Villhöver något så galet!
Tycker telefoner varit enormt samma mög och inte kommit med något nytt sedan iPhone 4.

Denna gör mig lika taggad som när Samsung kom med sin motoriserade flipplur haha

Behöver bara 3 appar i min mobil dock. Hade varit en dröm om det var möjligt.
Spotify. (Kan leva med att pumpa mp3 om jag måste)
Bank-id.(vardagen funkar inte utan denna)
Messenger(inte för att jag vill, snarare för att folk envisas med att inte använda sms och telefonen längre).

Permalänk

Hade det inte varit för BankID så hade jag kört på en 8210 4g. Mp3 funkar kanon med ljudböcker och lite musik. Likaså 32gb sdkort. Och man slipper alla störande notifikationer från saker som är onödiga men som man är programmerad att titta på..

Visa signatur

På tok för många datorer för att skriva här

Permalänk
Medlem

0.3 MP kamera ... Så om man åker någonstans med denna så måste man ta med en extra grej, kamera.

Permalänk
Medlem

Den var snuskigt likt min gamla Nokia N82

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyne:

För det ändamålet kan jag rekommendera en träningsklocka med Spotify-stöd. Supersmidigt att endast ha klockan samt trådlösa lurar när man är ute och springer.

Lite tråkigt att det finns träningsklockor (som är mycket dummare än smartklockor) som stödjer spotify men att nokia inte kunde fixa det...

Visa signatur

hatar företag