Flyttrensning (Allt möjligt elektronik)

Permalänk
Medlem

Flyttrensning (Allt möjligt elektronik)

Tjena,

Ska flytta ihop med tjejen till en ny lägenhet nu nästa vecka så håller på att packa ihop min lägenhet och inser att jag har så mycket elektronik som inte kommer komma till användning så kör en riktig ordentlig rensning nu med fasta priser med endast avhämtning(till att börja med) i Sundbyberg Centrum. Cirka 10 minuter promenad från Sundbyberg Station, 3 minuter från Duvbo Station.

Kommer uppdatera med lite mer smått under kvällen och morgondagen. Basically först till kvarn gäller och inte först till att tinga utan den som tingar och kan hämta inom 24 timmar har förtur. Många av sakerna har inte använts på ett tag så minns inte exakt all funktionalitet så priserna är satta med det i åtanke. Är det någon funktion som är viktigt för dig att det fungerar så testa det på plats innan vi genomför affären

Vad som ingår(produkt - skick - eventuell defekt - pris):
LG G4 Leather - Helt OK - Dåligt batteri - 100:-
HTC 10 - Helt OK - Fungerar men finns ett område av skärmen som inte touchen svarar på, minns dock att jag använde telefonen i några dagar utan större bekymmer när min gick sönder förut. - 100:-
iPhone 5S Space Gray - Helt OK - Inga kända defekter men finns några pixlar som inte kan visa svart färg så tar man upp en svart bild är några pixlar kvar i den färgen den var innan bilden blev svart. 200:-
Urban Ears Medis Mörkblå - Bra skick - Inga kända defekter 20:-
Urban Ears Plattan Svart - Bra skick - Inga kända defekter 50:-
2 st Sony Xperia Smart Tags(8 taggar totalt) - Oöppnad förpackning 50:-
Samsung Galaxy Tab 3 8.0 - Ok skick, en luftbubbla i displayen och ett märke på baksidan - Dåligt batteri 100:-
Chuwi Hi 10 - Bra skick - Har fungerat, såldes en gång på Tradera där köparen sa att den fastnade i en bootloop och skickade tillbaka den men jag fick den att fungera igen sen vid omstart. Bara legat sen dess. 50:-
Pirhana PS VR Starter Pack - Ej använt, köpt som fyndvara på elgiganten 50:-
Sony MDR-XB950BT - Använt skick - Fungerar, bra ljud men osäker på batteritiden då jag ej använt de själv. 100:-
Chromecast Gen 1 - Använt skick - Halvdan WiFi-uppkoppling. Dock osäker på om det är att man numera har så mycket högre krav på elektronik eller om något strular. Fungerar om man har bra WiFi-täckning iallafall. 50:-
Samsung Wireless Fast Charging Stand - Knappt använd - Inga defekter, endast trådlösa laddaren. 150:-
iPhone 5 - Funktionabelt skick - Startar upp, vet inte så mycket mer än så 100:-

Alternativt: 850:- för allt ovan samt skalen, fodralen, någon powerbank och laddare.

Har en del skal/fodral/laddare/powerbanks som man kan få köpa för billig peng om man köper något annat.

Lite större saker:

Fractal Design Era Cobolt TG
Fint skick med alla tillbehör + kartong - 300:-

GoPro Hero 5
Köpte en ny Go Pro Hero 7 så säljer 5an som har fungerat alldeles utmärkt, aldrig haft några bekymmer med den. Fint skick överlag men finns vissa mindre ytliga skavanker. Ladd-kabel och lite tillbehör medföljer som gör att man kan fästa kameran exempelvis på hjälmar eller andra saker med hjälp av några klisterfästen. Dual Battery Charger + Battery medföljer också.
Prisbild: 750:- eller högsta bud ovanför det.

Bose SoundSport Free
Hade dessa som reservlurar men har knappt använts så gör sig bättre hos någon annan som vill ha grymt ljud för en billig peng. Laddningsfodral, originalkartong samt kvitto från Elgiganten medföljer.
Pris: 450:- eller högstbjudande

HP Spectre x360 13-aw2823no 2-in-1
Specs:
- Intel Core i7-1165G7
- 8 GB LPDDR4-3200 SDRAM
- 512 GB Intel® PCIe® NVMe™ M.2 SSD
- 13,3 tum FHD IPS-pekskärm med multitouch, Corning® Gorilla® Glass, 400 nits, 100 % sRGB
- Batteriets livslängd vid blandad användning - Upp till 16 timmar och 30 minuter
Mer info:
https://support.hp.com/se-sv/document/c06939818

Dator + kartong samt kvitto från Elgiganten ingår, tyvärr ingen laddare men är standard USB C så enkelt att köpa så har dragit av 500:- från priset för det. Väldigt fint skick, inga skador eller motsvarande.

Pris: 5500:-

HP Envy x360 13-ar0800no 13.3" 2-in-1
Specs:
- AMD Ryzen™ 5 3500U med Radeon™ Vega 8 Graphics
- 8 GB DDR4-2400 SDRAM (integrerat)
- 256 GB PCIe® NVMe™ M.2 SSD
- 13.3" FHD Touchskärm 360
- Batteriets livslängd vid blandad användning - Upp till 11 timmar och 30 minuter

Mer info:
https://support.hp.com/se-sv/document/c06401151

Dator + laddare samt kvitto från Elgiganten medföljer. Fint skick, inga direkta spår av användning.

Pris: 3000:-

Läs hela annonsen här

Permalänk

Tar gärna Urban Ears Plattan Svart till utsatt pris och hämtar.

Visa signatur

[ "The things you own end up owning you." -Tyler Durden, Fight Club ]
[ "This job would be great if it wasn't for the fucking customers." -Randal, Clerks. ]

Permalänk

Köper gärna Sony MDR-XB950BT samt samsung snabbladd station om du orkar skicka.

Visa signatur

Kaffe Sjön: 9700K @ 5.1GHz | H150i Pro RGB 360 | Aorus Gaming 7 | Vengeance RGB Pro 32GB | XFX Merc 319 6960 XT | Xiaomi 3440x1400 | Samsung 4k VA | HX850i | K95 Platinum RGB | H500P "HAF II" | Oculus Quest 2 | S22 Ultra | Galaxy Watch 5
HAF: 2700K @ 5.1Ghz | Noctua NH-D14 | EVGA 1080 Superclocked | Asus Maximus IV Extreme Z | Dell 27" Ultrasharp | HX850i | Vengeance 32GB | Samsung EVO 850 256GB 3x | HAF 932 "Pitch black" | (+ 8st Amiga, A500 till 4000T Cyberstorm PPC)

Permalänk

200:- plus frakt för Sony MDR-XB950BT om du ändrar dig och vill skicka.

Permalänk
Medlem

Tar gärna GoPron, kan hämta i Sumpan.

Visa signatur

💻Legion 5 Pro | Ryzen 7 5800H | GeForce RTX 3070 | 32GB RAM | 2560x1600 165hz |
🎮 ASUS Rog Ally | AMD Ryzen™ Z1 Extreme | 16GB RAM | Crucial P3 2TB SSD |
📸 Sony A6400 | Alldeles för många objektiv |
📱 ASUS Zenfone 9

Permalänk
Medlem

Ifall du ändrar dig och vill skicka så är jag intresserad av
Chromecast Gen 1
Chuwi Hi 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paradiddle:

Tar gärna Urban Ears Plattan Svart till utsatt pris och hämtar.

PM

Skrivet av -=Sh/\rK=-:

Köper gärna Sony MDR-XB950BT samt samsung snabbladd station om du orkar skicka.

Om saker finns kvar tills söndag så kan jag skicka då, återkopplar då isåfall!

Skrivet av Nietszche:

200:- plus frakt för Sony MDR-XB950BT om du ändrar dig och vill skicka.

Om saker finns kvar tills söndag så kan jag skicka då, återkopplar då isåfall!

Skrivet av sorcgsdf:

Tar gärna GoPron, kan hämta i Sumpan.

Skicka PM, den är din

Skrivet av h3l1m4n:

Ifall du ändrar dig och vill skicka så är jag intresserad av
Chromecast Gen 1
Chuwi Hi 10

Om saker finns kvar tills söndag så kan jag skicka då, återkopplar då isåfall!

Permalänk

Köper Samsung Galaxy Tab 3 8.0 + frakt.

Permalänk
Medlem

Chuwi Hi 10 100kr kan hämta i helgen eller imorgon kväll efter jobbet.

Permalänk

Sitter det något 4G kort i den bärbara HP´n, kan googla men det är inte alltis det är solklart?

Visa signatur

Ryzen 5 3600|Asus X-470|32Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|32Gb DDR4|2060FE
2xE5-2630v3|DL360G9|256Gb|8Tb|Server 2019|4 Windows 10 & 11 VM |
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS2|PS3|PS4|PS5|Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X|

Permalänk

Jag tar tillbaka mitt bud. Ber om ursäkt för att jag strular.

Permalänk
Medlem
Skrivet av adfactory:

Sitter det något 4G kort i den bärbara HP´n, kan googla men det är inte alltis det är solklart?

Tror inte det, ser ingen slot för ett potentielt SIM-kort.

Permalänk
Medlem

Tjena! Boze tar ja gärna för 450 :-

Permalänk

Budar 4000kr+frakt på hp spectre😊

Permalänk
Medlem

Bjuder 4200kr för HP Spectre, kan hämta närsom

Permalänk

Jag köper gärna följande:

Sony MDR-XB950BT för 200,-
Bose SoundSport Free 450,-

Kan hämta när som helst under dagen.
Bor i Råsunda.

Permalänk

budar 500 kr + Frakt
För
Chuwi Hi 10
LG G4 Leather
Chromecast Gen 1
Samsung Galaxy Tab 3 8.0
htc 10

Permalänk
Medlem

Update på vad som är sålt:
- Chuwi Hi 10
- Bose Soundsport Free
- Sony MDR-XB950BT
- Go Pro Hero 7
- HP Envy x360 13-ar0800no 13.3" 2-in-1

Resterande saker finns kvar och kan tänka mig att börja skicka saker om man köper fler än en sak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Iamcoolplayersactionfittytwo:

budar 500 kr + Frakt
För
Chuwi Hi 10
LG G4 Leather
Chromecast Gen 1
Samsung Galaxy Tab 3 8.0
htc 10

Allt ovan finns kvar förutom Chuwi Hi 10. Övriga 4 sakerna är dina för 450:- + frakt om du är intresserad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av erik54321:

Budar 4000kr+frakt på hp spectre😊

Skrivet av Zurtax:

Bjuder 4200kr för HP Spectre, kan hämta närsom

Har tyvärr bud på 5000:- på Spectre:n.

Permalänk

Hej. Är chromecasten kvar?