Tips på nytt headset trådlöst

Permalänk
Medlem

Tips på nytt headset trådlöst

Behöver tips på nytt trådlöst gaming headset.
Tänkte max 2k.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define 7 Compact Black TG . CPU: Intel i7 10700K Moderkort: MSI Z490 A-PRO. Kylare: Noctua NH-D15S GPU: ASUS GeForce RTX 3070 8GB DUAL OC V2 HDD: M.2 Samsung 970 EVO Plus 500GB, SSD:Samsung 860 EVO 1TB. Minne: Corsair 32GB DDR4 3200Mhz Veng RGB PRO. PSU: Corsair RM750X 750W V2 : Skärm : ASUS 27" ROG Swift PG279Q G-Sync Operativsystem: Windows 11 64bit

Permalänk
Medlem
Permalänk
Jubileumsmästare

Hittade du något bra headset TS?
Jag letar nämligen också efter ett trådlöst headset för samma budget.

Permalänk

Elgiganten säljer Corsair HS80 för en tusenlapp den här månaden. Verkar ha fått bra betyg av professionella recensenter och kan vara nått? Skall själv hämta ut mitt idag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrik11:

Hittade du något bra headset TS?
Jag letar nämligen också efter ett trådlöst headset för samma budget.

Ja köpte på mellandagsrean på Inet ett Logitech G935 och kan inte klaga på något. Gick på 1k och för det priset var man tvungen att göra avvägning på några saker. Ställa sig framför priset och dom sålde bra på Juldagen. Blev varnad för att dom kan ramla av huvudet men hos mig i butiken gjorde dom inte det. Batteritiden tycker jag är riktigt bra. Ljudet bra då ja gillar bass.

Men till slut så stod man där och vägde fram att för 1k skulle man få trådlösa lurar med bra batteritid och övrig gear är logitech mus och tangentbord.

Så hej visst är dom kanske inte dom bästa lurarna men att slippa sladd och osv gör att jag kan leva med vissa nackdelar som folk stör sig på dom. Men det är upp till var och en.

Köpte ett fint ställ också på Inet och fint står dom på skrivbordet

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define 7 Compact Black TG . CPU: Intel i7 10700K Moderkort: MSI Z490 A-PRO. Kylare: Noctua NH-D15S GPU: ASUS GeForce RTX 3070 8GB DUAL OC V2 HDD: M.2 Samsung 970 EVO Plus 500GB, SSD:Samsung 860 EVO 1TB. Minne: Corsair 32GB DDR4 3200Mhz Veng RGB PRO. PSU: Corsair RM750X 750W V2 : Skärm : ASUS 27" ROG Swift PG279Q G-Sync Operativsystem: Windows 11 64bit