Permalänk
Medlem

SODIMM DDR3(L) 2, 2 samt 4GB

Skänker 2GB DDR3, 2GB DDR3L samt 4GB DDR3L mot porto. Se bilder.

Berätta vad du tänker använda dem till. Finns det flera som är intresserade inom 24h så väljer jag ut vem som får dem.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej! Jag tar jättegärna 4GB modulen. Skulle sitta fint i morsans lite äldre laptop som bara har 4GB ram just nu.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Hej,
Tar gärna 2 GB DDR3L, eller helst 4 GB om Chris inte skulle ta den.

Användas i en Synology för att utöka minnet från 2 GB

Visa signatur

Fractal Design Define C - ASUS GTX 1070 DUAL OC 8GB - Gigabyte AX370 Gaming k3 - Ryzen 7 2700X, Crucial Ballistix Tactical DDR4 3000MHz 2x8GB - Samsung 960 Evo M.2 250 GB - Corsair RM750x

Permalänk
Inaktiv

Tar gärna någon 2GB sticka om det blir någon över, kommer åka in i en gammal HP-mini dator som jag tänkt skänka här på forumet

Permalänk
Medlem

Wow, schysst av dig att skänka bort sådär!
Själv skulle jag önska antingen 4gb-stickan eller en 2gb-sticka för att försöka hålla liv i fruns laptop lite längre, 3gb är verkligen i minsta laget...

Permalänk
Medlem

Har ett mål att sluta växa min bra att ha låda med saker jag troligen aldrig kommer använda så därför jag ge bort dem än låter de ligga i 10 år. Och jag anser att dessa knappt har nått värde.

@Chris_Kadaver skicka PM med full adress så får du en mot porto
@adis99 skicka PM med full adress så får du en mot porto
@anon265474 skicka PM med full adress så får du en mot porto

Om det inte är uppenbart så notera att ena 2GB är DDR3 och inte DDR3L

Permalänk
Medlem

Eftersom bara adis99 hör av sig så går resterade minnen till de som först skickar PM med adress uppgifter och som sen swishar för frakten. Annars går de till elektronikavfall.

ping @Krauk0

Permalänk
Medlem
Skrivet av varget:

Eftersom bara adis99 hör av sig så går resterade minnen till de som först skickar PM med adress uppgifter och som sen swishar för frakten. Annars går de till elektronikavfall.

ping @Krauk0

Hej! Sorry för sent svar. PM kommer.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Inaktiv

PM skickat

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad