Hur byter man email på sitt konto här?

Permalänk
Medlem

Hur byter man email på sitt konto här?

Behöver byta email för den email som är knuten till inlogg här på Sweclockers.
Hur gör man det och går det ens eller måste man skapa ett helt nytt konto?
Hittar ingen info om det eller ser att den möjligheten finns (bara att byta lösenord)?!

(försökte lägga denna rubrik under "Övriga Ämnen" men det tilläts inte. "Det går inte att skapa trådar i den valda forumdelen" )

Flyttade till Feedback-delen av forumet/Thomas Y
Permalänk
Medlem
Skrivet av Stressad:

Behöver byta email för den email som är knuten till inlogg här på Sweclockers.
Hur gör man det och går det ens eller måste man skapa ett helt nytt konto?
Hittar ingen info om det eller ser att den möjligheten finns (bara att byta lösenord)?!

(försökte lägga denna rubrik under "Övriga Ämnen" men det tilläts inte. "Det går inte att skapa trådar i den valda forumdelen" )

Inga problem alls ,läs vad som står i inställningar

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Hej,

Du kan gå till den här magiska länken. Annars hittar du det under din profil, som du kommer åt genom att trycka på din avatar/namn högst upp till höger.

Därefter letar man efter ett kugghjul som återfinns uppe i högre hörnet (utav innehållsrutan).

Efter du fyllt i en annan e-postadress inuti "Registrerad e-postadress", får du ett mejl vars länk du ombeds att klicka på.

/ Johan

Permalänk
Medlem

Fixat! Trodde inte det var konstruerat att man skulle radera nuvarande email bara och skriva dit nytt. Enkelt men ologiskt (i alla fall för mig).

Tackar för supporten!

Permalänk

Lånar denna tråden om det är ok?

Försökt byta mejl nu på mitt konto men har testat 3 andra mejl men får bara upp att mejlen används redan??
Varför jag vill byta är för kommer inte ihåg inloggningen på den jag har registrerat mitt konto med..

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

@Powerjimmy: Spontant låter det som att du försöker använda en e-post som redan finns på ett annat konto men skulle även kunna tänkas vara någon skoj bugg.
Kan du skicka PM med den e-post du vill byta till så ska jag ta en titt?

/D

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Skrivet av DavidtheDoom:

@Powerjimmy: Spontant låter det som att du försöker använda en e-post som redan finns på ett annat konto men skulle även kunna tänkas vara någon skoj bugg.
Kan du skicka PM med den e-post du vill byta till så ska jag ta en titt?

/D

Skickat pm!

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...