Gigabyte visar uppblåsbar gaming-stol

Permalänk
Medlem

Nu ligger Razer på latsidan när Gigabyte hinner före

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Avstängd

Jaså, äré där de gömmer alla sina defekta nätagg nu när de inte kan säljas längre!

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk

jahaja bara bannlysa katten från gamingrummet nu då... haha

Visa signatur

kan lite av varje

Permalänk

Skakar stolen i takt med Gigabytes exploderande PSU:er? Obligatoriskt inköp för spänningssökare i så fall

Permalänk
Medlem

Verkar vara samma kvalitet på deras gamingstolar som det är på nätaggen.
Förmodligen mindre farligt när stolen exploderar dock.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Saketume:

Verkar vara samma kvalitet på deras gamingstolar som det är på nätaggen.
Förmodligen mindre farligt när stolen exploderar dock.

Gigabyte rekommenderar inte luft utan hydrogen för att få den autentiska Hindenbergkänslan. Coolt också när stolen sitter fastnaglad i taket när man inte sitter i den, får kämpa lite för sitt gameande.

Permalänk
Medlem

äh men, vad håller dom på med egentligen?

Permalänk
Medlem

Hehe den smäller nog lika bra som nätaggregaten

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elakekocken:

Hehe den smäller nog lika bra som nätaggregaten

Höll på att spilla kaffet, du är rolig du:)
Hög kvalitet på Gigabyte- som vanligt..

Visa signatur

"Saints are in Hell!"
Cooler Master Cosmos II || ASUS P8Z77-V-PRO TB ||Gainward 680 Phantom 4GB|| I7-3770K ||
G-Skill Ares 1866 MHZ 16 GB||BeQuiet! Dark Rock 2||OCZ Vertex 4 256 GB||Samsung 830 120GB||WD Enterprise 1TB||
Plextor PX-LB950SA||Dell U2410||Corsair AX 1200

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av dlq84:

Ja, hade man inte ryggproblem innan så lär man få det i en sån där.

Jag vet faktiskt inte om det är värre eller bättre än campingstolen jag spenderade ett LAN i för några år sedan. Till absolut ingens förvåning slutade den utomordentliga idén i ryggskott och en tripp till närakuten (inklusive en spruta Voltaren i skinkan, not my proudest moment).

I dagsläget får jag nog säga att jag väljer träsmak över stolexperiment.

Permalänk
Hedersmedlem

Vilken tramsprodukt..

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Som gäst är allt jag ber om en träpall utan ryggstöd (helst höj och sänkbar). Det är det bästa för ryggen man ha med korrekt hållning.

Permalänk
Rekordmedlem

Perfekt, nu kan man spela (läs dränka) med sin laptop medans man flyter runt i Vänern (eller poolen för de som inte har nån bra sjö i närheten)

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Ingen RGB?

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Varg:

Ingen RGB?

Man behöver batteridriven rgb för att kunna flyta runt i vattnet utan riskera att elektrifiera sig, bara att tejpa på

https://www.amazon.se/LEDGLE-LED-sk%C3%A5pbelysning-fj%C3%A4r...

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av landmarks:

Jag vet faktiskt inte om det är värre eller bättre än campingstolen jag spenderade ett LAN i för några år sedan. Till absolut ingens förvåning slutade den utomordentliga idén i ryggskott och en tripp till närakuten (inklusive en spruta Voltaren i skinkan, not my proudest moment).

I dagsläget får jag nog säga att jag väljer träsmak över stolexperiment.

Träsmak är att rekommendera :). Har själv gameat på trästol hemma i 20+ år samt covidjobbat på densamma samt träsoffan i köket i över ett år. Inga ryggskott eller skinksprutor än så länge.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mauk:

Träsmak är att rekommendera :). Har själv gameat på trästol hemma i 20+ år samt covidjobbat på densamma samt träsoffan i köket i över ett år. Inga ryggskott eller skinksprutor än så länge.

Fördelarna med att sitta på t.ex. en hård pall eller en trästol t.ex. är att man tenderar att ta fler pauser från spelande/jobb.

Det är väl fantastiskt med ergonomiskt korrekta stolar och så vidare för de som faktiskt vet vad ergonomi innebär (det innebär ju inte i praktiken att det är skönare, snarare mindre risk att utveckla andra problem) däremot skulle det kunna innebära att man är uppe och rör på sig mindre vilket indirekt kan vara en mycket dålig idé på sikt.

En trästol eller pall är helt perfekt, man kan ju smycka den med RGB-LED för lite feeling kanske…

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem

Spela på bortaplan verkar inte betyda samma sak som när jag var ung. Då behövde man ingen stol.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mildew:

Spela på bortaplan verkar inte betyda samma sak som när jag var ung. Då behövde man ingen stol.

Det var andra tider ja.

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk
Medlem

Problemet är ju när man skal fisa om man sitter i en sån. Antingen låter det som en brunstig brunbjörn eller så får man den i retur.

Visa signatur

14900KF--Apex Encore--RTX 4090--G.Skill 2x24GB DDR5-8000--Dynamic Evo XL
12900K--RTX 2080Ti--Gigabyte Z690 Aorus Master--4X16GB DDR5 6000
Ljud: Lewitt Connect 6--Shure SM7B
Skärmar: Neo G8 4K 240hz--Huawei 3440x1440 165hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av marcusOCZ:

Problemet är ju när man skal fisa om man sitter i en sån. Antingen låter det som en brunstig brunbjörn eller så får man den i retur.

Eller så är det då den smäller lol

Permalänk
Medlem

Ser väldigt lik ut denna

https://www.campingworld.co.uk/Mobile/en/Bestway-Mainframe-Inflatable-Gaming-Chair/m-m-31208.aspx?

Visa signatur

Intel Core i7 4770K @ 4.2GHz | MSI Z87-G45 GAMING | Phanteks PH-TC14PE | MSI GTX 980 Ti Gaming 6G | Kingston HyperX Beast DDR3 2400MHz 16GB | EVGA SuperNOVA G2 750W | Samsung 840 EVO 120GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A400 240GB | Seagate Barracuda ST2000DM008 2TB | Fractal Design Define R4 | Lenovo Y27Q-20 | BenQ XL2411Z | Glorious Model I | Mountain Everest Max | Sennheiser HD 560S | FX-AUDIO DAC-X6 | Samson Meteor Mic

Permalänk
Medlem

Svamp i röven?

Visa signatur

sCaz har lirat online sedan direktmodemanslutning var hett.
OSW Sim Racing Rig | HTC Vive | 27" Acer 165 Hz IPS G-sync
Gigabyte Z170X-Gaming 7 | 6700K | 16GB DDR4 | 3x Samsung SSD's
ASUS 1080 Ti ROG STRIX OC | EVGA G2 850W | NH-D15 Triple | Steelseries H

Permalänk
Medlem

Efter att ha sökt i några minuter på amazon efter inflatable chair har jag lärt mig mycket!
Bland annat finns det specialstolar man använder när man gjort en bakdelsförstorning.
Annars verkar det främst vara tonårstjejer som tycks använda dessa uppblåsbara stolar, tydligen praktiska när man har sin bikini på sig.

Men det bästa... den uppblåsbara stolen finns självklart redan med belysning.