LG 27'' UltraGear 27GL850 QHD Nano IPS 144 Hz

Permalänk
Medlem

LG 27'' UltraGear 27GL850 QHD Nano IPS 144 Hz

Hej

Har en enligt rubrik "LG 27'' UltraGear 27GL850 QHD Nano IPS 144 Hz" till salu efter en uppgradering.

Inköpt 2020-04-03 via Inet och har digitalt kvitto. Finns därmed lite garanti kvar samt lite mer än ett års reklamationsrätt kvar.

Har varit fantastiskt nöjd med denna skärm och den är i utmärkt skick sånär som på en grund repa om en cm.
Har som de flesta försökt att fota repan men det går inte fånga den med kameran och jag blev ärligt förvånad när jag såg den då jag aldrig sett den innan.
Repan syns inte när skärmen är igång och jag såg den först när jag hade skärmen liggandes avstängd under en lampa.
Jag har i alla fall markerat i vilket område repan finnes med en blå oprecis cirkel.
Har inte heller märkt av några döda pixlar.

I övrigt kommer skärmen med originaltillbehören såsom hdmisladd, dpsladd, strömsladd och usbsladd. Originalemballage finnes kvar och jag kan frakta, vilket med postnord skicka direkt skulle gå på 200 riksdaler.

Vill man hämta och granska innan affär så går det bra att göra det med, då en mil strax norr om Kungälv.

Säljer till vem jag vill, när jag vill osv.

Utgångspris 2500 riksdaler? Och eventuell budgivning fram till söndag kväll (23'e januari) tänker jag.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Nytt bud: 2 500 kr Ink frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 600 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 2 700 kr Plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Noterat, tänker 18:00 söndag blir bra som sluttid så kan jag få iväg paket på måndag.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 800 kr +Frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 2 900 kr Plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 000 kr +Frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Etermist kontaktad.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad