TUF Z370-plus gaming - 8700k Delid - PSU 650w - Vatten Kylare H100x - Ram m.m

Permalänk
Medlem

TUF Z370-plus gaming - 8700k Delid - PSU 650w - Vatten Kylare H100x - Ram m.m

Hej,

Säljer dessa delar helst i paket. Men kan tänkas att säljas separat, allt beror på.

TUF Z370-plus gaming
8700K delidad
Ram HyperX Fury Black DDR4 3600mhz 16gb (2x8) (Körs i 4000mhz)
PSU Corsair 650w Bronze
Kylning Corsair H100x
2st Be quiet Pure Wings 2 140mm
1st Be quiet Pure Wings 2 120mm

Allt förutom Cpu + moderkort har kvitto och garanti kvar.
Inköpt på netonnet 2021-06-13

Sitter också en Kingston SSD på 256gb i paketet.

Chassiet är inget fint eller trevligt, vill man ha det medföljer det, gör dock frakt lite svårare.

Datorn används i snitt 2-3h i veckan, mitt spelande är obefintligt.
Tyckte det var roligare att delida, pressa ner tempen, hitta stabila OC inställningar osv.

Processorn är delidad, liquid metal. IHS är monterad med 4 små klickar Hög temp silicon för att hålla ihsen kvar men enkel att ta bort om man nu vill lägga ny liquid metal eller vad som.

Har kört datorn i 4.8 ghz på alla kärnor på runt 1.24v (Kommer inte ihåg exakt siffra) utan avx offset som standard.

Processorn klarar också 5.2 ghz men då är man på gränsen av vad många anser är lämpligt i då den kräver om jag inte minns fel ca 1.42v. Men den var aldrig stabil i avx instruktioner utan krävde offset och då är processorn enligt mig inte stabil om det krävs offset.

Nu ligger den på 5.1 ghz alla kärnor utan offset och är stabil men enkom för att testa.

Så 5ghz alla kärnor, temps på runt 60c i spel är det mest realistiska enligt mig. Men med fin justering osv så är den kapabel till 5.2ghz.

Allt fungerar utmärkt.
Används knappt, har som max spelat BF5 under väldigt korta sessioner, så skicket på alla delar är väldigt bra skulle jag säga.

Vet inte vad lämpligt pris är på detta, men startar iaf, skulle jag känna att det landar för lågt så säger jag det.

Kan skickas, och kan också hämtas på plats och även testas eller titta på det innan köp.
Finns i NV-Skåne.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Cpu+mobo och kylare - 1500kr +frakt

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem

1800:- Hämtar

Permalänk
Medlem

Har fått några erbjudande via pm på olika delar. Helst vill jag ju sälja allt i ett paket. Låter annonsen vara under helgen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin1984:

Cpu+mobo och kylare - 1500kr +frakt

Yes, antecknat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TrAZZeL:

1800:- Hämtar

Antecknat.

//Kenny

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ynnek:

Har fått några erbjudande via pm på olika delar. Helst vill jag ju sälja allt i ett paket. Låter annonsen vara under helgen.

Okej, jag förstår.
Bjuder 2200kr isf paketet +frakt

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem

3000+frakt hela paketet

Permalänk
Medlem
Skrivet av K4pten:

3000+frakt hela paketet

Antecknat.

Permalänk
Medlem

Kör annonsen till imorgon (Söndag) kväll 18.00

//Kenny

Permalänk
Medlem

Har i PM 3100kr + frakt.

//Kenny

Permalänk
Medlem

Varför budar man över PM?

Permalänk
Medlem
Skrivet av FLiBe:

Varför budar man över PM?

Bra fråga faktiskt.
Jag ber budgivaren skriva i tråden istället, så det inte känns konstigt eller att jag hittar på egna bud!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ynnek:

Bra fråga faktiskt.
Jag ber budgivaren skriva i tråden istället, så det inte känns konstigt eller att jag hittar på egna bud!

Citerar mig själv.
Användare som skickade mig PM, har inte skrivit i tråden som jag bad om för att validera sitt bud.
Samt att denna användarens profil även skapades igår när jag fick budet, låter det vara osagt om det är genuint eller inte, men eftersom jag själv känner lite osäkerhet kring det, väljer jag att inte acceptera det budet som det är nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av K4pten:

3000+frakt hela paketet

Som det är nu, leder du budgivningen om intresset kvarstår. Har valt att inte acceptera budet via pm, om det inte ges i sälj tråden på lika villkor.

Ha det fint!

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 200 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Maaxan:

3 200 kr + frakt

Maxxan vann budgivningen.
Kontaktar dig via PM!

//Kenny

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad